Cílem této diplomové práce je návrh projektu na zlepšení marketingové komunikace společnosti Mobilní fyzioterapie s.r.o. Tato práce se skládá ze dvou částí. V první části je popsána teorie korespondující s tématem diplomové práce. Druhá část obsahuje část analytickou a projektovou. V závěru druhé části jsou zhodnoceny výsledky projektu.
Anotace v angličtině
The objective of this diploma is a project with the aim of marketing communication improvement for a company Mobilní fyzioterapie s.r.o. The thesis consists of two parts - analytic part and project. The knowledge of the theory is implemented in the second part of the thesis. There is an evaluation of project in the end of second part.
Cílem této diplomové práce je návrh projektu na zlepšení marketingové komunikace společnosti Mobilní fyzioterapie s.r.o. Tato práce se skládá ze dvou částí. V první části je popsána teorie korespondující s tématem diplomové práce. Druhá část obsahuje část analytickou a projektovou. V závěru druhé části jsou zhodnoceny výsledky projektu.
Anotace v angličtině
The objective of this diploma is a project with the aim of marketing communication improvement for a company Mobilní fyzioterapie s.r.o. The thesis consists of two parts - analytic part and project. The knowledge of the theory is implemented in the second part of the thesis. There is an evaluation of project in the end of second part.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
Praktická část
Stručně představte společnost Mobilní fyzioterapie s.r.o. a analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace.
Na základě výsledků analýz vytvořte projekt zlepšení marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové a časové analýze a vyhodnoťte očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace.
Praktická část
Stručně představte společnost Mobilní fyzioterapie s.r.o. a analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace.
Na základě výsledků analýz vytvořte projekt zlepšení marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové a časové analýze a vyhodnoťte očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 10th global ed. Singapore: McGraw-Hill Education, c2015, 842 s. ISBN 978-981-4575-11-9.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. 2013. Marketing management. 14th Ed. New Jersey : Pearson Education, 2013, 657 s. ISBN 978-0-13-210292-6.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014, 289 s. ISBN 978-80-247-4843-6.
Seznam doporučené literatury
BELCH, George E. a Michael A. BELCH. Advertising and promotion: an integrated marketing communications perspective. 10th global ed. Singapore: McGraw-Hill Education, c2015, 842 s. ISBN 978-981-4575-11-9.
KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2016, 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. 2013. Marketing management. 14th Ed. New Jersey : Pearson Education, 2013, 657 s. ISBN 978-0-13-210292-6.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. Sixth edition. London: KoganPage, 2016, 578 s. ISBN 978-0-7494-7340-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada, 2014, 289 s. ISBN 978-80-247-4843-6.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jan Kramoliš, Ph.D. /26 b/
1. Které z uvedených řešení projektu se managementu firmy zamlouvá nejvíce?zcela zodpovězeno
2. Kolik je firma ochotna investovat do dané problematiky?zcela zodpovězeno
Oponent práce: doc. Ing. Josef Kubík, CSc. /24 b/
1. Píšete o konkurenceschopnosti pekárny na zlínském trhu. Mohla by tato pekárna obsluhovat i jeho centrum, tj. město Zlín?zcela zodpovězeno
2. Jaká opatření byste navrhla k urychlení modernizace strojů, jež hodnotíte jako slabou stránku pekárny?zcela zodpovězeno
prof. Stávková
Dovysvětlete knihy ve Vašem projektu.zcela zodpovězeno
doc. Chovancová
Upřesněte dotazník.zcela zodpovězeno
Dr. Bejtkovský
Proč jste nevyužila strategie? Na základě čeho jste stanovila relativní podíl? Jaký je tržní podíl?zcela zodpovězeno
Dr. Dobeš
Proč máte GDPR v ekonomických faktorech?zcela zodpovězeno