Tato diplomová práce se zabývá interní a externí komunikací základní školy ve Vsetíně. V práci jsem se pokoušela zmapovat všechny metody komunikace, které škola využívá. Na základě toho jsem se snažila navrhnout efektivní plán marketingové komunikace.
V práci jsem se dále věnovala její charakteristikou, historií a vývojem.
Myslím si, že vytyčeného cíle se mi podařilo v práci dosáhnout.
Anotace v angličtině
My thesis deals is about internal and external communication of primary school in Vsetín. In my thesis deals I tried to map out all methods of communication which primary school using. The main aim of my work was to compile the effective plan of marketing communi-cation. I dealed with its charakteristic, history and development too.
I think that I achieved all my skating goals.
Tato diplomová práce se zabývá interní a externí komunikací základní školy ve Vsetíně. V práci jsem se pokoušela zmapovat všechny metody komunikace, které škola využívá. Na základě toho jsem se snažila navrhnout efektivní plán marketingové komunikace.
V práci jsem se dále věnovala její charakteristikou, historií a vývojem.
Myslím si, že vytyčeného cíle se mi podařilo v práci dosáhnout.
Anotace v angličtině
My thesis deals is about internal and external communication of primary school in Vsetín. In my thesis deals I tried to map out all methods of communication which primary school using. The main aim of my work was to compile the effective plan of marketing communi-cation. I dealed with its charakteristic, history and development too.
I think that I achieved all my skating goals.
1. Zpracujte literární rešerši k tématu marketingových komunikací ve školství s důrazem na specifika a limity této problematiky.
2. Stanovte cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte Základní školu Vsetín, Luh a její dosavadní nástroje interní i externí komunikace.
4. Na základě primárního šetření u cílové skupiny a sekundárních dat z prostředí školy analyzujte současnou situaci a sestavte SWOT analýzu.
5. Zpracujte komunikační plán ZŠ Vsetín, Luh na školní rok 2007/08, optimalizující zjištěné nedostatky v interní a externí komunikaci.
6. Vyjádřete se k nastaveným hypotézám a uveďte možnosti pokračování v tématu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu marketingových komunikací ve školství s důrazem na specifika a limity této problematiky.
2. Stanovte cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte Základní školu Vsetín, Luh a její dosavadní nástroje interní i externí komunikace.
4. Na základě primárního šetření u cílové skupiny a sekundárních dat z prostředí školy analyzujte současnou situaci a sestavte SWOT analýzu.
5. Zpracujte komunikační plán ZŠ Vsetín, Luh na školní rok 2007/08, optimalizující zjištěné nedostatky v interní a externí komunikaci.
6. Vyjádřete se k nastaveným hypotézám a uveďte možnosti pokračování v tématu.
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK , Jaroslav. Marketingové řízení školy. 1. vyd. [s.l.] : ASPI, 2006. 300 s. ISBN 80-7357-176-5
EGER, L. (ed). Komunikace školy s veřejností. Plzeň: ZČU v Plzni, 2001, ISBN 80-7082-828-5
EGER, L. a EGEROVÁ, D. Image školy. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2001, ISBN 80-7083-440-4
JAKUBÍKOVÁ, D.: Aplikace marketingu ve školství. Plzeň: Vydavatelství Západočeské univerzity, 1998, ISBN 80-7082-453-0
ČEPELKA, O. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Omega, Liberec, 1997
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK , Jaroslav. Marketingové řízení školy. 1. vyd. [s.l.] : ASPI, 2006. 300 s. ISBN 80-7357-176-5
EGER, L. (ed). Komunikace školy s veřejností. Plzeň: ZČU v Plzni, 2001, ISBN 80-7082-828-5
EGER, L. a EGEROVÁ, D. Image školy. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2001, ISBN 80-7083-440-4
JAKUBÍKOVÁ, D.: Aplikace marketingu ve školství. Plzeň: Vydavatelství Západočeské univerzity, 1998, ISBN 80-7082-453-0
ČEPELKA, O. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Omega, Liberec, 1997