Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací jako jedním z důležitých nástrojů komunikačního mixu a cílem této práce je navržení a vypracování projektu, který povede ke zlepšení online marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Teoretické část shrnuje základní poznatky související s touto problematikou. Praktická část zahrnuje analýzu současného stavu marketingové komunikace ve společnosti s důrazem na internetový marketing a na základě těchto zjištění je zpracován komplexní projekt, který obsahuje časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. Na závěru projektu jsou navrženy konkrétní metody, pomocí kterých je možné měřit efektivitu tohoto projektu.
Annotation in English
This thesis deals with online marketing communication as one of the important tools of communication mix and the aim of this work is to design and develop a project that will lead to improvement of online marketing communication in a selected company. The theoretical part summarizes basic knowledge related to this area. The practical part includes an analysis of current situation of marketing communication in the company, focused on internet marketing and based on these findings, a complex project, which contains time, cost and risk analysis, is created. At the end of the project, specific methods are defined to measure the effectiveness of this project.
Keywords
online marketingová komunikace, komunikační mix, marketingové nástroje, webové stránky, sociální sítě
Keywords in English
online marketing communication, communication mix, marketing tools, website, social media
Length of the covering note
116 s. (148 558 znaků).
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací jako jedním z důležitých nástrojů komunikačního mixu a cílem této práce je navržení a vypracování projektu, který povede ke zlepšení online marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Teoretické část shrnuje základní poznatky související s touto problematikou. Praktická část zahrnuje analýzu současného stavu marketingové komunikace ve společnosti s důrazem na internetový marketing a na základě těchto zjištění je zpracován komplexní projekt, který obsahuje časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. Na závěru projektu jsou navrženy konkrétní metody, pomocí kterých je možné měřit efektivitu tohoto projektu.
Annotation in English
This thesis deals with online marketing communication as one of the important tools of communication mix and the aim of this work is to design and develop a project that will lead to improvement of online marketing communication in a selected company. The theoretical part summarizes basic knowledge related to this area. The practical part includes an analysis of current situation of marketing communication in the company, focused on internet marketing and based on these findings, a complex project, which contains time, cost and risk analysis, is created. At the end of the project, specific methods are defined to measure the effectiveness of this project.
Keywords
online marketingová komunikace, komunikační mix, marketingové nástroje, webové stránky, sociální sítě
Keywords in English
online marketing communication, communication mix, marketing tools, website, social media
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se problematiky internetového marketingu se zaměřením na online marketingovou komunikaci.
Praktická část
Analyzujte a zhodnoťte současný stav využívání online marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě analýzy navrhněte projekt zlepšení online marketingové komunikace v dané společnosti.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Research Plan
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základě literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se problematiky internetového marketingu se zaměřením na online marketingovou komunikaci.
Praktická část
Analyzujte a zhodnoťte současný stav využívání online marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě analýzy navrhněte projekt zlepšení online marketingové komunikace v dané společnosti.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Recommended resources
BARKER, Melissa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing: a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-292-09248-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Recommended resources
BARKER, Melissa S., Donald BARKER, Nicholas F. BORMANN, Mary Lou ROBERTS a Debra L. ZAHAY. Social media marketing: a strategic approach. Second edition. Boston: Cengage Learning, 2017, 330 s. ISBN 978-1-305-50275-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 16e. Boston: Pearson, 2016, 731 s. ISBN 978-1-292-09248-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí práce: Ing. Ottó Bartók /26 b/
1. Jak jste postupovala při stanovení nákladů u položky "Kontaktování klientů"?zcela zodpovězeno
2. Proč nebude využito kampaně v rámci sociální sítě Facebook, ale pouze PPC kampaní?zcela zodpovězeno
3. Na straně 107 uvádíte průměr CTR, myslíte, že je dostatečné sledovat pouze CTR? Mohla byste využít pro vyhodnocení i konverzní poměr?zcela zodpovězeno
Oponent práce: Ing. Petr Fusek /26 b/
1. Jaké jsou podle Vás hlavní nedostatky v současné marketingové komunikaci firmy na internetu?zcela zodpovězeno
2. Jak často a jakým způsobem plánujete měřit, zda se daří naplňovat stanovené cíle projektu?zcela zodpovězeno