Záměrem diplomové práce je vytvoření projektu, který řeší návrh marketingové komunikace pro vybranou startupovou firmu. Hlavními cíli projektu je navrhnout taková řešení, která povedou ke zvýšení prodejnosti a posílení značky firmy. V praktické části je zanalyzován aktuální stav online i offline marketingové komunikace, pro analýzu vnějšího prostředí je zvolena PESTE analýza a pro analýzu konkurence v odvětví Porterův model pěti sil. Analytickou část završuje SWOT analýza, která staví vedle sebe silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby. Na základě analýz jsou definovány konkrétní cíle projektu a marketingový plán pro období hlavní sezóny firmy, který povede k dosažení těchto cílů.
Anotace v angličtině
The master thesis is focused on creating a project which is dealing with marketing commu- nication for a start-up company. The aim of the project is to propose activites which leads to increasing sales and improving brand awareness. To deal with this problem there were used analysis of online and offline marketing communication. PESTE analysis for describing a macro-environmental factors and Porters five forces analysis for analyzing a competitive- ness of a business environment. This part was concluded with SWOT analysis which exami- nes strenghts, weaknesses, opportunities and threats. Within these analysis specific goals of the project have been defined and marketing plan has been suggested.
Klíčová slova
marketingová komunikace, digitální marketing, sociální sítě, PESTE analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, digital marketing, social media, PESTE analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
120
Jazyk
CZ
Anotace
Záměrem diplomové práce je vytvoření projektu, který řeší návrh marketingové komunikace pro vybranou startupovou firmu. Hlavními cíli projektu je navrhnout taková řešení, která povedou ke zvýšení prodejnosti a posílení značky firmy. V praktické části je zanalyzován aktuální stav online i offline marketingové komunikace, pro analýzu vnějšího prostředí je zvolena PESTE analýza a pro analýzu konkurence v odvětví Porterův model pěti sil. Analytickou část završuje SWOT analýza, která staví vedle sebe silné a slabé stránky a příležitosti a hrozby. Na základě analýz jsou definovány konkrétní cíle projektu a marketingový plán pro období hlavní sezóny firmy, který povede k dosažení těchto cílů.
Anotace v angličtině
The master thesis is focused on creating a project which is dealing with marketing commu- nication for a start-up company. The aim of the project is to propose activites which leads to increasing sales and improving brand awareness. To deal with this problem there were used analysis of online and offline marketing communication. PESTE analysis for describing a macro-environmental factors and Porters five forces analysis for analyzing a competitive- ness of a business environment. This part was concluded with SWOT analysis which exami- nes strenghts, weaknesses, opportunities and threats. Within these analysis specific goals of the project have been defined and marketing plan has been suggested.
Klíčová slova
marketingová komunikace, digitální marketing, sociální sítě, PESTE analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, digital marketing, social media, PESTE analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literární rešerše zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace vybrané startupové firmy.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt marketingové komunikace pro nadcházející hlavní sezónu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literární rešerše zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace vybrané startupové firmy.
Na základě výsledků analýz navrhněte projekt marketingové komunikace pro nadcházející hlavní sezónu.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice. 6th Ed. Harlow: Pearson Education Limited, 2016, 705 s. ISBN 9781292077611.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 9788025143117.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 9788024757698.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 9788024741505.
RYAN, Damian. Understanding Digital Marketing: Marketing strategies for engaging the digital generation. 4th Ed. New York: Kogan Page Ltd, 2016, 464 s. ISBN 9780749478438.
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice. 6th Ed. Harlow: Pearson Education Limited, 2016, 705 s. ISBN 9781292077611.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 9788025143117.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: Grada, 2016, 224 s. ISBN 9788024757698.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 816 s. ISBN 9788024741505.
RYAN, Damian. Understanding Digital Marketing: Marketing strategies for engaging the digital generation. 4th Ed. New York: Kogan Page Ltd, 2016, 464 s. ISBN 9780749478438.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: dr. Vaněk, 27 b.
V rámci hodnocení www stránek či microsites s kampaněmi uvažujete o využití heatmaps nebo aplikací viz hotjar, které Vám pomohou zdokonalit strukturu webu či snížit míru opuštěnosti webu? Uvažovali jste propojení s jinou firmou, která se zabývá online prodejem oděvů a vaši firmu by přidala jako doporučené zboží (forma affiliate či nahrání kódů a následné inkasování smluveného % na měsíční bázi, případně konsignační sklad a jako distributor)? Má vaše firma určité podmínky, které musí prodejní místa dodržovat, písemně zaneseny ve smlouvě (nevhodné umístění náušnic viz kapitola 9.3)? Kam byste zařadila cenu náušnicjedná se o silnou stranu či slabou v porovnání s cenovými hladinami zvolených konkurentů? Nebude to překážkou v porovnání např. se stříbrem, které je srovnatelně cenově? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: doc. Chovancová, 25 b.
Úspěšnost podnikání řešené firmy evidentně závisí na současném industriálním trendu v umění, v bytovém designu a v architektuře celkově, což zmiňujete i v rizikové analýze. Je firma schopna změnit charakter své činnosti, nebo ji při změně trendu hrozí zánik? ZODPOVĚZENO ZCELA
dr. Vydrová:
Nabízí firma i možnost vlastního designu? ZODPOVĚZENO ZCELA