Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární poznatky z marketingu, marketingové komunikace a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se dělí na analytickou a projektovou část. Analytická část práce se zabývá stručným představením vybrané firmy, jejími komunikačními aktivitami a různými analýzami. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část. Tato část obsahuje projekt na zlepšení marketingové komunikace této firmy. Tento projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main goal of this thesis is to create a project to improve marketing communication in selected company. The thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part includes literary knowledges from the marketing, marketing communication and various tools of marketing communication. The practical part is composed of analytical and project parts. The analytical part deals with the brief introduction of the selected company, its communication activities and various analysis. Based on these analysis the last project part is created. This part includes a project to improve marketing communication of the company. This project is subjected to the cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, minipivovar, projekt
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, communication mix, microbrewery, project
Rozsah průvodní práce
91 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární poznatky z marketingu, marketingové komunikace a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se dělí na analytickou a projektovou část. Analytická část práce se zabývá stručným představením vybrané firmy, jejími komunikačními aktivitami a různými analýzami. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část. Tato část obsahuje projekt na zlepšení marketingové komunikace této firmy. Tento projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main goal of this thesis is to create a project to improve marketing communication in selected company. The thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part includes literary knowledges from the marketing, marketing communication and various tools of marketing communication. The practical part is composed of analytical and project parts. The analytical part deals with the brief introduction of the selected company, its communication activities and various analysis. Based on these analysis the last project part is created. This part includes a project to improve marketing communication of the company. This project is subjected to the cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, minipivovar, projekt
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, communication mix, microbrewery, project
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě analýz navrhněte projekt za účelem zlepšení marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě analýz navrhněte projekt za účelem zlepšení marketingové komunikace.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 5th ed. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 978-0-273-77322-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 5th ed. Harlow: Person, 2013, 615 s. ISBN 978-0-273-77322-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: Kubík, 20b.
Nezdá se Vám návrh výroby nového pivního skla z hlediska počtu vyrobených sklenic jako početně nízké? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Nebylo by taktéž výhodnější vyhotovit větší počet balíčků pro Mikulášskou besídku. Neočekáváte, že by zájem o tuto akci byl vyšší? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
OPONENT: Pilík, 20b.
V projektové části píšete, že cílem marketingu na sociálních sítích je zvýšení počtu fanoučků na 700. Jak tohoto cíle chcete dosáhnout? Proč není cílem dosažení 1000 fanoušků? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ