Účelem této práce je analyzovat možnosti online komunikace. Definovat hodnoty a stanovit určité postupy a doporučení pro využití nových medií při komunikaci sítě kaváren. V teoretické části je práce zaměřena na marketing, internet a nová media. V jedné části se okrajově zabývám i kulturním aspektem kavárny a jejích služeb, které je možné v online komunikaci využít. V analytické části se setkáme s několika případovými studiemi, které nám ukáží alternativní způsoby využití nových medií. Zároveň zde jsou uvedeny rozbor dvou výzkumů se stejnou tématikou. Projektová část vede k závěrečnému doporučení a jednoduchému aplikačnímu rozboru hodnot, na které je potřeba se při využívání nových medií zaměřit. V závěru jsou nejzákladnější body shrnuty.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is analyze online communication possibilities. Purpose is to define a certain values for coffee house network, including the set of consecutions and suggestion for new media communication. In the theoretical part, the thesis is focused on marketing, internet and new media. In one part is as well mentioned the cultural impact of coffee culture and services, which are possible to use in the online communication. In the analytic part are shown a few case studies, which are adapting some alternative new media usage. As well two research works, in this topic, including evaluation can be found here. The project part leads to the final target analysis and recommendation regarding effective new media application. The major values and pieces of knowledge are brought together in the final summary.
communication, internet, marketing, mobile marketing, multimedia, new media, online advertising, promotion
Rozsah průvodní práce
109
Jazyk
CZ
Anotace
Účelem této práce je analyzovat možnosti online komunikace. Definovat hodnoty a stanovit určité postupy a doporučení pro využití nových medií při komunikaci sítě kaváren. V teoretické části je práce zaměřena na marketing, internet a nová media. V jedné části se okrajově zabývám i kulturním aspektem kavárny a jejích služeb, které je možné v online komunikaci využít. V analytické části se setkáme s několika případovými studiemi, které nám ukáží alternativní způsoby využití nových medií. Zároveň zde jsou uvedeny rozbor dvou výzkumů se stejnou tématikou. Projektová část vede k závěrečnému doporučení a jednoduchému aplikačnímu rozboru hodnot, na které je potřeba se při využívání nových medií zaměřit. V závěru jsou nejzákladnější body shrnuty.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is analyze online communication possibilities. Purpose is to define a certain values for coffee house network, including the set of consecutions and suggestion for new media communication. In the theoretical part, the thesis is focused on marketing, internet and new media. In one part is as well mentioned the cultural impact of coffee culture and services, which are possible to use in the online communication. In the analytic part are shown a few case studies, which are adapting some alternative new media usage. As well two research works, in this topic, including evaluation can be found here. The project part leads to the final target analysis and recommendation regarding effective new media application. The major values and pieces of knowledge are brought together in the final summary.
communication, internet, marketing, mobile marketing, multimedia, new media, online advertising, promotion
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce, se zaměřením na e-marketing, elektronickou komunikaci, multimediální reklamu a nová média.
2. Analyzujte současný stav využití nových médií a jejich efektivitu.
3. Navrhněte komunikační strategii se zaměřením na nová média při založení sítě kaváren aplikovatelnou v praxi.
4. Navrhněte využití nových médií v komunikačním mixu a začleňte je do dalších forem marketingových komunikací, navrhněte způsoby měření efektivity jednotlivých komunikačních nástrojů.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce, se zaměřením na e-marketing, elektronickou komunikaci, multimediální reklamu a nová média.
2. Analyzujte současný stav využití nových médií a jejich efektivitu.
3. Navrhněte komunikační strategii se zaměřením na nová média při založení sítě kaváren aplikovatelnou v praxi.
4. Navrhněte využití nových médií v komunikačním mixu a začleňte je do dalších forem marketingových komunikací, navrhněte způsoby měření efektivity jednotlivých komunikačních nástrojů.
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1
AAKER, D., Brand Building, Computer Press 2003, ISBN 80-7226-885-6
STUCHLÍK, P.,DVOŘÁČEK, M., marketing na Internetu, Grada Publishing 2000, ISBN 80-7169-957-8
SVĚTLÍK, J., Marketing pro evropský trh, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0422-6
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1
AAKER, D., Brand Building, Computer Press 2003, ISBN 80-7226-885-6
STUCHLÍK, P.,DVOŘÁČEK, M., marketing na Internetu, Grada Publishing 2000, ISBN 80-7169-957-8
SVĚTLÍK, J., Marketing pro evropský trh, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0422-6