Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou komunikační strategii pro podnik Nábytek Krupička. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracována teoretická východiska z oblasti marketingu. Praktická část se dělí na analytickou a projektovou část. V analytické části je zhodnocen současný stav podniku. V projektové části je potom navrhnuta marketingová komunikační strategie, která obsahuje cíle, cílové skupiny, navrhovaný komunikační mix, možná rizika, způsob měření úspěšnosti a také nákladovou a časovou analýzu.
Anotace v angličtině
The main goal of my thesis is to design/create a marketing communication strategy for a company "Furniture Krupička". The thesis is divided into the theoretical and practical part. In theoretical part, there is processed theoretical backgrounds/basis from field of marketing. Practical part is divided into analytical and project part. In analytical part, there is evaluat-ed the current state of the company. In project part, there is a draft of marketing communi-cation strategy, which includes goals, target groups, proposed communication mix, possible risks and way of measuring of success as well as cost and time analysis.
Klíčová slova
marketing, komunikace, komunikační strategie
Klíčová slova v angličtině
marketing, communication, communication strategy
Rozsah průvodní práce
102 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou komunikační strategii pro podnik Nábytek Krupička. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracována teoretická východiska z oblasti marketingu. Praktická část se dělí na analytickou a projektovou část. V analytické části je zhodnocen současný stav podniku. V projektové části je potom navrhnuta marketingová komunikační strategie, která obsahuje cíle, cílové skupiny, navrhovaný komunikační mix, možná rizika, způsob měření úspěšnosti a také nákladovou a časovou analýzu.
Anotace v angličtině
The main goal of my thesis is to design/create a marketing communication strategy for a company "Furniture Krupička". The thesis is divided into the theoretical and practical part. In theoretical part, there is processed theoretical backgrounds/basis from field of marketing. Practical part is divided into analytical and project part. In analytical part, there is evaluat-ed the current state of the company. In project part, there is a draft of marketing communi-cation strategy, which includes goals, target groups, proposed communication mix, possible risks and way of measuring of success as well as cost and time analysis.
Klíčová slova
marketing, komunikace, komunikační strategie
Klíčová slova v angličtině
marketing, communication, communication strategy
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši dostupných zdrojů vztahující se k marketingové komunikaci a strategickému marketingovému řízení.
Praktická část
Proveďte analýzu současné úrovně marketingové komunikace vybraného podniku.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt marketingové komunikační strategie.
Projekt podrobte nákladové a časové analýze
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši dostupných zdrojů vztahující se k marketingové komunikaci a strategickému marketingovému řízení.
Praktická část
Proveďte analýzu současné úrovně marketingové komunikace vybraného podniku.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt marketingové komunikační strategie.
Projekt podrobte nákladové a časové analýze
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, G. a KOTLER, P. Marketing: an introduction. Twelfth edition. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 978-1-292-01678-8.
BAČUVČÍK, R. Mládí a zralost v marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2014, 160 s.
ISBN 978-80-87500-50-7.
EGER, L., PRANTL, D. a PTÁČKOVÁ, K. Komerční komunikace. Plzeň: ZČU v Plzni, 2017, 146 s. ISBN 978-80-261-0689-0.
KENNETH, E. a BAACK, D. Integrated advertising, promotion, and marketing communications. Seventh edition. Boston: Pearson, 2016, 496 s. ISBN 978-1-292-09363-5.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, G. a KOTLER, P. Marketing: an introduction. Twelfth edition. Boston: Pearson, 2015, 672 s. ISBN 978-1-292-01678-8.
BAČUVČÍK, R. Mládí a zralost v marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2014, 160 s.
ISBN 978-80-87500-50-7.
EGER, L., PRANTL, D. a PTÁČKOVÁ, K. Komerční komunikace. Plzeň: ZČU v Plzni, 2017, 146 s. ISBN 978-80-261-0689-0.
KENNETH, E. a BAACK, D. Integrated advertising, promotion, and marketing communications. Seventh edition. Boston: Pearson, 2016, 496 s. ISBN 978-1-292-09363-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D. 21 b
1. Jak budete kontaktní formulář ve spojení s GDPR? Budete formulovat určité znění nakládání s daty a jak tato data zabezpečíte, aby nedošlo k jejich zneužití, případně nabourání se do systému vnějšími silami? Jaký máte vybraný hosting a jeho náklady?zcela zodpovězeno
2. Konzultovala jste tyto návrhy s panem Krupičkou?zcela zodpovězeno
Oponent práce: doc. Ing. Miloslava Chovancová,CSc. 18 b
1. Na str. 54 uvádíte, že malý podnik má méně než 250 zaměstnanců. Jak rozdělujeme a podle jakých kritérií jsou klasifikovány malé a střední podniky?zcela zodpovězeno
Dr. Dobeš
Kolik zaměstnanců má firma?zcela zodpovězeno