Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru služeb. Definuje mix služeb, specifika, marketingové nástroje služeb a možnost využití v činnosti organizací neziskového charakteru - informačních centrech měst a obcí.
Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu - Ostravského informačního servisu, s.r.o. Monitoruje využití nástrojů marketingových komunikací pro efektivní činnost firmy, jejímž hlavním úkolem je poskytování bezplatných služeb a informací návštěvníkům města Ostravy. Sleduje, jak dalece tato činnost přispívá k propagaci třetího největšího města České republiky.
Anotace v angličtině
Theoretical part of the works deals with marketing communications and their application in the teritery sector. It defines teritery sector mix, its specifics, marketing tools in the teritery sector and their possible usage in non-government organizations - city informations centres.
Practical part of the works analyses communications strategy of one particular organisation - Ostrava City Informations Centre. It monitors usage of tools of marketing communications for effective working of the organisation whose main task is delivering services and informations for free to visitors of Ostrava city. It also follows how much this activity contributes to promoting of the third largest city in the Czech Republic.
Klíčová slova
Marketing, Komunikace, Reklama, Propagace, Internet, Public relations, Přímý marketing, Podpora prodeje, Osobní prodej, Služby, Nezisková organizace, Informační centrum, Ostrava, Turistika
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Communications, Advertising, Propagation, Internet, Public relations, Direct marketing, Sales promotions, Personal selling, Services, Non-profit association, Information centre, Ostrava, Tourism
Rozsah průvodní práce
55 s., 18 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru služeb. Definuje mix služeb, specifika, marketingové nástroje služeb a možnost využití v činnosti organizací neziskového charakteru - informačních centrech měst a obcí.
Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu - Ostravského informačního servisu, s.r.o. Monitoruje využití nástrojů marketingových komunikací pro efektivní činnost firmy, jejímž hlavním úkolem je poskytování bezplatných služeb a informací návštěvníkům města Ostravy. Sleduje, jak dalece tato činnost přispívá k propagaci třetího největšího města České republiky.
Anotace v angličtině
Theoretical part of the works deals with marketing communications and their application in the teritery sector. It defines teritery sector mix, its specifics, marketing tools in the teritery sector and their possible usage in non-government organizations - city informations centres.
Practical part of the works analyses communications strategy of one particular organisation - Ostrava City Informations Centre. It monitors usage of tools of marketing communications for effective working of the organisation whose main task is delivering services and informations for free to visitors of Ostrava city. It also follows how much this activity contributes to promoting of the third largest city in the Czech Republic.
Klíčová slova
Marketing, Komunikace, Reklama, Propagace, Internet, Public relations, Přímý marketing, Podpora prodeje, Osobní prodej, Služby, Nezisková organizace, Informační centrum, Ostrava, Turistika
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Communications, Advertising, Propagation, Internet, Public relations, Direct marketing, Sales promotions, Personal selling, Services, Non-profit association, Information centre, Ostrava, Tourism
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingu služeb a formulujte teoretická východiska pro analýzu současné komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o. a stanovte pracovní hypotézy.
2. Proveďte analýzu současné komunikační strategie a aktivit Ostravského informačního servisu, s.r.o. Výsledné hodnoty srovnejte s efektivitou komunikační strategie původní obecně prospěšné společnosti Městské informační centrum Ostrava.
3. Na základě výsledků analýzy ověřte platnost pracovních hypotéz a případně navrhněte možná řešení vedoucí k zefektivnění současné komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingu služeb a formulujte teoretická východiska pro analýzu současné komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o. a stanovte pracovní hypotézy.
2. Proveďte analýzu současné komunikační strategie a aktivit Ostravského informačního servisu, s.r.o. Výsledné hodnoty srovnejte s efektivitou komunikační strategie původní obecně prospěšné společnosti Městské informační centrum Ostrava.
3. Na základě výsledků analýzy ověřte platnost pracovních hypotéz a případně navrhněte možná řešení vedoucí k zefektivnění současné komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing management, Grada, Praha 2001
Kotler, P.: Marketing od A do Z, Management press, Praha 2003
Drucker, P. F.: Výzvy managementu pro 21. století, Management press, Praha 2001
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing management, Grada, Praha 2001
Kotler, P.: Marketing od A do Z, Management press, Praha 2003
Drucker, P. F.: Výzvy managementu pro 21. století, Management press, Praha 2001