Bakalářská práce se zabývá vlivem interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Objasňuje pojem interní public relations, na čem je postaveno a jaké jsou jeho formy.
Anotace v angličtině
This bachelor´s final project deals with the influence of internal PR on values and attitudes of employees towards their company. It clarifies the determination of internal Public relations, and describes different internal PR types and PR tools.
Klíčová slova
Interní Public Relations, Interní komunikace ve firmě, Nástroje interního PR
Klíčová slova v angličtině
Internal Public Relations, Internal communications in corporation, Implements of internal PR,
Rozsah průvodní práce
57 S., 2 S. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá vlivem interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Objasňuje pojem interní public relations, na čem je postaveno a jaké jsou jeho formy.
Anotace v angličtině
This bachelor´s final project deals with the influence of internal PR on values and attitudes of employees towards their company. It clarifies the determination of internal Public relations, and describes different internal PR types and PR tools.
Klíčová slova
Interní Public Relations, Interní komunikace ve firmě, Nástroje interního PR
Klíčová slova v angličtině
Internal Public Relations, Internal communications in corporation, Implements of internal PR,
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny související s teorií komunikace, psychologie, marketingu a marketingových komunikací s důrazem na vztahy s veřejností, podrobněji se budete zabývat firemní kulturou. Definujte základní pojmy, s nimiž budete dál pracovat. Na závěr této části formulujte teoretická východiska vztahující se k řešenému problému a pracovní hypotézy.
2. Popište současný stav řešené problematiky v konkrétní firmě, zvolte metodu pro analýzu současného stavu.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz.
4. Na základě výsledků analýzy a ověření platnosti pracovních hypotéz navrhněte opatření vedoucí ke změně současného stavu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny související s teorií komunikace, psychologie, marketingu a marketingových komunikací s důrazem na vztahy s veřejností, podrobněji se budete zabývat firemní kulturou. Definujte základní pojmy, s nimiž budete dál pracovat. Na závěr této části formulujte teoretická východiska vztahující se k řešenému problému a pracovní hypotézy.
2. Popište současný stav řešené problematiky v konkrétní firmě, zvolte metodu pro analýzu současného stavu.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, ověřte platnost pracovních hypotéz.
4. Na základě výsledků analýzy a ověření platnosti pracovních hypotéz navrhněte opatření vedoucí ke změně současného stavu.
Seznam doporučené literatury
Black, S.: Nejúčinnější propagace - Public Relations. Grada Publishing 1994
Devito, J. A.: Základy mezilidské komunikace. Grada 2003, ISBN 80-7169-988-8
Hradiská, E., Letovancová, E.: Psychologie marketingových komunikací .VUT Brno-FT Zlín 1999
Hradiská, E.: Sociológia a psychológia masovej komunikácie. MOSPRA Brno 1997
Charvát, J.: Masová komunikácia. Média, Bratislava 1996
Mikšík, O.: Psychologie hromadného chování. Univerzita Karlova, Praha 1980
Nakonečný, M.: Základy sociální psychologie,3. vydání, UK Praha 1970
Schultz, D.E.: Moderní reklama - umění zaujmout. Grada Publishing 1995
Vybíral, Z.: Psychologie lidské komunikace. Portál 2003
Vysekalová, J.: Psychologie v marketingových komunikacích. MOSPRA Brno 1997
Donnelly, J. H. a kol. Management. Grada Publishing, Praha 1997
Koontz, H., Weihrich, H. Management. Victoria Publishing, Praha 1993
Vodáček, L., Vodáčková, O. Management. Management Press, Praha 2001
Horáková, I. a kol. Strategie firemní komunikace. Management Press, Praha 2000
MAJARO, J.:Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2
Seznam doporučené literatury
Black, S.: Nejúčinnější propagace - Public Relations. Grada Publishing 1994
Devito, J. A.: Základy mezilidské komunikace. Grada 2003, ISBN 80-7169-988-8
Hradiská, E., Letovancová, E.: Psychologie marketingových komunikací .VUT Brno-FT Zlín 1999
Hradiská, E.: Sociológia a psychológia masovej komunikácie. MOSPRA Brno 1997
Charvát, J.: Masová komunikácia. Média, Bratislava 1996
Mikšík, O.: Psychologie hromadného chování. Univerzita Karlova, Praha 1980
Nakonečný, M.: Základy sociální psychologie,3. vydání, UK Praha 1970
Schultz, D.E.: Moderní reklama - umění zaujmout. Grada Publishing 1995
Vybíral, Z.: Psychologie lidské komunikace. Portál 2003
Vysekalová, J.: Psychologie v marketingových komunikacích. MOSPRA Brno 1997
Donnelly, J. H. a kol. Management. Grada Publishing, Praha 1997
Koontz, H., Weihrich, H. Management. Victoria Publishing, Praha 1993
Vodáček, L., Vodáčková, O. Management. Management Press, Praha 2001
Horáková, I. a kol. Strategie firemní komunikace. Management Press, Praha 2000
MAJARO, J.:Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 312 s. ISBN 80-7169-297-2