Diplomová práce se zabývá zvýšením návštěvnosti a atraktivity festivalu Týden kultury na Valašsku. Práce analyzuje stávající nabídku služeb Resortu Valachy, předchozí ročníky festivalu z hlediska návštěvnosti a spokojenosti zákazníků i konkurenční události konající se během letní sezóny v blízkém okolí Velkých Karlovic. Data potřebná pro zpracování analýz byla získána komunikací s marketingovým ředitelem společnosti, dotazníkovým šetřením provedeným společností a analýzou veřejně dostupných dokumentů. Jednotlivé analýzy sloužily jako podklad pro zpracování SWOT analýzy, která poukazuje především na silné a slabé stránky události. Na základě výsledků analytické části práce byla identifikována slabá místa daného eventu, která sloužila jako východisko pro zpracování projektu. Diplomová práce předkládá návrh webových stránek kulturního festivalu a doprovodného programu jako možnosti, která bude potenciálním zákazníkům přinášet nové zážitky.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the increasing attendance and attraction of the Week of culture in the Walachia region. This thesis analyses the current range of services offered by the Resort Valachy, the attendance of the previous years of the festival, customer satisfaction and competitive events, which take place during the summer season nearby Velké Karlovice. The data needed to process the analysis was obtained by communication with the marketing director of the company, through a questionnaire survey and by analyzing publicly available documents. Conslucions of the analysis were used for SWOT analysis which describes the strengths and weaknesses of the event. Based on the results of the analytical part there were identified weak spots of the event. These served as a basis for the project. The diploma thesis presents proposal of the cultural festival website and the accompanying program as an oportunity that will bring new experience to potential customers.
Klíčová slova
cestovní ruch, doprovodný program, event marketing, kulturní festival, událost
Klíčová slova v angličtině
tourism, accompanying program, event marketing, cultural festival, event
Rozsah průvodní práce
91 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá zvýšením návštěvnosti a atraktivity festivalu Týden kultury na Valašsku. Práce analyzuje stávající nabídku služeb Resortu Valachy, předchozí ročníky festivalu z hlediska návštěvnosti a spokojenosti zákazníků i konkurenční události konající se během letní sezóny v blízkém okolí Velkých Karlovic. Data potřebná pro zpracování analýz byla získána komunikací s marketingovým ředitelem společnosti, dotazníkovým šetřením provedeným společností a analýzou veřejně dostupných dokumentů. Jednotlivé analýzy sloužily jako podklad pro zpracování SWOT analýzy, která poukazuje především na silné a slabé stránky události. Na základě výsledků analytické části práce byla identifikována slabá místa daného eventu, která sloužila jako východisko pro zpracování projektu. Diplomová práce předkládá návrh webových stránek kulturního festivalu a doprovodného programu jako možnosti, která bude potenciálním zákazníkům přinášet nové zážitky.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the increasing attendance and attraction of the Week of culture in the Walachia region. This thesis analyses the current range of services offered by the Resort Valachy, the attendance of the previous years of the festival, customer satisfaction and competitive events, which take place during the summer season nearby Velké Karlovice. The data needed to process the analysis was obtained by communication with the marketing director of the company, through a questionnaire survey and by analyzing publicly available documents. Conslucions of the analysis were used for SWOT analysis which describes the strengths and weaknesses of the event. Based on the results of the analytical part there were identified weak spots of the event. These served as a basis for the project. The diploma thesis presents proposal of the cultural festival website and the accompanying program as an oportunity that will bring new experience to potential customers.
Klíčová slova
cestovní ruch, doprovodný program, event marketing, kulturní festival, událost
Klíčová slova v angličtině
tourism, accompanying program, event marketing, cultural festival, event
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu a event marketingu.
Praktická část
Analyzujte předchozí ročníky Týdne kultury na Valašsku a porovnejte je s konkurenčními událostmi.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt na zvýšení návštěvnosti a atraktivity daného eventu.
Projekt podrobte nákladové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu a event marketingu.
Praktická část
Analyzujte předchozí ročníky Týdne kultury na Valašsku a porovnejte je s konkurenčními událostmi.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt na zvýšení návštěvnosti a atraktivity daného eventu.
Projekt podrobte nákladové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9 edt. Hoboken, N.J.: John Wiley, 2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2., upr. vyd. Praha: Fortuna, 2011, 216 s. ISBN 978-80-7373-107-6.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley, 2012, 300 s. Wiley event management series. ISBN 978-0-470-89107-0.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 236 s. ISBN 8024706466.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9 edt. Hoboken, N.J.: John Wiley, 2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2., upr. vyd. Praha: Fortuna, 2011, 216 s. ISBN 978-80-7373-107-6.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, New Jersey: John Wiley, 2012, 300 s. Wiley event management series. ISBN 978-0-470-89107-0.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 236 s. ISBN 8024706466.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. 25 bodů. Jedním z přínosů doprovodného programu uvádíte v delším působení značky na zákazníka. Jakou značku v tomto případě myslíte? Jméno společnosti nebo název akce? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Michal Vala 24 bodů. Prof. Ing. Pavel Ondrčka, CSc. Představila jste definitivní verzi Vaší práce firmě, ve které jste ji zpracovávala? Pokud ano, jste informována, zda byli představitelé firmy s touto prací spokojeni a uvažují o využití některého z Vašich návrhů? Zodpovězeno zcela.
Ing. Josef Krůžela, CSc. Jaký je přístup obce, kde tato akce probíhá? Zodpovězeno zcela.
Ing. Petr Novák, Ph.D. Zmínila jste, že návrh na úpravu webu, který je v práci uveden, nebude realizován. Mohla byste uvést proč? Zodpovězeno zcela.
Ing. Karel Slinták, Ph.D. Cena na úpravu webu byla uvedena na základě kvalifikovaného odhadu? Zodpovězeno zcela.
Doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. Proč si myslíte, že společnost dle svého pohledu nepotřebuje webové stránky? Zodpovězeno zcela.