Bakalářská práce se podrobně zabývá problematikou firemního vzdělávání a uplatněním digitálních technologií v procesu vzdělávání zaměstnanců. Cílem práce je určení potenciálu digitálních technologií ve vzdělávacím systému vybrané organizace, tj. Zdravotnické záchranné služby Zlínského kraje.
Anotace v angličtině
The thesis deals with corporate eduacation and application of digital technologies
in educational process of employees. The main goal is to determine the role of digital technologies in an educational system of Emergency Medical Service in Zlin.
Klíčová slova
firemní vzdělávání, vzdělávání dospělých, řízení lidských zdrojů, lidský potenciál, digitální technologie, didaktické prostředky
Klíčová slova v angličtině
corporate education, adult aducation, human resouce management, human potential, digital technologies, didactic means
Rozsah průvodní práce
86 s. (146 671 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se podrobně zabývá problematikou firemního vzdělávání a uplatněním digitálních technologií v procesu vzdělávání zaměstnanců. Cílem práce je určení potenciálu digitálních technologií ve vzdělávacím systému vybrané organizace, tj. Zdravotnické záchranné služby Zlínského kraje.
Anotace v angličtině
The thesis deals with corporate eduacation and application of digital technologies
in educational process of employees. The main goal is to determine the role of digital technologies in an educational system of Emergency Medical Service in Zlin.
Klíčová slova
firemní vzdělávání, vzdělávání dospělých, řízení lidských zdrojů, lidský potenciál, digitální technologie, didaktické prostředky
Klíčová slova v angličtině
corporate education, adult aducation, human resouce management, human potential, digital technologies, didactic means
Zásady pro vypracování
Vymezení teorie a teoretických východisek z oblasti firemního vzdělávání a digitálních technologií aplikovaných ve vzdělávání zaměstnanců.
Příprava metodiky empirické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému.
Realizace kvalitativního výzkumu formou zakotvené teorie.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Vymezení teorie a teoretických východisek z oblasti firemního vzdělávání a digitálních technologií aplikovaných ve vzdělávání zaměstnanců.
Příprava metodiky empirické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému.
Realizace kvalitativního výzkumu formou zakotvené teorie.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Tylor STEPHEN. Řízení lidských zdrojů: Moderní pojetí a postupy. 13. vydání. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5258-7.
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. ISBN: 978-80-247-2914-5.
CROSS, John A a Lance DUBLIN. Implementing e-learning. Alexandria, VA: ASTD, 2002. ISBN 1562863339.
PLAMÍNEK, Jiří. Vzdělávání dospělých: Průvodce pro lektory, účastníky a zadavatele. 2. vydání. Praha: Grada, 2014. ISBN: 978-80-247-4806-1.
ŠVAŘÍČEK, Roman, Klára ŠEĎOVÁ a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. 2. vydání. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0644-6.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael a Tylor STEPHEN. Řízení lidských zdrojů: Moderní pojetí a postupy. 13. vydání. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-5258-7.
BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. ISBN: 978-80-247-2914-5.
CROSS, John A a Lance DUBLIN. Implementing e-learning. Alexandria, VA: ASTD, 2002. ISBN 1562863339.
PLAMÍNEK, Jiří. Vzdělávání dospělých: Průvodce pro lektory, účastníky a zadavatele. 2. vydání. Praha: Grada, 2014. ISBN: 978-80-247-4806-1.
ŠVAŘÍČEK, Roman, Klára ŠEĎOVÁ a kol. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. 2. vydání. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0644-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka zdůvodnila volbu tématu, následně stručně představila teoretická východiska práce a zaměřila se na prezentaci praktické části bakalářské práce. Studentka prezentovala výzkumnou strategii - výzkumné otázky, výzkumné cíle, apod. Následně se zaměřila na prezentaci výsledků výzkumného šetření. Členové komise se doptávali na zakotvenou teorii, v prezentaci chyběl paradigmatický model. Studentka odpovídala na otázky z posudků a k obhajobě byla adekvátně připravená.