V diplomové práci analyzuji možnosti prezentace internetových obchodů. Zaměřil jsem se jak na způsoby zviditelnění e-shopu na českém internetu, tak na techniky, kterými se použité marketingové aktivity měří za cílem maximálního zefektivnění vynakládaných prostředků do marketingu.
Anotace v angličtině
The goal of this graduation thesis is to analyze the way of presentations of the internet shops. Focused mainly on the ways of promote e-shops on the Czech internet as well as techniques of measurement
Klíčová slova
internetový marketing, reklama na internetu, internetový spotřebitel, český internet, nakupování na internetu
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, advertising on internet, internet shopper, czech internet, shopping on internet.
Rozsah průvodní práce
82
Jazyk
CZ
Anotace
V diplomové práci analyzuji možnosti prezentace internetových obchodů. Zaměřil jsem se jak na způsoby zviditelnění e-shopu na českém internetu, tak na techniky, kterými se použité marketingové aktivity měří za cílem maximálního zefektivnění vynakládaných prostředků do marketingu.
Anotace v angličtině
The goal of this graduation thesis is to analyze the way of presentations of the internet shops. Focused mainly on the ways of promote e-shops on the Czech internet as well as techniques of measurement
Klíčová slova
internetový marketing, reklama na internetu, internetový spotřebitel, český internet, nakupování na internetu
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, advertising on internet, internet shopper, czech internet, shopping on internet.
Zásady pro vypracování
1. Definujte pozici internetu v systému marketingových komunikací.
2. Specifikujte SEM a SEO, definujte teoretickou základnu těchto pojmů.
3. Na základě teoretické části analyzujte e-shop eproton.cz, analyzujte vybrané segmenty českého trhu a vybraných cílových skupin.
4. Zpracujte projekt založený na teoretické a analytické části, který povede k zefektivnění marketingových činností e-shopu eproton.cz.
Zásady pro vypracování
1. Definujte pozici internetu v systému marketingových komunikací.
2. Specifikujte SEM a SEO, definujte teoretickou základnu těchto pojmů.
3. Na základě teoretické části analyzujte e-shop eproton.cz, analyzujte vybrané segmenty českého trhu a vybraných cílových skupin.
4. Zpracujte projekt založený na teoretické a analytické části, který povede k zefektivnění marketingových činností e-shopu eproton.cz.
Seznam doporučené literatury
STERNE, J. What makes people click, advertising on the web. Que Corporation, 1997
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. Praha : Grada, 2002
TAPSCOTT, D Digitální ekonomika. Brno : Computer Press, 1999
ČERMÁK, J. Internet a autorské právo. Praha : Linde, 2003
KOSIUR, D. Understanding Electronic Commerce. Microsoft Press, 1997
ROSENAU, M. D. Řízení projektů. Brno : Computer Press, 2000
Seznam doporučené literatury
STERNE, J. What makes people click, advertising on the web. Que Corporation, 1997
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. Praha : Grada, 2002
TAPSCOTT, D Digitální ekonomika. Brno : Computer Press, 1999
ČERMÁK, J. Internet a autorské právo. Praha : Linde, 2003
KOSIUR, D. Understanding Electronic Commerce. Microsoft Press, 1997
ROSENAU, M. D. Řízení projektů. Brno : Computer Press, 2000