Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Městského úřadu ve městě Fryštáku. Cílem je navrhnout vhodnou komunikační strategii tohoto úřadu s jeho občany. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a teoretická východiska marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje analýzu současných komunikačních aktivit úřadu, realizace vlastního dotazníkového šetření a jeho interpretace. Na praktickou část navazuje vlastní projekt komunikační strategie Městského úřadu s občany.
Anotace v angličtině
This Diploma Thesis deals with communication strategy of the Town council Frystak. The purpose of my Thesis is to suggest the most suitable communication strategy of the Town Council with its inhabitants. The theoretical part consist of the basic terms from the field of marketing communication and the theoretical cornerstones of marketing survey. The practical part of my Thesis contains the analyse of contemporary communication activities of the Council, realization of my own questionnaire research and its interpretation. On the practical part concurs the main project of communication strategy of the Town Council Frystak.
Klíčová slova
marketing měst a obcí, marketingová komunikace, město Fryšták, Městský úřad ve Fryštáku, komunikační mix, reklama, public relations
Klíčová slova v angličtině
marketing of town and community, marketing communication, town Frystak, municipality office Frystak, communication mix, advertising, public relations
Rozsah průvodní práce
82 s., 6 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií Městského úřadu ve městě Fryštáku. Cílem je navrhnout vhodnou komunikační strategii tohoto úřadu s jeho občany. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti marketingové komunikace a teoretická východiska marketingového výzkumu. Praktická část obsahuje analýzu současných komunikačních aktivit úřadu, realizace vlastního dotazníkového šetření a jeho interpretace. Na praktickou část navazuje vlastní projekt komunikační strategie Městského úřadu s občany.
Anotace v angličtině
This Diploma Thesis deals with communication strategy of the Town council Frystak. The purpose of my Thesis is to suggest the most suitable communication strategy of the Town Council with its inhabitants. The theoretical part consist of the basic terms from the field of marketing communication and the theoretical cornerstones of marketing survey. The practical part of my Thesis contains the analyse of contemporary communication activities of the Council, realization of my own questionnaire research and its interpretation. On the practical part concurs the main project of communication strategy of the Town Council Frystak.
Klíčová slova
marketing měst a obcí, marketingová komunikace, město Fryšták, Městský úřad ve Fryštáku, komunikační mix, reklama, public relations
Klíčová slova v angličtině
marketing of town and community, marketing communication, town Frystak, municipality office Frystak, communication mix, advertising, public relations
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingu, marketingu měst a obcí, marketingových komunikací s důrazem na vztahy s veřejností v oblasti veřejné správy. Na základě teoretických poznatků definujte problematiku, kterou se diplomová práce zabývá a formulujte pracovní hypotézy.
2. Analyzujte současný stav komunikace městského úřadu ve Fryštáku s občany města.
3. Zhodnoťte poznatky z analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz.
4. S využitím dostupných metod, forem a prostředků zpracujte pro městský úřad ve Fryštáku projekt efektivní komunikace s občany. Zhodnoťte přínos navrhovaného řešení, identifikujte případná rizika v jeho realizaci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti teorie komunikace, marketingu, marketingu měst a obcí, marketingových komunikací s důrazem na vztahy s veřejností v oblasti veřejné správy. Na základě teoretických poznatků definujte problematiku, kterou se diplomová práce zabývá a formulujte pracovní hypotézy.
2. Analyzujte současný stav komunikace městského úřadu ve Fryštáku s občany města.
3. Zhodnoťte poznatky z analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz.
4. S využitím dostupných metod, forem a prostředků zpracujte pro městský úřad ve Fryštáku projekt efektivní komunikace s občany. Zhodnoťte přínos navrhovaného řešení, identifikujte případná rizika v jeho realizaci.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace.1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 184 s. ISBN 80-7169-750-8
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6
LUKÁŠOVÁ, R., NOVÝ, I. Organizační kultura. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. s. 176. ISBN 80-247-0648-2
PELSMACKER DE, P. GEUENS, M. BEGH VAN DEN, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingová komunikace.1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 184 s. ISBN 80-7169-750-8
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0
KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6
LUKÁŠOVÁ, R., NOVÝ, I. Organizační kultura. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. s. 176. ISBN 80-247-0648-2
PELSMACKER DE, P. GEUENS, M. BEGH VAN DEN, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1