Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace ve firmě ETA, a.s., která působí na trhu domácích elektrických spotřebičů. Jejím cílem bylo na základě získaných teoretických poznatků a provedených analýz vytvořit návrh inovace stávající marketingové komunikace této firmy tak, aby byla efektivní a vedla k dosažení vytyčených cílů. V teoretické části této práce byla provedena literární rešerše dostupných zdrojů zabývajících se marketingem, marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem. V praktické části byla provedena analýza stávající marketingové komunikace firmy ETA, a.s., analýza konkurence a jejích komunikačních aktivit, dále PEST analýza, Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza. Na základě získaných dat byl vytvořen projekt inovace marketingové komunikace firmy ETA, a.s., který byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with marketing communication in the company ETA, a.s., which operates in the domestic electrical appliances market. Its aim is to develop a proposal for the innovation of existing marketing communication of ETA, a.s. based on acquired theoretical knowledge and necessary analyses, so that it is effective and achieves the set objectives. In the theoretical part of this work, literary research of available sources dealing with marketing, marketing communication and marketing research was carried out. In the practical part was performed analysis of the existing marketing communication of ETA, a.s., analysis of competition and its communication activities, PEST analysis, Porter's analysis of five forces and SWOT analysis. On the basis of the data obtained, a project of marketing communication innovation of ETA, a.s. was made. The project was subjected to cost, time and risk analysis.
Marketing communication, propagation, communication mix, marketing situation analysis, innovation of marketing communication
Rozsah průvodní práce
116 s. (228 566 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se věnuje problematice marketingové komunikace ve firmě ETA, a.s., která působí na trhu domácích elektrických spotřebičů. Jejím cílem bylo na základě získaných teoretických poznatků a provedených analýz vytvořit návrh inovace stávající marketingové komunikace této firmy tak, aby byla efektivní a vedla k dosažení vytyčených cílů. V teoretické části této práce byla provedena literární rešerše dostupných zdrojů zabývajících se marketingem, marketingovou komunikací a marketingovým výzkumem. V praktické části byla provedena analýza stávající marketingové komunikace firmy ETA, a.s., analýza konkurence a jejích komunikačních aktivit, dále PEST analýza, Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza. Na základě získaných dat byl vytvořen projekt inovace marketingové komunikace firmy ETA, a.s., který byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with marketing communication in the company ETA, a.s., which operates in the domestic electrical appliances market. Its aim is to develop a proposal for the innovation of existing marketing communication of ETA, a.s. based on acquired theoretical knowledge and necessary analyses, so that it is effective and achieves the set objectives. In the theoretical part of this work, literary research of available sources dealing with marketing, marketing communication and marketing research was carried out. In the practical part was performed analysis of the existing marketing communication of ETA, a.s., analysis of competition and its communication activities, PEST analysis, Porter's analysis of five forces and SWOT analysis. On the basis of the data obtained, a project of marketing communication innovation of ETA, a.s. was made. The project was subjected to cost, time and risk analysis.
Marketing communication, propagation, communication mix, marketing situation analysis, innovation of marketing communication
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace firmy ETA a.s.
Zpracujte projekt inovace marketingové komunikace firmy ETA a.s.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace firmy ETA a.s.
Zpracujte projekt inovace marketingové komunikace firmy ETA a.s.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: interactivity, communities and content. 5th ed. Harlow: Prentice Hall, 2009, 958 s. ISBN 978-0-273-71722-5.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: interactivity, communities and content. 5th ed. Harlow: Prentice Hall, 2009, 958 s. ISBN 978-0-273-71722-5.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada, 2017, 261 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Ing. Haltofová, 27 bodů
Konzultovala autorka navržená doporučení s vedením marketingového oddělení společnosti ETA a.s.? Jaká byla reakce? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
OPONENT: doc. Kozák, 28 bodů
Je vhodné pro komunikaci využívat známé české osobnosti (s. 52) ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Jaké mělo přínosy partnerství České Miss 2009 (s. 53)? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Gregar
Proč nebyla práce v průběhu konzultována s vedením společnosti? Bylo by možné tuto spolupráce zlepšit? Jak probíhala celá spolupráce studenty s organizací? Má firma vlastí marketingové oddělení nebo využívá marketingového oddělení vlastnící společnosti? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Doc. Kubíčková
Jak byly vytyčeny cíle komunikační strategie? Je vámi stanovený cíl SMART? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Kramoliš
Zdůraznil potřebu stanovení kvantifikovatelných cílů? Víte jaký je zisk nebo tržby společnosti? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Dr. Vydrová
Jsou vámi stanovená rizika dostatečně řešena? Je vámi daný rozpočet pro firmu přijatelný? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ