Diplomová práce ''Komunikační strategie města Ostravy‘‘ představuje úvod do problemati-ky komunikace města. Teoretické základy z oboru marketingových komunikací jsou apli-kované pro potřeby městského marketingu. Autorka se zabývá strategií značky města, iden-titou a image města a možnostmi využití marketingových komunikací v městském marke-tingu. Plánu komunikace předchází analýza marketingového prostředí města Ostrava, roz-bor městského produktového mixu a segmentace obyvatel ČR. Návrh komunikační strate-gie města Ostravy je cílen na širokou veřejnost a aplikuje nástroje reklamy, online public relations a marketingu událostí.
Anotace v angličtině
‘‘Communicatication strategy of Ostrava city‘‘ is about application of marketing principles to town management. The author is engaged in branding, destination identity and destina-tion image and marketing communication. The market research is necessary for effective communication strategy. That is why author analyses market situation, product mix of Os-trava city and its target groups. The concept of communication strategy is for general pub-lic and uses media of public relations, advertising, and events.
Klíčová slova
Marketing služeb, marketing města, destinační management, strategie značky destinace, identita města, produktový mix města, image města, marketingová komunikace, komuni-kační strategie, komunikační nástroje města, public relations, reklama, events, marketingo-vý výzkum, segmentace trhu;
Klíčová slova v angličtině
Marketing services, town marketing, destination management, branding, destination iden-tity, product mix, destination image, marketing communication, communication strategy, communication mix, public relations, advertising, events, marketing research, segmenta-tion;
Rozsah průvodní práce
110 s., 33 s. obr. přiloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce ''Komunikační strategie města Ostravy‘‘ představuje úvod do problemati-ky komunikace města. Teoretické základy z oboru marketingových komunikací jsou apli-kované pro potřeby městského marketingu. Autorka se zabývá strategií značky města, iden-titou a image města a možnostmi využití marketingových komunikací v městském marke-tingu. Plánu komunikace předchází analýza marketingového prostředí města Ostrava, roz-bor městského produktového mixu a segmentace obyvatel ČR. Návrh komunikační strate-gie města Ostravy je cílen na širokou veřejnost a aplikuje nástroje reklamy, online public relations a marketingu událostí.
Anotace v angličtině
‘‘Communicatication strategy of Ostrava city‘‘ is about application of marketing principles to town management. The author is engaged in branding, destination identity and destina-tion image and marketing communication. The market research is necessary for effective communication strategy. That is why author analyses market situation, product mix of Os-trava city and its target groups. The concept of communication strategy is for general pub-lic and uses media of public relations, advertising, and events.
Klíčová slova
Marketing služeb, marketing města, destinační management, strategie značky destinace, identita města, produktový mix města, image města, marketingová komunikace, komuni-kační strategie, komunikační nástroje města, public relations, reklama, events, marketingo-vý výzkum, segmentace trhu;
Klíčová slova v angličtině
Marketing services, town marketing, destination management, branding, destination iden-tity, product mix, destination image, marketing communication, communication strategy, communication mix, public relations, advertising, events, marketing research, segmenta-tion;
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické zdroje vztahující se k tématu diplomové práce.
2. Proveďte analýzu marketingového prostředí Ostravska s využitím sekundárních informačních zdrojů.
3. Proveďte výzkum vnímání image Ostravska u zvolených cílových skupin.
4. Navrhněte komunikační strategii, posilující pozitivní vnímání Ostravska, aplikovatelnou v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické zdroje vztahující se k tématu diplomové práce.
2. Proveďte analýzu marketingového prostředí Ostravska s využitím sekundárních informačních zdrojů.
3. Proveďte výzkum vnímání image Ostravska u zvolených cílových skupin.
4. Navrhněte komunikační strategii, posilující pozitivní vnímání Ostravska, aplikovatelnou v praxi.
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, V., Public relations moderně a účinně, Grada Publishing 2006, ISBN 80-247-0564-8
CAYWOOD, C., Public relations, Computer Press 2004, ISBN 80-247-0658-2
NĚMEC, P., Public relations, praxe komunikace s veřejností, Management Press 1996, ISBN 80-85943-20-4
KOTLER, P., Marketing management, Grada Publishing Praha 2003, ISBN 80-247-0016-6
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing Praha 2003, ISBN 80-247-0254-1
KOZEL, R., Moderní marketingový výzkum, Grada Publishing 2006, ISBN 80-247-0966-X
Seznam doporučené literatury
SVOBODA, V., Public relations moderně a účinně, Grada Publishing 2006, ISBN 80-247-0564-8
CAYWOOD, C., Public relations, Computer Press 2004, ISBN 80-247-0658-2
NĚMEC, P., Public relations, praxe komunikace s veřejností, Management Press 1996, ISBN 80-85943-20-4
KOTLER, P., Marketing management, Grada Publishing Praha 2003, ISBN 80-247-0016-6
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing Praha 2003, ISBN 80-247-0254-1
KOZEL, R., Moderní marketingový výzkum, Grada Publishing 2006, ISBN 80-247-0966-X