Diplomová práce na téma Plán marketingové komunikace penzionu Toscana se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky týkající se marketingového strategického plánování, a to především z oblasti marketingu hotelových služeb. Praktická část se zaměřuje na penzion, dále je sestavena z části analytické a projektové. Součástí analytické části je dotazníkové šetření, PESTLE a SWOT analýza. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část, která je věnována konkrét-nímu projektovému řešení, marketingové strategii pro zvýšení obsazenosti hotelu pro rok 2018. Tento projekt je na závěr podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis on the theme Marketing Communication Plan of Guesthouse Toscana for 2018 consist of a theoretical and practical part. The theoretical part which deals with the theoretical knowledge including marketing strategic planning, especially in the area of hotel marketing. The practical part is focused on specific guesthouse; it is also composed of analytical and project parts. Part of the analytical part is questionnaire survey, PESTLE and SWOT analysis. Based on these analysis the last project part is created, which is dedicated to a specific project solution, marketing strategy to increase occupancy of the hotel for 2018. Finally, this project is subjected to the time, risk and cost analysis.
marketing services, marketing plan, communication mix, SWOT analysis, hotel marketing
Rozsah průvodní práce
131 s. (183 239 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce na téma Plán marketingové komunikace penzionu Toscana se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky týkající se marketingového strategického plánování, a to především z oblasti marketingu hotelových služeb. Praktická část se zaměřuje na penzion, dále je sestavena z části analytické a projektové. Součástí analytické části je dotazníkové šetření, PESTLE a SWOT analýza. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část, která je věnována konkrét-nímu projektovému řešení, marketingové strategii pro zvýšení obsazenosti hotelu pro rok 2018. Tento projekt je na závěr podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis on the theme Marketing Communication Plan of Guesthouse Toscana for 2018 consist of a theoretical and practical part. The theoretical part which deals with the theoretical knowledge including marketing strategic planning, especially in the area of hotel marketing. The practical part is focused on specific guesthouse; it is also composed of analytical and project parts. Part of the analytical part is questionnaire survey, PESTLE and SWOT analysis. Based on these analysis the last project part is created, which is dedicated to a specific project solution, marketing strategy to increase occupancy of the hotel for 2018. Finally, this project is subjected to the time, risk and cost analysis.
marketing services, marketing plan, communication mix, SWOT analysis, hotel marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretické znalosti vztahující se k problematice marketingové komunikace v oblasti služeb.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace penzionu Toscana.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte projekt marketingového komunikačního plánu na rok 2018.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracujte teoretické znalosti vztahující se k problematice marketingové komunikace v oblasti služeb.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingové komunikace penzionu Toscana.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte projekt marketingového komunikačního plánu na rok 2018.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th Ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-7705.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14th Ed. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th Ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-7705.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14th Ed. Boston: Pearson, 2016, 714 s. ISBN 978-1-292-09262-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Mgr. Iva Honzková / 29 b /
1. Ve SWOT analýze máte uvedenou hrozbu nové konkurence. Spatřujete hrozbu i ve webové službě Airbnb, které zprostředkovává pronájem ubytování po celém světe? Svou odpověď odůvodněte.zcela zodpovězeno
2. Jaké jsou nejsilnější argumenty vašeho projektu, které by mohly přesvědčit management hotelu investovat do uvedených návrhů.zcela zodpovězeno\par
Oponent práce: Ing. Jitka Veselá, Ph.D. / 25 b /
1. Uveďte možné způsoby, jakými penzion bude měřit efektivitu jednotlivých opatření.zcela zodpovězeno
2. Který z nástrojů email marketingu penzionu doporučíte jako nevhodnější? Jak konkrétně ovlivňuje nařízení 2016/679 o ochraně fyzických osob tuto a další formy marketingové komunikace?zcela zodpovězeno\par
prof. Stávková-Je vhodné dělat pouze plán jen na jeden rok?-zcela zodpovězeno
Dr. Bejtkovský-Dovysvětlení terminologie.Proč jste zařadila do osobního prodeje kurzy NJ?-zcela zodpovězeno
doc. Chovancová-Kdo je autorem názvu restaurace/penzionu?-zcela zodpovězeno
Dr. Dobeš-Dovysvětlení orientace trhu.-zcela zodpovězeno\par