Tato práce se zaměřuje na zlepšení propagace nově otevřeného centra CZ Clinic. Cílem diplomové práce je navržení plánu marketingové komunikace pro nově otevřené centrum jednodenní chirurgie. Obsahem teoretické části práce je zpracování literární rešerše pojednávající o marketingu v oblasti zdravotnictví a o jednodenní chirurgii. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového prostředí CZ Clinic. Na základě marketingových analýz jsou definovány cílové skupiny a komunikační nástroje. V projektové části je navržena komunikační strategie pro cílovou skupinu pacientů prostřednictvím webových stránek, facebookového profilu, slavnostního otevření, reportáže, článku v tisku a vzdělávacích akcí.
Anotace v angličtině
This work focuses on improving the promotion of the newly opened CZ Clinic Center. The objective of this diploma thesis is to propose a marketing communication plan for a newly opened outpatient surgery center. The theoretical part of the thesis consists of literary research dealing with marketing in the field of health care and outpatient surgery. The practical part deals with analysis of the CZ Clinic marketing environment. Based on marketing analysis, the target groups and the tools for communication are defined. In the project section, a communication strategy for the target patient group is proposed, utilizing web pages, Facebook profile, opening ceremony, press release, press articles and educational events.
Tato práce se zaměřuje na zlepšení propagace nově otevřeného centra CZ Clinic. Cílem diplomové práce je navržení plánu marketingové komunikace pro nově otevřené centrum jednodenní chirurgie. Obsahem teoretické části práce je zpracování literární rešerše pojednávající o marketingu v oblasti zdravotnictví a o jednodenní chirurgii. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového prostředí CZ Clinic. Na základě marketingových analýz jsou definovány cílové skupiny a komunikační nástroje. V projektové části je navržena komunikační strategie pro cílovou skupinu pacientů prostřednictvím webových stránek, facebookového profilu, slavnostního otevření, reportáže, článku v tisku a vzdělávacích akcí.
Anotace v angličtině
This work focuses on improving the promotion of the newly opened CZ Clinic Center. The objective of this diploma thesis is to propose a marketing communication plan for a newly opened outpatient surgery center. The theoretical part of the thesis consists of literary research dealing with marketing in the field of health care and outpatient surgery. The practical part deals with analysis of the CZ Clinic marketing environment. Based on marketing analysis, the target groups and the tools for communication are defined. In the project section, a communication strategy for the target patient group is proposed, utilizing web pages, Facebook profile, opening ceremony, press release, press articles and educational events.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace v oblasti zdravotnictví.
Praktická část
Charakterizujte zdravotnické zařízení a proveďte analýzu marketingového prostředí tohoto zařízení.
Na základě výsledků analýz vypracujte plán marketingové komunikace.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace v oblasti zdravotnictví.
Praktická část
Charakterizujte zdravotnické zařízení a proveďte analýzu marketingového prostředí tohoto zařízení.
Na základě výsledků analýz vypracujte plán marketingové komunikace.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. London: Sage, 2015, 440 s. ISBN 144625903X.
HUBINKOVÁ, Zuzana. Psychologie a sociologie ekonomického chování. 3., aktualiz., dopl. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2008, 277 s. ISBN 978-80-247-1593-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SMITH, Ian, Douglas MCWHINNIE a Ian JACKSON. Day case surgery. First edition. New York: Oxford University Press, 2012, 352 s. ISBN 0199584338.
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. Second edition. London: Sage, 2015, 440 s. ISBN 144625903X.
HUBINKOVÁ, Zuzana. Psychologie a sociologie ekonomického chování. 3., aktualiz., dopl. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2008, 277 s. ISBN 978-80-247-1593-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SMITH, Ian, Douglas MCWHINNIE a Ian JACKSON. Day case surgery. First edition. New York: Oxford University Press, 2012, 352 s. ISBN 0199584338.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jana Němcová / 22 b /
1. Které návrhy komunikačního plánu považujete z hlediska zvýšení povědomí o novém centru jednodenní chirurgie CZ Clinic za nejvíce a které za nejméně důležité?\par
Oponent práce: MUDr. Martin Balák, / 24 b
1. Proč by si měl pacient ze všech dostupných zdravotnických zařízení vybrat právě CZ Clinic s.r.o.?
2. Náklady Vašeho plánu činí 32 880 kč. Je jejich financování pro CZ Clinic s.r.o. reálné?\par
prof. Slaný
Kolik se spotřebovalo z rozvrhnuté částky? - zcela zodpovězeno
Dr. Papadaki
Dovysvětlete nákladovou analýza, co znamenají jednotlivé částky? - částečně zodpovězena
doc. Staňková
Jak chcete přesvědčit klienta k návštěve Vašeho zařízení? - částečně zodpovězeno
Vysvětlete jednotlivé údaje v časové analýze. - zcela zodpovězeno\par