Diplomová práce je zaměřena na problematiku a marketingové komunikace Univerzity v Janově a srovnání s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část vysvětluje pojmy jako univerzita, komunikace a marketingové komunikace. V analytické části jsou představeny obě univerzity, je zde provedená analýza marketingových komunikací, SWOT analýza a výsledky výzkumu. Projektová část přináší přehled srovnání a návrh na zlepšení komunikační strategie.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to study the theory and practice of marketing communication in the University of Genoa and compare it with the Tomas Bata University. The theoretical part explains some concepts of this topic such as universities, communicatons and marketing communication. The analysis presents the introdution of the universities, analyzes their marketing communication, a SWOT analysis and the results of the survey. The project part brings together an overview of the comparison and proposal of the improvement of the communication strategy.
Klíčová slova
marketingové komunikace, SWOT analýza, Univerzita v Janově, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, komunikační strategie
Klíčová slova v angličtině
Keywords: Marketing communications, SWOT analysis, University of Genoa, Tomas Bata University, communication strategy.
Rozsah průvodní práce
97
Jazyk
AN
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na problematiku a marketingové komunikace Univerzity v Janově a srovnání s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část vysvětluje pojmy jako univerzita, komunikace a marketingové komunikace. V analytické části jsou představeny obě univerzity, je zde provedená analýza marketingových komunikací, SWOT analýza a výsledky výzkumu. Projektová část přináší přehled srovnání a návrh na zlepšení komunikační strategie.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to study the theory and practice of marketing communication in the University of Genoa and compare it with the Tomas Bata University. The theoretical part explains some concepts of this topic such as universities, communicatons and marketing communication. The analysis presents the introdution of the universities, analyzes their marketing communication, a SWOT analysis and the results of the survey. The project part brings together an overview of the comparison and proposal of the improvement of the communication strategy.
Klíčová slova
marketingové komunikace, SWOT analýza, Univerzita v Janově, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, komunikační strategie
Klíčová slova v angličtině
Keywords: Marketing communications, SWOT analysis, University of Genoa, Tomas Bata University, communication strategy.
Zásady pro vypracování
1. Nastudujte dostupné informace, proveďte sběr teoterických dat a zdrojů, které se dotýkají komunikace a hodnocení kvality vysokých škol.
2. Identifikujte současnou úroveň komunikace na UTB ve Zlíně a zahraniční univerzity, formulujte cíle a pracovní hypotézu, proveďte základní analýzu současné komunikace.
3. Analyzujte komunikaci zahraniční univerzity pomocí dostupných a získaných dat.
4. S využitím výsledků analýz proveďte srovnání marketingových komunikací UTB se zahraniční univerzitou podle stanovených kritérií.
5. Podle výsledných srovnání v závěru navrhněte univerzitám kroky vedoucí k efektivnější komunikaci.
Zásady pro vypracování
1. Nastudujte dostupné informace, proveďte sběr teoterických dat a zdrojů, které se dotýkají komunikace a hodnocení kvality vysokých škol.
2. Identifikujte současnou úroveň komunikace na UTB ve Zlíně a zahraniční univerzity, formulujte cíle a pracovní hypotézu, proveďte základní analýzu současné komunikace.
3. Analyzujte komunikaci zahraniční univerzity pomocí dostupných a získaných dat.
4. S využitím výsledků analýz proveďte srovnání marketingových komunikací UTB se zahraniční univerzitou podle stanovených kritérií.
5. Podle výsledných srovnání v závěru navrhněte univerzitám kroky vedoucí k efektivnější komunikaci.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing Management : 10. rozšířené vydání. Doc. Ing. Václav Dolanský, Ing. Stanislav Jurnečka. 1st edition. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6
KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Praha : Management Press, 1999. 100 s. ISBN 80-7261-006-6
NĚMEC, Petr. Public relations : praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 167 s.
PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri Van den. Marketingová komunikace. Vlasta Šafaříková. Praha : Grada, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing Management : 10. rozšířené vydání. Doc. Ing. Václav Dolanský, Ing. Stanislav Jurnečka. 1st edition. Praha : Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6
KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Praha : Management Press, 1999. 100 s. ISBN 80-7261-006-6
NĚMEC, Petr. Public relations : praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 167 s.
PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri Van den. Marketingová komunikace. Vlasta Šafaříková. Praha : Grada, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1