Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie fitness Contours ve Zlíně.Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky o marketingové strategii, analýzách makro a mikro prostředí, marketingovém výzkumu, marketingovém mixu a nových směrech v marketingu. Analytická část se věnuje představení fitness centra a aplikaci situačních analýz na něj. Její součástí je také marketingový výzkum, který pomohl k přiblížení situace současného stavu. Projektová část se zabývá stanovením cílů a cílových skupin a konkrétním navržením projektových plánů na základě provedených analýz. Na závěr je doplněna o nákladovou, časovou a rizikovou analýzu.
Anotace v angličtině
The aim of this master's thesis is to create a marketing strategy for FItness Contours Zlín. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The practical component is further divided into analytical and project parts. The theoretical part covers theoretical knowledge about marketing strategy, macro and micro analysis, marketing research, marketing mix and new directions in marketing. The analytical part focuses on the presentation of the fitness center and the application of situational analysis. It also includes market research which has helped give a better understanding of where the business stands. The project part deals with the setting of objectives, target groups and a concrete design of project plans based on the analysis performed. A a cost, time and risk analysis concludes the thesis.
marketing strategy, PESTLE analysis, benchmarking, IFE matrix, EFE matrix, SPACE matrix, SWOT analysis, marketing research, marketing mix, marketing communication
Rozsah průvodní práce
114 s. (159 856 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie fitness Contours ve Zlíně.Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky o marketingové strategii, analýzách makro a mikro prostředí, marketingovém výzkumu, marketingovém mixu a nových směrech v marketingu. Analytická část se věnuje představení fitness centra a aplikaci situačních analýz na něj. Její součástí je také marketingový výzkum, který pomohl k přiblížení situace současného stavu. Projektová část se zabývá stanovením cílů a cílových skupin a konkrétním navržením projektových plánů na základě provedených analýz. Na závěr je doplněna o nákladovou, časovou a rizikovou analýzu.
Anotace v angličtině
The aim of this master's thesis is to create a marketing strategy for FItness Contours Zlín. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The practical component is further divided into analytical and project parts. The theoretical part covers theoretical knowledge about marketing strategy, macro and micro analysis, marketing research, marketing mix and new directions in marketing. The analytical part focuses on the presentation of the fitness center and the application of situational analysis. It also includes market research which has helped give a better understanding of where the business stands. The project part deals with the setting of objectives, target groups and a concrete design of project plans based on the analysis performed. A a cost, time and risk analysis concludes the thesis.
marketing strategy, PESTLE analysis, benchmarking, IFE matrix, EFE matrix, SPACE matrix, SWOT analysis, marketing research, marketing mix, marketing communication
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
\begin {Riman}
Teoretická část
\begin {tecky}
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice marketingové strategie.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové strategie fitness centra Contours.
Na základě výsledků navrhněte marketingovou strategii.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
\begin {Riman}
Teoretická část
\begin {tecky}
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k problematice marketingové strategie.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové strategie fitness centra Contours.
Na základě výsledků navrhněte marketingovou strategii.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
BARKER, Melissa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing: a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
LESÁKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Bratislava: Sprint 2, 2014, 350 s. ISBN 978-80-89710-07-2.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary, Philip KOTLER a Marc Oliver OPRESNIK. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, 2017, 669 s. ISBN 978-1-292-14650-8.
BARKER, Melissa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing: a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
LESÁKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Bratislava: Sprint 2, 2014, 350 s. ISBN 978-80-89710-07-2.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Dr. Vaněk, 27 bodů
Jakým způsobem se postavilo vedení fitness centra k navrhovaným řešením a které návrhy mají nejvyšší prioritu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Budete se osobně podílet na realizaci těchto návrhů? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: Dr. Bejtkovský, 20 bodů
Jakým způsobem byly stanoveny náklady brigádnic (CZK 70/hodina), které budou hlídat děti v dětském koutku? Jaká je v současné době výše minimální mzdy v České republice za jednu hodinu? Zjišťovala si také diplomantka výši hodinové mzdy související s brigádami ve Zlíně či Zlínském kraji? ZODPOVĚZENO ZCELA
V jaké fázi je nyní implementace DP? Co se podařilo realizovat, kde se objevila úskalí a jakým způsobem byla řešena ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Kubíčková
Kolik máte aktivních/neaktivních členů? Jaká je kapacita navyšovat počet členů? Nesníží se tak komfort stávajících zákaznic? Projevuje se sezónnost ve vašem centru? ZODPOVĚZENO ZCELA