Teoretická část bakalářské práce mapuje vznik a vývoj historicky největších a nejvýznamnějších výstav designu, přes nejvýznamnější a nejzajímavější světové výstavy, kde se soustředí i na českou účast na světových výstavách, až po vznik konceptu design weeku. Zaměřuje se na světově nejproslulejší design weeky, mapuje největší české design weeky. Praktická část popisuje krok po kroku výrobu nového vizuálu pro letošní ročník Zlin Design Weeku a jeho následné aplikace v propagaci.
Anotace v angličtině
Teoretická část bakalářské práce mapuje vznik a vývoj historicky největších a nejvýznamnějších výstav designu, přes nejvýznamnější a nejzajímavější světové výstavy, kde se soustředí i na českou účast na světových výstavách, až po vznik konceptu design weeku. Zaměřuje se na světově nejproslulejší design weeky, mapuje největší české design weeky. Praktická část popisuje krok po kroku výrobu nového vizuálu pro letošní ročník Zlin Design Weeku a jeho následné aplikace v propagaci.
Teoretická část bakalářské práce mapuje vznik a vývoj historicky největších a nejvýznamnějších výstav designu, přes nejvýznamnější a nejzajímavější světové výstavy, kde se soustředí i na českou účast na světových výstavách, až po vznik konceptu design weeku. Zaměřuje se na světově nejproslulejší design weeky, mapuje největší české design weeky. Praktická část popisuje krok po kroku výrobu nového vizuálu pro letošní ročník Zlin Design Weeku a jeho následné aplikace v propagaci.
Anotace v angličtině
Teoretická část bakalářské práce mapuje vznik a vývoj historicky největších a nejvýznamnějších výstav designu, přes nejvýznamnější a nejzajímavější světové výstavy, kde se soustředí i na českou účast na světových výstavách, až po vznik konceptu design weeku. Zaměřuje se na světově nejproslulejší design weeky, mapuje největší české design weeky. Praktická část popisuje krok po kroku výrobu nového vizuálu pro letošní ročník Zlin Design Weeku a jeho následné aplikace v propagaci.
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 20/2016) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: historie českých a světových design weeků, jejich vývoj, význam a vliv na světový design
2. Praktická část: kompletní vizuální identita pro Zlin Design Week 2018 a jeho doprovodné události
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 25 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz Směrnice rektora č. 20/2016) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované bakalářské práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část: historie českých a světových design weeků, jejich vývoj, význam a vliv na světový design
2. Praktická část: kompletní vizuální identita pro Zlin Design Week 2018 a jeho doprovodné události
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
ANDERSON, Denise. Stand out: design a personal brand, build a killer portfolio, find a great design job. San Francisco: Peachpit Press, 2016, xi, 254. ISBN 978-0-13-413408-6
KUPKOVÁ, Zuzana. Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2016, 31 s. Doctoral thesis summary. ISBN 978-80-7454-617-4
MÜLLER-BROCKMANN, Josef. Grid systems in graphic design: a visual communication manual for graphic designers, typographers and three dimensional designers = Rastersysteme für die visuelle Gestaltung: ein Handbuch für Grafiker, Typographen und Ausstellungsgestalter. 10th edition. Zurich: Niggli, 2016, 176 s. ISBN 978-3-7212-0145-1.
Seznam doporučené literatury
ANDERSON, Denise. Stand out: design a personal brand, build a killer portfolio, find a great design job. San Francisco: Peachpit Press, 2016, xi, 254. ISBN 978-0-13-413408-6
KUPKOVÁ, Zuzana. Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2016, 31 s. Doctoral thesis summary. ISBN 978-80-7454-617-4
MÜLLER-BROCKMANN, Josef. Grid systems in graphic design: a visual communication manual for graphic designers, typographers and three dimensional designers = Rastersysteme für die visuelle Gestaltung: ein Handbuch für Grafiker, Typographen und Ausstellungsgestalter. 10th edition. Zurich: Niggli, 2016, 176 s. ISBN 978-3-7212-0145-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Velkoformátová prezentace. Srozumitelná a logická forma slovního i vizuálního sdělení. Student je dobře připraven v oboru GD. Illík, Dosoudilová, Noga: řešerše a data o akcích doma i ve světě - jaká pozitiva z tohoto výzkumu aplikoval do svého projektu. Student reagoval s poučenou argumentací a nadhledem.