Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace
ve vybrané společnosti hudebním klubu. Jejím cílem byla propagace a následné zvidi-telnění daného hudebního klubu a zajištění větší návštěvnosti kulturních událostí pořáda-ných v klubu. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci této části práce bylo využito kvalitativního výzkumu pomocí polostandardizova-ných interview, kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také vybra-ných situačních marketingových analýz. Získané výsledky z analýz sloužily jako výcho-diska pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komuni-kace ve vybrané společnosti. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of the Master´s thesis is to improve the marketing communication of the chosen company music club in order to promote the music club and increase the attendance at the different cultural events held there. The thesis was composed of a theoretical and a practical part. The theoretical part is aimed at the research of marketing communication strategies and serves as the basis for the practical part deal-ing with the analysis of the contemporary marketing communication of the chosen com-pany. To get the highest quality information several means were used, including a quali-tative half-standardized interviews, a quantitative method research of a questionnaire survey, and chosen situational marketing analyses. The results from analyses were used for proposal of the project. The most important, final part of the thesis suggests the strategies to improve the marketing communication of the music club. The strategies underwent time, expense and risk analyses.
Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace
ve vybrané společnosti hudebním klubu. Jejím cílem byla propagace a následné zvidi-telnění daného hudebního klubu a zajištění větší návštěvnosti kulturních událostí pořáda-ných v klubu. Práce se skládala z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo vypracování literární rešerše zaměřené především na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování části praktické. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti. V rámci této části práce bylo využito kvalitativního výzkumu pomocí polostandardizova-ných interview, kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také vybra-ných situačních marketingových analýz. Získané výsledky z analýz sloužily jako výcho-diska pro tvorbu projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komuni-kace ve vybrané společnosti. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of the Master´s thesis is to improve the marketing communication of the chosen company music club in order to promote the music club and increase the attendance at the different cultural events held there. The thesis was composed of a theoretical and a practical part. The theoretical part is aimed at the research of marketing communication strategies and serves as the basis for the practical part deal-ing with the analysis of the contemporary marketing communication of the chosen com-pany. To get the highest quality information several means were used, including a quali-tative half-standardized interviews, a quantitative method research of a questionnaire survey, and chosen situational marketing analyses. The results from analyses were used for proposal of the project. The most important, final part of the thesis suggests the strategies to improve the marketing communication of the music club. The strategies underwent time, expense and risk analyses.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zabývající se oblastí marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vypracujte literární rešerši zabývající se oblastí marketingové komunikace a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Na základě výsledků analýzy zpracujte projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti.
Proveďte časovou, nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing. 6th ed. Harlow: Pearson, 2016, 702 s. ISBN 978-1-292-07761-1.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 256 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
RYAN, Damian. a Calvin JONES. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. 1st ed. Philadelphia: Kogan Page, 2009, 276 s. ISBN 9780749453893.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
CHAFFEY, Dave a Fiona ELLIS-CHADWICK. Digital marketing. 6th ed. Harlow: Pearson, 2016, 702 s. ISBN 978-1-292-07761-1.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 256 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
RYAN, Damian. a Calvin JONES. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. 1st ed. Philadelphia: Kogan Page, 2009, 276 s. ISBN 9780749453893.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. 26 b
1. Který z dvanácti navržených akčních plánů považuje diplomant za nejvíce efektivní a proč?
2. Měl již diplomant možnost projednat svoji DP s majitelem vybraného hudebního klubu, jaké byly případné reakce?
Oponent práce: Ing. Tomáš Petržela 21b
1. Všechny finanční náklady projektu jsou podloženy nebo to jsou jen odhady? U některých je psáno, že částku určilo vedení klubu, co všechny ostatní jako výlep plakátů, tisk, nákup zboží atd.
2. Myslíte si, že opravdu všemi těmito nástroji oslovíte cílovou skupinu? Nejsem si zcela jist letáčky v MHD či reklamou v rádiu apod. I přesto, že kombinace marketingových nástrojů je důležitá (i tak zmiňujete v úvodu své práce), přece jen, jestli by nebylo lepší v tomto případě spíše zúžit a buď finanční a lidské zdroje ušetřit anebo více soustředit.
3. Už jste práci konzultoval se svým šéfem/kamarádem? Jaké byly jeho reakce, zpětná vazba, návrhy?
4. Píšete, že šéfovi/kamarádovi již aktivně pomáháte. Jak dlouho? A co se vám již podařilo či nepodařilo či mohlo podařit v oblasti vámi navrhovaných změn? Pokud můžete ve zkratce shrnout.
Dr. Dobeš
Proč nezmiňujete HDP v ve Vaší DP Dovysvětlete Váš dotazník. zcela zodpovězeno