Středisko volného času Lužánky je krajským školským zařízením pro aktivity ve volném čase všech věkových skupin. Svoje aktivity nabízejí prostřednictvím marketihového komunikačního mixu. Velmi podstatné je budování corporate identity. V praktické části je uvedeno dotazníkové šetření, které blíže zkoumá potřeby cílové skupiny. V závěru je zpracováno vyhodnocení celé práce i dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The centre of leisure time "Lužánky" is the regional scholastic system for activities in leisure time for the groups of age. They sell teir activities through marketihg communication mixture. The creation of corporate identity, image and confidence is very important in this system. In the practical part of our work there is presented the interview examination which research the needs of the target group more closely. We worked the evaluation of the whole thesis and the evaluation of the interview examination in the conclusion.
non-profit organisation, marketing communication, marketing mixture, marketing, communication mixture, corporate identity, corporate image, public relations
Rozsah průvodní práce
58 s., 11 s.obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Středisko volného času Lužánky je krajským školským zařízením pro aktivity ve volném čase všech věkových skupin. Svoje aktivity nabízejí prostřednictvím marketihového komunikačního mixu. Velmi podstatné je budování corporate identity. V praktické části je uvedeno dotazníkové šetření, které blíže zkoumá potřeby cílové skupiny. V závěru je zpracováno vyhodnocení celé práce i dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The centre of leisure time "Lužánky" is the regional scholastic system for activities in leisure time for the groups of age. They sell teir activities through marketihg communication mixture. The creation of corporate identity, image and confidence is very important in this system. In the practical part of our work there is presented the interview examination which research the needs of the target group more closely. We worked the evaluation of the whole thesis and the evaluation of the interview examination in the conclusion.
non-profit organisation, marketing communication, marketing mixture, marketing, communication mixture, corporate identity, corporate image, public relations
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací pro nekomerční sektor a formulujte teoretická východiska pro analýzu současné komunikační strategie Střediska volného času Lužánky.
2. Stanovte pracovní hypotézy, charakterizujte cílovou skupinu organizace a analyzujte aktivity neziskové organizace Středisko volného času Lužánky s orientací na její současnou komunikační strategii.
3. Proveďte dotazníkové šetření, jehož cílem bude získání informací o efektivitě současné komunikační strategie směřující k základním školám v Brně.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a dotazníkového šetření a ověřte platnost pracovních hypotéz.
5. Na základě výsledků případně navrhněte řešení vedoucí ke zvýšení efektivity současné komunikační strategie neziskové organizace Středisko volného času Lužánky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací pro nekomerční sektor a formulujte teoretická východiska pro analýzu současné komunikační strategie Střediska volného času Lužánky.
2. Stanovte pracovní hypotézy, charakterizujte cílovou skupinu organizace a analyzujte aktivity neziskové organizace Středisko volného času Lužánky s orientací na její současnou komunikační strategii.
3. Proveďte dotazníkové šetření, jehož cílem bude získání informací o efektivitě současné komunikační strategie směřující k základním školám v Brně.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a dotazníkového šetření a ověřte platnost pracovních hypotéz.
5. Na základě výsledků případně navrhněte řešení vedoucí ke zvýšení efektivity současné komunikační strategie neziskové organizace Středisko volného času Lužánky.
Seznam doporučené literatury
Pelsmacker De Patrick, Geuens Maggie , Joeri Van den Bergh: Marketingové komunikace, Grada Publishing, a.s.
Philips Kotler: Marketing a management, Grada Publishing, 2001
Gepard J. Tellis: Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing, 2000
Vysekalová Jana, Komárková Růžena: Psychologie reklamy, Grada Publishing, 2002
Hannagan Tim J. : Marketing pro neziskový sektor,Management press, 1996
Janečková, L., Vaštíková, M.: Marketing služeb, Grada Publishing:Praha, 2001
Seznam doporučené literatury
Pelsmacker De Patrick, Geuens Maggie , Joeri Van den Bergh: Marketingové komunikace, Grada Publishing, a.s.
Philips Kotler: Marketing a management, Grada Publishing, 2001
Gepard J. Tellis: Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing, 2000
Vysekalová Jana, Komárková Růžena: Psychologie reklamy, Grada Publishing, 2002
Hannagan Tim J. : Marketing pro neziskový sektor,Management press, 1996
Janečková, L., Vaštíková, M.: Marketing služeb, Grada Publishing:Praha, 2001