Práce ''Analýza věrnostního programu Baťa klub‘‘ zpracovává problematiku věrnostních programů, které jsou důležitým elementem komunikačního mixu. V teoretické části se au-tor snaží popsat věrnostní programy jako součást jedné složky komunikačního mixu - pod-pory prodeje. Dále jsou v této části vysvětleny základní pojmy této problematiky, poté jsou charakterizovány komunikační specifika věrnostních programů včetně jejich silných i slabých stránek. V praktické části je popsáno praktické využití věrnostního programu Baťa klub. Závěrem se autor snaží zamyslet nad dalším využití analyzovaných dat se zaměřením na databázový management věrnostních programů.
Anotace v angličtině
A dissertation named ''Analysis of a loyalty program Baťa club‘‘ tackles a dilemma of a loyalty program as a part of the communication mix. In the theoretical part does the author describe the loyalty program as the part of the sales support channel which is one compo-nent of the communication mix. There are highlighted basic definitions and also specifics of the loyalty programs including strong points and weaknesses in this part. In the practi-cal part, there is suggested a practical use of the loyalty program ''Baťa klub‘‘. In conclusi-on does the author try to find a further use of analyzed data with a view to database ma-nagement of the loyalty programs.
Klíčová slova
komunikační mix, cíle podpory prodeje, věrnostní programy, loajalita, loajální zákazník, finanční vazby, strukturální vazby, sociální vazby, efektivita programu, členská karta
Klíčová slova v angličtině
Communication mix, sales support targets, loyalty programs, loyalty, a loyal customer, financial bonds, structural bonds, social bonds, effectiveness of the program, membership card
Rozsah průvodní práce
45 s, 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce ''Analýza věrnostního programu Baťa klub‘‘ zpracovává problematiku věrnostních programů, které jsou důležitým elementem komunikačního mixu. V teoretické části se au-tor snaží popsat věrnostní programy jako součást jedné složky komunikačního mixu - pod-pory prodeje. Dále jsou v této části vysvětleny základní pojmy této problematiky, poté jsou charakterizovány komunikační specifika věrnostních programů včetně jejich silných i slabých stránek. V praktické části je popsáno praktické využití věrnostního programu Baťa klub. Závěrem se autor snaží zamyslet nad dalším využití analyzovaných dat se zaměřením na databázový management věrnostních programů.
Anotace v angličtině
A dissertation named ''Analysis of a loyalty program Baťa club‘‘ tackles a dilemma of a loyalty program as a part of the communication mix. In the theoretical part does the author describe the loyalty program as the part of the sales support channel which is one compo-nent of the communication mix. There are highlighted basic definitions and also specifics of the loyalty programs including strong points and weaknesses in this part. In the practi-cal part, there is suggested a practical use of the loyalty program ''Baťa klub‘‘. In conclusi-on does the author try to find a further use of analyzed data with a view to database ma-nagement of the loyalty programs.
Klíčová slova
komunikační mix, cíle podpory prodeje, věrnostní programy, loajalita, loajální zákazník, finanční vazby, strukturální vazby, sociální vazby, efektivita programu, členská karta
Klíčová slova v angličtině
Communication mix, sales support targets, loyalty programs, loyalty, a loyal customer, financial bonds, structural bonds, social bonds, effectiveness of the program, membership card
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska podpory prodeje se zaměřením na věrnostní programy. Definujte základní pojmy a formulujte pracovní hypotézy.
2. Analyzujte věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace,charakterizujte komunikační specifika věrnostních programů včetně silných a slabých stránek.
3. Popište a vyhodnoťte efektivitu věrnostního programu Baťa Klub.
4. Navrhněte případné další využití dat se zaměřením na databázový management věrnostních programů.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska podpory prodeje se zaměřením na věrnostní programy. Definujte základní pojmy a formulujte pracovní hypotézy.
2. Analyzujte věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace,charakterizujte komunikační specifika věrnostních programů včetně silných a slabých stránek.
3. Popište a vyhodnoťte efektivitu věrnostního programu Baťa Klub.
4. Navrhněte případné další využití dat se zaměřením na databázový management věrnostních programů.
Seznam doporučené literatury
Pelsmecker, P.,Geuens,M.: Bergh. J.V.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing, 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
Kai Storbacka, Jarmo R. Lehtinen, Řízení vztahů se zákazníky, Customer Relationship Management, Praha, Grada Publishing 2001, ISBN 80-716-9813-X
Lester Wunderman, Direct marketing Reklama, která se zaplatí, Praha, Grada Publishing, ISBN 80-247-07314
Seznam doporučené literatury
Pelsmecker, P.,Geuens,M.: Bergh. J.V.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing, 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
Kai Storbacka, Jarmo R. Lehtinen, Řízení vztahů se zákazníky, Customer Relationship Management, Praha, Grada Publishing 2001, ISBN 80-716-9813-X
Lester Wunderman, Direct marketing Reklama, která se zaplatí, Praha, Grada Publishing, ISBN 80-247-07314