Diplomová práce si klade za cíl vytvoření projektu zvýšení konkurenceschopnosti pekárny. Tohoto cíle je dosaženo pomocí eliminace problémů vyplývajících z provedených analýz. Zobrazenými oblastmi jsou vymezení teoretických poznatků z oblasti konkurence a konkurenceschopnosti, vypracování analýz a projektu. Praktická část práce se zabývá zpracováním analýz, především průzkumem spokojenosti zákazníků, PESTLE analýzou, SWOT analýzou, BCG analýzou, analýzou konkurence a s ní spojenou GE analýzou. Analýzy tvoří ucelený obraz o fungování organizace a jejího okolí, odhalují silné a slabé stránky a vyplývají z nich doporučení. Na základě těchto poznatků je následně zpracován projekt na zvýšení konkurenceschopnosti pekárny. Projekt je poté implementován do praxe a podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of thesis is to create a suitable project to increase competitiveness od chosen bakery. The aim is reached by elimination of problem results from all analysis. Displayed areas are ment to be writing of theoretical knowledge from the area of competition and competitiveness, analysis and project. Analytical part contains of elaborating analysis primarily the customer satisfaction research, PESTLE analysis, SWOT analysis, BCG analysis, competition analysis and GE analysis. Analysis make a comprehensive picture about organization and its surrounding, reveal strengths and weaknesses and also make a recommendations. On these finding there is a project made. This project is being developed to increase the competitiveness of chosen bakery. Project is then put info practise by making time, cost and risk analysis.
Diplomová práce si klade za cíl vytvoření projektu zvýšení konkurenceschopnosti pekárny. Tohoto cíle je dosaženo pomocí eliminace problémů vyplývajících z provedených analýz. Zobrazenými oblastmi jsou vymezení teoretických poznatků z oblasti konkurence a konkurenceschopnosti, vypracování analýz a projektu. Praktická část práce se zabývá zpracováním analýz, především průzkumem spokojenosti zákazníků, PESTLE analýzou, SWOT analýzou, BCG analýzou, analýzou konkurence a s ní spojenou GE analýzou. Analýzy tvoří ucelený obraz o fungování organizace a jejího okolí, odhalují silné a slabé stránky a vyplývají z nich doporučení. Na základě těchto poznatků je následně zpracován projekt na zvýšení konkurenceschopnosti pekárny. Projekt je poté implementován do praxe a podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of thesis is to create a suitable project to increase competitiveness od chosen bakery. The aim is reached by elimination of problem results from all analysis. Displayed areas are ment to be writing of theoretical knowledge from the area of competition and competitiveness, analysis and project. Analytical part contains of elaborating analysis primarily the customer satisfaction research, PESTLE analysis, SWOT analysis, BCG analysis, competition analysis and GE analysis. Analysis make a comprehensive picture about organization and its surrounding, reveal strengths and weaknesses and also make a recommendations. On these finding there is a project made. This project is being developed to increase the competitiveness of chosen bakery. Project is then put info practise by making time, cost and risk analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice konkurence a konkurenceschopnosti.
Praktická část
Popište a analyzujte současnou konkurenceschopnost vybrané pekárny ve zlínském kraji.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti vybrané pekárny ve zlínském kraji.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice konkurence a konkurenceschopnosti.
Praktická část
Popište a analyzujte současnou konkurenceschopnost vybrané pekárny ve zlínském kraji.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti vybrané pekárny ve zlínském kraji.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
PORTER, Michael E. Competitive strategy: techniques for analyzing industries and competitors. New York: Free Press, 2004, 396 s. ISBN 0-7432-6088-0.
MAGRETTA, Joan. Michael Porter jasně a srozumitelně: o konkurenci a strategii. Praha: Management Press, 2012, 231 s. ISBN 978-80-7261-251-2.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. Los Angeles: Sage, 2015, 420 s. ISBN 978-1-4462-5902-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
PORTER, Michael E. Competitive strategy: techniques for analyzing industries and competitors. New York: Free Press, 2004, 396 s. ISBN 0-7432-6088-0.
MAGRETTA, Joan. Michael Porter jasně a srozumitelně: o konkurenci a strategii. Praha: Management Press, 2012, 231 s. ISBN 978-80-7261-251-2.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jan Kramoliš, Ph.D. 26 b
1. Které z uvedených řešení projektu se managementu firmy zamlouvá nejvíce?zcela zodpovězeno
2. Kolik je firma ochotna investovat do dané problematiky?zcela zodpovězeno
Oponent práce: doc. Ing. Josef Kubík, CSc. 24 b
1. Píšete o konkurenceschopnosti pekárny na zlínském trhu. Mohla by tato pekárna obsluhovat i jeho centrum, tj. město Zlín?zcela zodpovězeno
2. Jaká opatření byste navrhla k urychlení modernizace strojů, jež hodnotíte jako slabou stránku pekárny?zcela zodpovězeno
prof. Stávková
Dovysvětlete knihy ve Vašem projektu.zcela zodpovězeno
doc. Chovancová
Upřesněte dotazník. zcela zodpovězeno
Dr. Bejtkovský
Proč jste nevyužila strategie? Na základě čeho jste stanovila relativní podíl? Jaký je tržní podíl?zcela zodpovězeno
Dr. Dobeš
Proč máte GDPR v ekonomických faktorech?zcela zodpovězeno