Táto práca sa zaoberá strategickým riadením značky spoločnosti BEPON a systémom jej 11 podznačiek, ktoré spoločnosť zastrešuje. Práca pozostáva z doterajších poznatkov vzťa-hujúcich sa k problematike brand analýzy a strategického riadenia značky, východiskovej situácie spoločnosti podporenej SWOT, SLEPT a PORTER analýzou, charakterizovaním rozsahu využívania marketingovej komunikácie spoločnosťou a následne vytvorenia projek-tu návrhu nového spôsobu komunikovania značky smerom k zákazníkom. Tento návrh je zameraný predovšetkým na budovanie positioningu značky na slovenskom trhu a na vytvo-renie nezabudnuteľnej image spoločnosti a jej produktov.
Anotace v angličtině
This paper is concerned with strategic brand management of BEPON company and structu-re of its 11 subbrands, which are all managed by this company. This work includes present knowledge referring to issue of brand analysis and strategic brand management, assumed situation of the BEPON company supported with SWOT, SLEPT and PORTER analysis, defining range of using marketing communication in company and followed up by possible improvements in communication of the brand towards the customers. This project is aimed at build-up of the brand’s positioning on the Slovak market and creation of unforgettable image of the company and its products.
Brand, subbrand, private label, retail, strategic brand management, assortment,
segmentation, strategy of communication
Rozsah průvodní práce
90 s, 6 str.príloh
Jazyk
CZ
Anotace
Táto práca sa zaoberá strategickým riadením značky spoločnosti BEPON a systémom jej 11 podznačiek, ktoré spoločnosť zastrešuje. Práca pozostáva z doterajších poznatkov vzťa-hujúcich sa k problematike brand analýzy a strategického riadenia značky, východiskovej situácie spoločnosti podporenej SWOT, SLEPT a PORTER analýzou, charakterizovaním rozsahu využívania marketingovej komunikácie spoločnosťou a následne vytvorenia projek-tu návrhu nového spôsobu komunikovania značky smerom k zákazníkom. Tento návrh je zameraný predovšetkým na budovanie positioningu značky na slovenskom trhu a na vytvo-renie nezabudnuteľnej image spoločnosti a jej produktov.
Anotace v angličtině
This paper is concerned with strategic brand management of BEPON company and structu-re of its 11 subbrands, which are all managed by this company. This work includes present knowledge referring to issue of brand analysis and strategic brand management, assumed situation of the BEPON company supported with SWOT, SLEPT and PORTER analysis, defining range of using marketing communication in company and followed up by possible improvements in communication of the brand towards the customers. This project is aimed at build-up of the brand’s positioning on the Slovak market and creation of unforgettable image of the company and its products.
Brand, subbrand, private label, retail, strategic brand management, assortment,
segmentation, strategy of communication
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretické a jiné zdroje zabývající se problematikou Brand analýzy.
2. Charakterizujte současnou situaci marketingových komunikací obchodní značky Bepon a jejich jednotlivých podznaček. Formulujte cíle a hypotézy práce.
3. Proveďte marketingovou analýzu východiskové situace - SWOT,SLEPT,PORTER analýza.
4. Analyzujte vzájemné postavení a marketingovou komunikaci jednotlivých podznaček obchodní značky Bepon.
5. Závěrem, s využitím výsledků provedených analýz, navrhněte budoucí strategii řízení obchodní značky Bepon.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretické a jiné zdroje zabývající se problematikou Brand analýzy.
2. Charakterizujte současnou situaci marketingových komunikací obchodní značky Bepon a jejich jednotlivých podznaček. Formulujte cíle a hypotézy práce.
3. Proveďte marketingovou analýzu východiskové situace - SWOT,SLEPT,PORTER analýza.
4. Analyzujte vzájemné postavení a marketingovou komunikaci jednotlivých podznaček obchodní značky Bepon.
5. Závěrem, s využitím výsledků provedených analýz, navrhněte budoucí strategii řízení obchodní značky Bepon.
Seznam doporučené literatury
Aaker, D. A.: Brand Building: Budování obchodní značky, Brno: Computer Press, 2003,ISBN 80-7226-885-6
Tomek, G., Vávrová, V.: Výrobek a jeho úspěch na trhu,Grada, Praha 2001, ISBN 8024700530
Klein, N.: Bez loga,Argo, Dokořán, Praha 2005, ISBN 8072036718
Haigh, D.: Oceňování značky a jeho význam, Management Press 2002, ISBN 8072610732
Příbová, M., Tesar,G. a kol.: Strategické řízení značky, Praha: Professional Publishing, 2003, ISBN 80-86419-38-X
Seznam doporučené literatury
Aaker, D. A.: Brand Building: Budování obchodní značky, Brno: Computer Press, 2003,ISBN 80-7226-885-6
Tomek, G., Vávrová, V.: Výrobek a jeho úspěch na trhu,Grada, Praha 2001, ISBN 8024700530
Klein, N.: Bez loga,Argo, Dokořán, Praha 2005, ISBN 8072036718
Haigh, D.: Oceňování značky a jeho význam, Management Press 2002, ISBN 8072610732
Příbová, M., Tesar,G. a kol.: Strategické řízení značky, Praha: Professional Publishing, 2003, ISBN 80-86419-38-X