Diplomová práce se zabývá public relations ve státní správě České republiky. Stanovuje teoretická východiska efektivních PR a na výzkumném vzorku 20 subjektů analyzuje situaci PR v české státní správě. Výzkumná sonda se zaměřuje především na používané prostředky a formy PR ve státní správě a sleduje způsoby vyhodnocování zpětné vazby. Její závěry slouží jako východisko praktické část práce, kterou je stanovení koncepce komunikace nové služby České správy sociálního zabezpečení - elektronických podání dokumentů.
Anotace v angličtině
The Master Thesis deals with Public Relations in the public sector in the Czech republic. It defines the essential theoretical guidelines for effective PR and analyses the PR situation in the Czech public sector on experimental sample of 20 subjects. The research focuses on the extensively used PR devices in the public sector and examines feedback evaluation. The research conclusions form a basis for the practical part. It is a definition of communication strategy for the new service offered by the Czech Social Security Administration - electronic form submission.
Klíčová slova
public relations, PR, výzkumný vzorek, výzkumná sonda, státní správa, koncepce komunikace, elektronická podání
Klíčová slova v angličtině
Public Relations, PR, experimental sample, research focuses,public sector, definition of communication strategy, electronic form submission
Rozsah průvodní práce
87
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá public relations ve státní správě České republiky. Stanovuje teoretická východiska efektivních PR a na výzkumném vzorku 20 subjektů analyzuje situaci PR v české státní správě. Výzkumná sonda se zaměřuje především na používané prostředky a formy PR ve státní správě a sleduje způsoby vyhodnocování zpětné vazby. Její závěry slouží jako východisko praktické část práce, kterou je stanovení koncepce komunikace nové služby České správy sociálního zabezpečení - elektronických podání dokumentů.
Anotace v angličtině
The Master Thesis deals with Public Relations in the public sector in the Czech republic. It defines the essential theoretical guidelines for effective PR and analyses the PR situation in the Czech public sector on experimental sample of 20 subjects. The research focuses on the extensively used PR devices in the public sector and examines feedback evaluation. The research conclusions form a basis for the practical part. It is a definition of communication strategy for the new service offered by the Czech Social Security Administration - electronic form submission.
Klíčová slova
public relations, PR, výzkumný vzorek, výzkumná sonda, státní správa, koncepce komunikace, elektronická podání
Klíčová slova v angličtině
Public Relations, PR, experimental sample, research focuses,public sector, definition of communication strategy, electronic form submission
Zásady pro vypracování
1. Definujte problém a stanovte cíle diplomové práce.
2. Analyzujte public relations státní správy na výzkumném vzorku 15-20 subjektů PR z této oblasti. Vysledujte podle komunikačního procesu public relations zejména:
- používané prostředky a formy PR ve státní správě
- způsoby zpětné vazby a sledování účinnosti procesů public relations zkoumaných subjektů
3. Vyhodnoťte výsledky výzkumu a posuďte přínos práce pro aplikaci public relations ve státní správě
4. Navrhněte příp.další tématické pokračování práce.
Zásady pro vypracování
1. Definujte problém a stanovte cíle diplomové práce.
2. Analyzujte public relations státní správy na výzkumném vzorku 15-20 subjektů PR z této oblasti. Vysledujte podle komunikačního procesu public relations zejména:
- používané prostředky a formy PR ve státní správě
- způsoby zpětné vazby a sledování účinnosti procesů public relations zkoumaných subjektů
3. Vyhodnoťte výsledky výzkumu a posuďte přínos práce pro aplikaci public relations ve státní správě
4. Navrhněte příp.další tématické pokračování práce.
Seznam doporučené literatury
Black, S. Nejúčinnější propagace - Public relations, 1. vyd. Praha, Grada Publishing 1994
Crha, I., Křížek, Z., Jak psát reklamní text, 2. vyd. Praha, Grada Publishing 2003
Caywood, Clark, l., Public relations - řízená komunikace podniku s veřejností, 1. vyd. Brno, Computer Press 2003
Hanzl, V., Üčinnost propagace a její hodnocení, Praha 1983
Kotler, P., Marketing management, 1.vyd. Praha, Victoria Publishing 1992
Kotler, P., Marketing od A do Z, 1.vyd. Praha, Management Press 2003
Jay, A., Lynn J., Jistě pane ministře, 1.vyd.Praha, Aurora 2002
McLuhan, M., Jak rozumět médiím: extenze člověka, 1.vyd. Praha, Odeon 1991
Svoboda, V., Ucelené akce public relations, Praha, Akademie Mospra 2000
Svoboda, V., Základy public relations - učební text, UTB Zlín, 2001
Seznam doporučené literatury
Black, S. Nejúčinnější propagace - Public relations, 1. vyd. Praha, Grada Publishing 1994
Crha, I., Křížek, Z., Jak psát reklamní text, 2. vyd. Praha, Grada Publishing 2003
Caywood, Clark, l., Public relations - řízená komunikace podniku s veřejností, 1. vyd. Brno, Computer Press 2003
Hanzl, V., Üčinnost propagace a její hodnocení, Praha 1983
Kotler, P., Marketing management, 1.vyd. Praha, Victoria Publishing 1992
Kotler, P., Marketing od A do Z, 1.vyd. Praha, Management Press 2003
Jay, A., Lynn J., Jistě pane ministře, 1.vyd.Praha, Aurora 2002
McLuhan, M., Jak rozumět médiím: extenze člověka, 1.vyd. Praha, Odeon 1991
Svoboda, V., Ucelené akce public relations, Praha, Akademie Mospra 2000
Svoboda, V., Základy public relations - učební text, UTB Zlín, 2001