Bakalářská práce Analýza věrnostního programu ve firmě Auto Kelly, a.s. provádí analýzu věrnostního programu firmy. Hlavní činností firmy je import, velkoobchodní a maloobchodní prodej náhradních dílů na osobní a užitkové vozy. Firma Auto Kelly stoji na čele v prodeji náhradních dílů v české republice.
Cílem bakalářské práce je důkladně analyzovat, zhodnotit a následně porovnat součastný stav věrnostního programu - ''bonový systém‘‘- s nastaveným kritériem úspěšnosti. Vypracovat porovnání efektivity a dopad jeho využívání na prodejní výsledky firmy a předložit případný návrh na využití získaných dat z věrnostního programu v rozhodovacím procesu v návaznosti na jeho propojení s dalšími formami marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The bachelor work Analysis of loyalty program in the company Auto Kelly, a.s. is carrying out the analysis of the loyalty program in the company. The main activity of the company is import, wholesale and retail sale of spare parts for personal and utility cars. The company Auto Kelly stands ahead in selling spare parts in Czech republic. The goal of the bachelor work was to properly analyse, sum up and compare the current status of the loyalty program ''bonovy system‘‘. Next, to work out comparison of effectivity and the impact on the selling outcome and to work out appropriate proposal for taking advantage from the gained data from loyalty program and his interconnection with other forms of marketing communication
Bakalářská práce Analýza věrnostního programu ve firmě Auto Kelly, a.s. provádí analýzu věrnostního programu firmy. Hlavní činností firmy je import, velkoobchodní a maloobchodní prodej náhradních dílů na osobní a užitkové vozy. Firma Auto Kelly stoji na čele v prodeji náhradních dílů v české republice.
Cílem bakalářské práce je důkladně analyzovat, zhodnotit a následně porovnat součastný stav věrnostního programu - ''bonový systém‘‘- s nastaveným kritériem úspěšnosti. Vypracovat porovnání efektivity a dopad jeho využívání na prodejní výsledky firmy a předložit případný návrh na využití získaných dat z věrnostního programu v rozhodovacím procesu v návaznosti na jeho propojení s dalšími formami marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The bachelor work Analysis of loyalty program in the company Auto Kelly, a.s. is carrying out the analysis of the loyalty program in the company. The main activity of the company is import, wholesale and retail sale of spare parts for personal and utility cars. The company Auto Kelly stands ahead in selling spare parts in Czech republic. The goal of the bachelor work was to properly analyse, sum up and compare the current status of the loyalty program ''bonovy system‘‘. Next, to work out comparison of effectivity and the impact on the selling outcome and to work out appropriate proposal for taking advantage from the gained data from loyalty program and his interconnection with other forms of marketing communication
1. Zpracujte teoretická východiska podpory prodeje se zaměřením na věrnostní programy. Definujte základní pojmy a formulujte pracovní hypotézy.
2. Charakterizujte komunikační specifika věrnostních programů včetně silných a slabých stránek.
3. Analyzujte věrnostní program "bonový systém" firmy Auto Kelly, včetně vyhodnocení efektivity a dopadu na prodejní výsledky.
4. Navrhněte případné další využití dat získaných z věrnostního programu a jeho propojení s dalšími formami marketingových komunikací.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska podpory prodeje se zaměřením na věrnostní programy. Definujte základní pojmy a formulujte pracovní hypotézy.
2. Charakterizujte komunikační specifika věrnostních programů včetně silných a slabých stránek.
3. Analyzujte věrnostní program "bonový systém" firmy Auto Kelly, včetně vyhodnocení efektivity a dopadu na prodejní výsledky.
4. Navrhněte případné další využití dat získaných z věrnostního programu a jeho propojení s dalšími formami marketingových komunikací.
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, Patrik, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri van den. Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing, 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
STORBACKA, Kai, LEHTINEN, Jarmo, R. Řízení vztahů se zákazníky, Customer Relationship Management, Praha, Grada Publishing 2001, ISBN 80-716-9813X
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele, Praha, Grada Publishing, ISBN 80-247-0393-9
KOTLER, Philip, Armstrong, Gary. Marketing, Praha, Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0513-3
WUNDERMAN, Lester. Direct marketing Reklama, která se zaplatí, Praha, Grada Publishing, ISBN, 80-247-07314
Seznam doporučené literatury
PELSMACKER, Patrik, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri van den. Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing, 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
STORBACKA, Kai, LEHTINEN, Jarmo, R. Řízení vztahů se zákazníky, Customer Relationship Management, Praha, Grada Publishing 2001, ISBN 80-716-9813X
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele, Praha, Grada Publishing, ISBN 80-247-0393-9
KOTLER, Philip, Armstrong, Gary. Marketing, Praha, Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0513-3
WUNDERMAN, Lester. Direct marketing Reklama, která se zaplatí, Praha, Grada Publishing, ISBN, 80-247-07314