Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástroje propagace vysokoškolského sportovního klubu kendó. Teoretická část obsahuje popis bojového sportu kendó a jeho cíle. Dále se zaměřuje na výuku kendó, historický vývoj a kendó na VŠSK. V druhé polovině teoretické části je zmíněn současný stav propagace oddílu a jeho porovnání s ostatními oddíly. V neposlední řadě také dotazníkové šetření, které přináší důležité informace pro praktickou část. Praktická část je věnována především vytvoření konkrétních multimediálních propagačních materiálů a propagačního plánu oddílu pro příští období, které bude sloužit k propagaci Vysokoškolského sportovního klubu kendó ve Zlíně.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the use of multimedia, as a tool for promotion of Kendo university sports club. The theoretical part describes the kendo fighting sport and its goals. He also focuses on kendo teaching, historical development and kendo at VŠSK. In the second half of the theoretical part, the current status of the section promotion and its comparison with other sections is mentioned. Last but not least, the questionnaire survey, which brings important information for the practical part. The practical part is devoted mainly to the creation of concrete multimedia promotional materials and a promotional plan of the section for the next period, which will serve to promote the Kendo University Sports Club in Zlín.
Klíčová slova
Kendó, Propagace, Multimédia, Facebook, Logo
Klíčová slova v angličtině
Kendo, Promotion, Multimedia, Facebook, Logo
Rozsah průvodní práce
50 s. 50544
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce pojednává o využití multimédií, jako nástroje propagace vysokoškolského sportovního klubu kendó. Teoretická část obsahuje popis bojového sportu kendó a jeho cíle. Dále se zaměřuje na výuku kendó, historický vývoj a kendó na VŠSK. V druhé polovině teoretické části je zmíněn současný stav propagace oddílu a jeho porovnání s ostatními oddíly. V neposlední řadě také dotazníkové šetření, které přináší důležité informace pro praktickou část. Praktická část je věnována především vytvoření konkrétních multimediálních propagačních materiálů a propagačního plánu oddílu pro příští období, které bude sloužit k propagaci Vysokoškolského sportovního klubu kendó ve Zlíně.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the use of multimedia, as a tool for promotion of Kendo university sports club. The theoretical part describes the kendo fighting sport and its goals. He also focuses on kendo teaching, historical development and kendo at VŠSK. In the second half of the theoretical part, the current status of the section promotion and its comparison with other sections is mentioned. Last but not least, the questionnaire survey, which brings important information for the practical part. The practical part is devoted mainly to the creation of concrete multimedia promotional materials and a promotional plan of the section for the next period, which will serve to promote the Kendo University Sports Club in Zlín.
Klíčová slova
Kendó, Propagace, Multimédia, Facebook, Logo
Klíčová slova v angličtině
Kendo, Promotion, Multimedia, Facebook, Logo
Zásady pro vypracování
Seznamte se s bojovým uměním kendó.
Popište současný stav oddílu kendó na VŠSK Univerzita Zlín.
Porovnejte současný stav webové prezentace oddílu s ostatními oddíly kendó v ČR.
Analyzujte možnosti propagace malých oddílů bojových umění v ČR s přihlédnutím ke specifikům spádové oblasti Zlína.
Navrhněte vhodné způsoby propagace oddílu.
Proveďte dotazníkové šetření s cílem zvýšit efektivitu propagace.
Realizujte vybrané způsoby propagace oddílu a pokuste se o kvantifikaci jejich dopadů.
Navrhněte propagační plán oddílu v příštím období.
Vypracujte závěrečná doporučení pro budoucí propagaci oddílu.
Zásady pro vypracování
Seznamte se s bojovým uměním kendó.
Popište současný stav oddílu kendó na VŠSK Univerzita Zlín.
Porovnejte současný stav webové prezentace oddílu s ostatními oddíly kendó v ČR.
Analyzujte možnosti propagace malých oddílů bojových umění v ČR s přihlédnutím ke specifikům spádové oblasti Zlína.
Navrhněte vhodné způsoby propagace oddílu.
Proveďte dotazníkové šetření s cílem zvýšit efektivitu propagace.
Realizujte vybrané způsoby propagace oddílu a pokuste se o kvantifikaci jejich dopadů.
Navrhněte propagační plán oddílu v příštím období.
Vypracujte závěrečná doporučení pro budoucí propagaci oddílu.
Seznam doporučené literatury
HIROSHI, Ozawa. Kendó: Úplný průvodce. 2005. Praha: ARGO, 2005, 196 s. ISBN 80-7203-646-7.
ZIEGELHEIM, Jindřich. Kendó: Tři spojené kruhy. 2013. Mostecká 295, Bílina, 2013, 290 s. ISBN 978-80-260-3082-9.
ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 2009. 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
DURDOVÁ, I. Základní aspekty sportovního marketingu. 1. vyd. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2005. 84 s. ISBN 80-248-0827-7.
DVOŘÁKOVÁ, Š. Sportovní marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005. 72 s. ISBN 80-210-3901-9.
KOTÍKOVÁ, H., SCHWARTZHOFFOVÁ, E. Nové trendy v pořádání akcí a udá- lostí (events) v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, 2008. 92 s. ISBN 978-80-87147-04-7.
ŠINDLER, P. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
HIROSHI, Ozawa. Kendó: Úplný průvodce. 2005. Praha: ARGO, 2005, 196 s. ISBN 80-7203-646-7.
ZIEGELHEIM, Jindřich. Kendó: Tři spojené kruhy. 2013. Mostecká 295, Bílina, 2013, 290 s. ISBN 978-80-260-3082-9.
ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 2009. 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
DURDOVÁ, I. Základní aspekty sportovního marketingu. 1. vyd. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita, 2005. 84 s. ISBN 80-248-0827-7.
DVOŘÁKOVÁ, Š. Sportovní marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005. 72 s. ISBN 80-210-3901-9.
KOTÍKOVÁ, H., SCHWARTZHOFFOVÁ, E. Nové trendy v pořádání akcí a udá- lostí (events) v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, 2008. 92 s. ISBN 978-80-87147-04-7.
ŠINDLER, P. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v krátké prezentaci seznámil komisi s výsledky své práce. Po přečtení posudků vedoucího a oponenta následovala diskuze, ve které byly položeny následující dotazy:
doc. Dařena: Prováděl jste nějaké marketingové analýzy?
doc. Sysel: Proč jste prováděl návrh razítka? Jste v postavení, kdy můžete razítko používat?
doc. Sysel: Proč jste stránky navrhl jako statické?
doc. Sysel: Proč jste zahrnul výsledky dotazníkového šetření do teoretické části?
doc. Sysel: Co by měla obsahovat teoretická část práce?
dr. Sysala: Proč jste svou práci častěji nekonzultoval s vedoucím?
dr. Kolářová: Jak byste připomínky k propagaci zahrnul do teoretické části?
dr. Kolářová: Máte představu o marketingové propagaci?
Student na položené dotazy odpověděl a reagoval dostatečně.
Komise hodnotí předloženou bakalářskou práci jako nedostatečnou.
Komise doporučuje dopracovat teorii k bakalářské práci.
V praktické části lépe aplikovat poznatky z teoretické části.
Praktickou část zpracovat dle doporučení vedoucího.