Tato bakalářská práce popisuje herní engine Godot, představuje jeho základní možnosti a jeho možné využití v praxi. V teoretické části práce je popsáno rozhraní enginu a jeho ovládací prvky. V další části jsou představeny a popsány jednotlivé nástroje enginu. Praktická část se zabývá tvorbou ukázkové hry a dokumentace k enginu v českém jazyce.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis describes Godot game engine and introduces its basic capabilities and its possible use in practice. In theoretical part of this thesis the interface of the engine and its control elements are described. Next section introduces and describes individual tools of the engine. The practical part deals with the creation of a demonstration game and documentation for the engine in Czech language.
Tato bakalářská práce popisuje herní engine Godot, představuje jeho základní možnosti a jeho možné využití v praxi. V teoretické části práce je popsáno rozhraní enginu a jeho ovládací prvky. V další části jsou představeny a popsány jednotlivé nástroje enginu. Praktická část se zabývá tvorbou ukázkové hry a dokumentace k enginu v českém jazyce.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis describes Godot game engine and introduces its basic capabilities and its possible use in practice. In theoretical part of this thesis the interface of the engine and its control elements are described. Next section introduces and describes individual tools of the engine. The practical part deals with the creation of a demonstration game and documentation for the engine in Czech language.
Podrobně se seznamte s enginem Godot.
V práci popište jeho hlavní vlastnosti a možnosti.
Vytvořte podrobnou dokumentaci enginu Godot v českém jazyce.
Navrhněte a vytvořte komplexní aplikaci, která bude demonstrovat širokou škálu funkcí enginu Godot.
Vytvořenou aplikaci doplňte podrobným popisem její tvorby.
Zásady pro vypracování
Podrobně se seznamte s enginem Godot.
V práci popište jeho hlavní vlastnosti a možnosti.
Vytvořte podrobnou dokumentaci enginu Godot v českém jazyce.
Navrhněte a vytvořte komplexní aplikaci, která bude demonstrovat širokou škálu funkcí enginu Godot.
Vytvořenou aplikaci doplňte podrobným popisem její tvorby.
Seznam doporučené literatury
Godot Docs \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. 2017 \matsymb{lbrack}cit. 2017-11-28\matsymb{rbrack}. Dostupné z: http://docs.godotengine.org
SILBER, Daniel. Pixel art for game developers. Boca Raton: CRC Press, 2016. ISBN 9781482252309.
SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. Boston: Elsevier/Morgan Kaufmann, c2008. ISBN 9780123694966.
Godot Game Engine Tutorial Series. GameFromScratch \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. 2015 \matsymb{lbrack}cit. 2017-11-28\matsymb{rbrack}. Dostupné z: http://www.gamefromscratch.com/page/Godot-Game-Engine-tutorial-series.aspx
LECARME, Olivier. a Karine. DELVARE. The book of GIMP: a complete guide to nearly everything. San Francisco: No Starch Press, 2013. ISBN 9781593273835.
Seznam doporučené literatury
Godot Docs \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. 2017 \matsymb{lbrack}cit. 2017-11-28\matsymb{rbrack}. Dostupné z: http://docs.godotengine.org
SILBER, Daniel. Pixel art for game developers. Boca Raton: CRC Press, 2016. ISBN 9781482252309.
SCHELL, Jesse. The art of game design: a book of lenses. Boston: Elsevier/Morgan Kaufmann, c2008. ISBN 9780123694966.
Godot Game Engine Tutorial Series. GameFromScratch \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. 2015 \matsymb{lbrack}cit. 2017-11-28\matsymb{rbrack}. Dostupné z: http://www.gamefromscratch.com/page/Godot-Game-Engine-tutorial-series.aspx
LECARME, Olivier. a Karine. DELVARE. The book of GIMP: a complete guide to nearly everything. San Francisco: No Starch Press, 2013. ISBN 9781593273835.
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi se svou bakalářskou prací. Následně proběhla diskuse na dané téma.