Diplomová práce je zaměřena na podnikatelský plán nově vznikající firmy a její uvedení na trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracová-na literární rešerše odborné literatury a jiných dostupných zdrojů, související s danou té-matikou diplomové práce. Navazuje na ni část praktická, kde jsou tyto poznatky aplikovány. Na závěr je celý projekt podroben analýze.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the business plan of the emerging company and its launch on the market. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part is processed literature search of professional literature and other available sources related to the given diploma thesis. It is followed by a practical part, where these findings are ap-plied. Finally, the whole project is subjected to analysis.
business plan, marketing, PEST analysis, marketing communication, marketing plan, chopsticks, business
Rozsah průvodní práce
93 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na podnikatelský plán nově vznikající firmy a její uvedení na trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracová-na literární rešerše odborné literatury a jiných dostupných zdrojů, související s danou té-matikou diplomové práce. Navazuje na ni část praktická, kde jsou tyto poznatky aplikovány. Na závěr je celý projekt podroben analýze.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the business plan of the emerging company and its launch on the market. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part is processed literature search of professional literature and other available sources related to the given diploma thesis. It is followed by a practical part, where these findings are ap-plied. Finally, the whole project is subjected to analysis.
business plan, marketing, PEST analysis, marketing communication, marketing plan, chopsticks, business
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základně dostupné literatury analyzujte teoretické poznatky z oblasti podnikání, založení nového podnikatelského subjektu a vypracování podnikatelského plánu
.
Praktická část
Analyzujte současnou situaci pro podnikání v oboru interiérových doplňků na českém trhu
.
Vypracujte projekt založení nového podniku spolu s podnikatelským plánem
.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze
.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Na základně dostupné literatury analyzujte teoretické poznatky z oblasti podnikání, založení nového podnikatelského subjektu a vypracování podnikatelského plánu
.
Praktická část
Analyzujte současnou situaci pro podnikání v oboru interiérových doplňků na českém trhu
.
Vypracujte projekt založení nového podniku spolu s podnikatelským plánem
.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze
.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HODGKINSON, Tom. Business for Bohemians. London: Penguin Bookds Ltd., 2017, 256 s. ISBN 978-02-4124-480-7.
KOZUBÍKOVÁ, Ludmila. Významné atributy podnikatelské orientace v segmentu malých a středních podniků. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2017, 244 s. ISBN 978-80-7454-679-2.
PILÍK, Michal. Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic. Vyd. 1. Praha: Linde Praha, 2013, 122 s. ISBN 978-80-7201-936-6.
SHELTON, Hal. The secrets to writing a successful business plan: a pro shares a step-by-step guide to creating a plan that gets results. Updated and expanded. Rockville: Summit Valley Press, 2017, 312 s. ISBN 978-0-9899460-3-2.
VLACH, Robert. Na volné noze: podnikejte jako profesionálové. Vydání první. Brno: Jan Melvil Publishing, 2017, 760 s. ISBN 978-80-7555-015-6.
Seznam doporučené literatury
HODGKINSON, Tom. Business for Bohemians. London: Penguin Bookds Ltd., 2017, 256 s. ISBN 978-02-4124-480-7.
KOZUBÍKOVÁ, Ludmila. Významné atributy podnikatelské orientace v segmentu malých a středních podniků. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2017, 244 s. ISBN 978-80-7454-679-2.
PILÍK, Michal. Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic. Vyd. 1. Praha: Linde Praha, 2013, 122 s. ISBN 978-80-7201-936-6.
SHELTON, Hal. The secrets to writing a successful business plan: a pro shares a step-by-step guide to creating a plan that gets results. Updated and expanded. Rockville: Summit Valley Press, 2017, 312 s. ISBN 978-0-9899460-3-2.
VLACH, Robert. Na volné noze: podnikejte jako profesionálové. Vydání první. Brno: Jan Melvil Publishing, 2017, 760 s. ISBN 978-80-7555-015-6.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Renáta Novotná 24b.
Co by pro Vás bylo nejobtížnější při realizaci předloženého podnikatelského plánu? Zodpovězeno zcela.
Co by podle Vás v České republice usnadnilo mladým lidem rozhodnutí začít podnikat? V čem vidíte nejsilnější bariéry? Zodpovězeno částečně.
Oponent práce: Ing. Petra Benyahya, Ph.D. 18b.
Mohly by názory respondentů při rozhovorech ovlivněny tím, že v této věci chcete podnikat? Zodpovězeno částečně.
Jakým způsobem jste stanovovala plánované tržby? Zodpovězeno částečně.
Jakým způsobem byste mohla objektivně zjistit, zda o tento výrobek při této ceně a s tímto příběhem bude zájem? Zodpovězeno částečně.
Jakou z tohoto podnikání předpokládáte rentabilitu vlastního kapitálu? Zodpovězeno částečně.
Jaké slabé stránky má daný produkt a dané podnikání? Zodpovězeno částečně.
doc. Kubíčková, Práce neobsahuje cíle a metody, proč? Zodpovězeno částečně.
doc. Staňková, Jak jste stanovila přímé mzdy na 200Kč? Zodpovězeno zcela.
Ing. Vydrová, Jak je definována cílová skupina 20 až 30 let? Zodpovězeno částečně.
Mgr. Kramoliš, Z čeho jste vycházela při kalkulaci nákladů? Zodpovězeno částečně.