Tato diplomová práce se zabývá projektem zavedení nového výrobku na trh v České
republice. Je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. První, teoretická část,
je zaměřena na teoretické poznatky o novému výrobku, marketingový mix a analýzy vhodné
pro vstup produktu na trh. Druhá, praktická část, je rozdělena na analytickou a projektovou.
Analytická zkoumá současný stav společnosti, produktové portfolio, konkurenci pomoci
jednotlivých analýz, doplněna metodami sběru dat. Projektová se zabývá samotným
projektem zavedením nového výrobku na trh. Součástí této části je podrobení projektu
časové, nákladové a rizikové analýze. Cílem práce je navrhnout firmě projekt, který
efektivně zavede nový výrobek na trh s ohledem na finanční možnosti společnosti.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with a project of introducing a new product on the market in the
Czech Republic. It is divided into a theoretical, analytical and project part. The first,
theoretical part, is focused on the theoretical knowledge of the new product, the marketing
mix and analyzes suitable for product entry into the market. The second, practical part,
is divided into analytical and project part. The analytical part examines the current state of
the company, the product portfolio, the competition with a help of the individual analyzes,
supplemented by the methods of data collection. The project part deals with the project itself
of introducing a new product to the market. Part of this section is the submission of a time,
cost and risk analysis of the project. The aim of the thesis is to propose to the company
a project that effectively introduces the new product to the market given financial
possibilities of the company.
Klíčová slova
nový výrobek, projekt, Večerní chlebík, marketingový průzkum, analýza,
propagace
Klíčová slova v angličtině
new product, project, Evening bread, marketing survey, analysis, promotion
Rozsah průvodní práce
136
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá projektem zavedení nového výrobku na trh v České
republice. Je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. První, teoretická část,
je zaměřena na teoretické poznatky o novému výrobku, marketingový mix a analýzy vhodné
pro vstup produktu na trh. Druhá, praktická část, je rozdělena na analytickou a projektovou.
Analytická zkoumá současný stav společnosti, produktové portfolio, konkurenci pomoci
jednotlivých analýz, doplněna metodami sběru dat. Projektová se zabývá samotným
projektem zavedením nového výrobku na trh. Součástí této části je podrobení projektu
časové, nákladové a rizikové analýze. Cílem práce je navrhnout firmě projekt, který
efektivně zavede nový výrobek na trh s ohledem na finanční možnosti společnosti.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with a project of introducing a new product on the market in the
Czech Republic. It is divided into a theoretical, analytical and project part. The first,
theoretical part, is focused on the theoretical knowledge of the new product, the marketing
mix and analyzes suitable for product entry into the market. The second, practical part,
is divided into analytical and project part. The analytical part examines the current state of
the company, the product portfolio, the competition with a help of the individual analyzes,
supplemented by the methods of data collection. The project part deals with the project itself
of introducing a new product to the market. Part of this section is the submission of a time,
cost and risk analysis of the project. The aim of the thesis is to propose to the company
a project that effectively introduces the new product to the market given financial
possibilities of the company.
Klíčová slova
nový výrobek, projekt, Večerní chlebík, marketingový průzkum, analýza,
propagace
Klíčová slova v angličtině
new product, project, Evening bread, marketing survey, analysis, promotion
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši zaměřenou na zavádění nového produktu na trh.
Praktická část
Analyzujte možnosti vstupu nového produktu FIT WELL na trh.
Zpracujte projekt zavádění nového produktu FIT WELL na trh v České republice.
Zpracujte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu navrženého projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši zaměřenou na zavádění nového produktu na trh.
Praktická část
Analyzujte možnosti vstupu nového produktu FIT WELL na trh.
Zpracujte projekt zavádění nového produktu FIT WELL na trh v České republice.
Zpracujte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu navrženého projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ATCHISON, Shane a Jason BURBY. Does it work?. 1st ed. New York: McGraw Hill Education, 2015, 355 s. ISBN 978-0-07-184786-5.
BOUČKOVÁ, Jana. Základy marketingu. 3., nezměn. vyd. Praha: Oeconomica, 2007, 220 s. ISBN 978-80-245-1169-6.
HESKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace a případové studie. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2004, 28 s. ISBN 80-245-0675-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2006, 733 s. ISBN 0-13-145757-8.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Seznam doporučené literatury
ATCHISON, Shane a Jason BURBY. Does it work?. 1st ed. New York: McGraw Hill Education, 2015, 355 s. ISBN 978-0-07-184786-5.
BOUČKOVÁ, Jana. Základy marketingu. 3., nezměn. vyd. Praha: Oeconomica, 2007, 220 s. ISBN 978-80-245-1169-6.
HESKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace a případové studie. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2004, 28 s. ISBN 80-245-0675-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2006, 733 s. ISBN 0-13-145757-8.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Chovancová, 19 b.
Vysvětlete, prosím, jak jste sestavovala analýzu vývoje nového výrobku (str. 86 a 87) a jak jste vytvořila Rogersovu křivku (graf 15). ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Bejtkovský, 14 b.
Která z klasických proměnných analýzy makroprostředí je pro vybranou společnost nejvíce závažná a proč? Může tato proměnná ovlivnit rozhodnutí představitelů vybrané společnosti o tom, že nový produkt FIT WELL na trh v České republice zavádět vůbec nebude? ZODPOVĚZENO ZCELA
Měla již diplomantka možnost projednat svoji DP s představiteli vybrané společnosti, jaké byly případné reakce? ZODPOVĚZENO ZCELA
doc. Březinová:
Prodáváte ty pekárenské směsi ve spotřebitelském balení v obchodě? Přemýšlela jste nad tím, že byste Váš produkt distribuovala do nějakých diabetických zařízení? ZODPOVĚZENO ZCELA