Za téma mé diplomové práce jsem si zvolil analýzu vývoje hlavního vysílacího času Čes-kého rozhlasu 1-Radiožurnálu. Práci tvoří tři části. Teoretická poskytuje základní rámec, ve kterém lze prime-time studovat, a umožňuje formulovat hypotézu. Praktická část dává do souvislosti vývoj hlavního vysílacího času s údaji o poslechovosti a samotnou propagací programové skladby v prime-time. V textu je ranní vysílání považováno za hlavní produkt Českého rozhlasu 1-Radiožurnálu. V této souvislosti nabízí diplomová práce ve své projek-tové části manuál pro zlepšení práce zejména v oblasti lidských zdrojů. Závěr potvrzuje hypotézu, že existuje velký potenciál v marketingovém uchopení prime-time ČRo1-Radiožurnálu.
Anotace v angličtině
As the topic of my diploma thesis, I chose an analysis of the prime-time of Czech Radio 1-Radiojournal. The thesis consists of three parts. The theoretical part offers a basic frame-work for the study of prime-time and allows us to formulate our hypothesis. The practical part puts into relation the prime-time development and the ratings and promotion of the prime-time shows. In this text, the morning broadcasting is considered to be the main pro-duct of the Czech Radio 1-Radiojournal. In this context, this thesis offers in its project part a manual for improvement, mostly in the domain of human resources. The conclusion con-firms the hypothesis that there exists a great potential for handling the marketing of prime-time shows of the Czech Radio 1-Radiojournal.
Klíčová slova
Média, marketing, prime-time, ČRo1-Radiožurnál
Klíčová slova v angličtině
Media, marketing, prime-time, Czech Radio 1-Radiojournal
Rozsah průvodní práce
77 s., 15 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Za téma mé diplomové práce jsem si zvolil analýzu vývoje hlavního vysílacího času Čes-kého rozhlasu 1-Radiožurnálu. Práci tvoří tři části. Teoretická poskytuje základní rámec, ve kterém lze prime-time studovat, a umožňuje formulovat hypotézu. Praktická část dává do souvislosti vývoj hlavního vysílacího času s údaji o poslechovosti a samotnou propagací programové skladby v prime-time. V textu je ranní vysílání považováno za hlavní produkt Českého rozhlasu 1-Radiožurnálu. V této souvislosti nabízí diplomová práce ve své projek-tové části manuál pro zlepšení práce zejména v oblasti lidských zdrojů. Závěr potvrzuje hypotézu, že existuje velký potenciál v marketingovém uchopení prime-time ČRo1-Radiožurnálu.
Anotace v angličtině
As the topic of my diploma thesis, I chose an analysis of the prime-time of Czech Radio 1-Radiojournal. The thesis consists of three parts. The theoretical part offers a basic frame-work for the study of prime-time and allows us to formulate our hypothesis. The practical part puts into relation the prime-time development and the ratings and promotion of the prime-time shows. In this text, the morning broadcasting is considered to be the main pro-duct of the Czech Radio 1-Radiojournal. In this context, this thesis offers in its project part a manual for improvement, mostly in the domain of human resources. The conclusion con-firms the hypothesis that there exists a great potential for handling the marketing of prime-time shows of the Czech Radio 1-Radiojournal.
Klíčová slova
Média, marketing, prime-time, ČRo1-Radiožurnál
Klíčová slova v angličtině
Media, marketing, prime-time, Czech Radio 1-Radiojournal
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury a dalších zdrojů, zabývajících se hlavním vysílacím časem v rozhlasovém vysílání a na základě rešerše vypracujte hypotézy diplomové práce.
2. V analytické části ověřte hypotézu, že ve sledovaném období neproběhly takové změny, které by zásadním způsobem změnily programovou strukturu prime-timu-tohoto času s největším marketingovým potenciálem. Analýzu soustřeďte zejména do tří rovin: programové, marketingové a personální.
3. V projektové části vytvořte manuál, který by zohlednil výsledky zjištěné v části analytické a nabídl možná řešení a východiska.
4. Sumarizujte zjištěné výstupy z vlastních a druhotných analýz a naznačte další možný vývoj řešeného problému.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury a dalších zdrojů, zabývajících se hlavním vysílacím časem v rozhlasovém vysílání a na základě rešerše vypracujte hypotézy diplomové práce.
2. V analytické části ověřte hypotézu, že ve sledovaném období neproběhly takové změny, které by zásadním způsobem změnily programovou strukturu prime-timu-tohoto času s největším marketingovým potenciálem. Analýzu soustřeďte zejména do tří rovin: programové, marketingové a personální.
3. V projektové části vytvořte manuál, který by zohlednil výsledky zjištěné v části analytické a nabídl možná řešení a východiska.
4. Sumarizujte zjištěné výstupy z vlastních a druhotných analýz a naznačte další možný vývoj řešeného problému.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing. Praha, Grada Publishing 2004. ISBN 80-247-0513-3
McQUAIL, D.: Úvod do teorie masové komunikace. Praha, Portál 1999. ISBN 80-7178-200-9
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace. Praha, Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0254-1
REIFOVÁ, I. (a kol.): Slovník mediální komunikace. Portál, Praha 2004. ISBN 80-7178-926-7
www.fekar.cz
www.rozhlas.cz
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., ARMSTRONG, G.: Marketing. Praha, Grada Publishing 2004. ISBN 80-247-0513-3
McQUAIL, D.: Úvod do teorie masové komunikace. Praha, Portál 1999. ISBN 80-7178-200-9
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J.: Marketingová komunikace. Praha, Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0254-1
REIFOVÁ, I. (a kol.): Slovník mediální komunikace. Portál, Praha 2004. ISBN 80-7178-926-7
www.fekar.cz
www.rozhlas.cz