Tato práce pojednává o marketingové komunikaci (dále jen MK) politických stran na internetu. Mapuje období od vzniku internetu, důraz klade na MK při volbách do parlamentu České republiky v roce 2002, 2006, při senátních a komunálních volbách v roce 2006. Obsahem práce je také projekt ''Pravá cesta‘‘ - vytvoření a otestování MK fiktivní politické strany před volbami do parlamentu v roce 2006 a následná analýza získaných marketingových dat.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis concerns about marketing communication (MC) of political parties carried through internet. The thesis depicts the period from inception of internet. It lays stress on MC by parliament elections in Czech Republic in 2002, 2006, and by senate and communal elections in 2006. The thesis includes also the project ''True way‘‘ - MC creation and testing of virtual political party before the parliament elections in 2006. It includes subsequent analysis of acquired data too.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, politické strany, internet, virový marketing, cross marketing.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, political party, internet, viral marketing, cross-marketing.
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce pojednává o marketingové komunikaci (dále jen MK) politických stran na internetu. Mapuje období od vzniku internetu, důraz klade na MK při volbách do parlamentu České republiky v roce 2002, 2006, při senátních a komunálních volbách v roce 2006. Obsahem práce je také projekt ''Pravá cesta‘‘ - vytvoření a otestování MK fiktivní politické strany před volbami do parlamentu v roce 2006 a následná analýza získaných marketingových dat.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis concerns about marketing communication (MC) of political parties carried through internet. The thesis depicts the period from inception of internet. It lays stress on MC by parliament elections in Czech Republic in 2002, 2006, and by senate and communal elections in 2006. The thesis includes also the project ''True way‘‘ - MC creation and testing of virtual political party before the parliament elections in 2006. It includes subsequent analysis of acquired data too.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, politické strany, internet, virový marketing, cross marketing.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, political party, internet, viral marketing, cross-marketing.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny související s teorií MK s důrazem na nová média a formy MK s politickým systémem ČR.
2. Stanovte hypotézy práce.
3. Popište a analyzujte MK politických stran na internetu s důrazem na grafické zpracování, uživatelskou přívětivost, propagaci politického programu, propagaci lídrů stran, využití nových forem MK.
3. Na základě zjištěných skutečností ověřte platnost pracovních hypotéz.
4. Navrhněte možná řešení ideální MK politických stran na internetu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny související s teorií MK s důrazem na nová média a formy MK s politickým systémem ČR.
2. Stanovte hypotézy práce.
3. Popište a analyzujte MK politických stran na internetu s důrazem na grafické zpracování, uživatelskou přívětivost, propagaci politického programu, propagaci lídrů stran, využití nových forem MK.
3. Na základě zjištěných skutečností ověřte platnost pracovních hypotéz.
4. Navrhněte možná řešení ideální MK politických stran na internetu.
Seznam doporučené literatury
Philip Kotler, Marketing od A do Z,
Jiří Hlavenka, Dělejte byznys na internetu,
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van Bergh, Marketingove komunikace,
Dušan Šimek, Helena Kubátová, Od abstraktu do závěrečné práce
Seznam doporučené literatury
Philip Kotler, Marketing od A do Z,
Jiří Hlavenka, Dělejte byznys na internetu,
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van Bergh, Marketingove komunikace,
Dušan Šimek, Helena Kubátová, Od abstraktu do závěrečné práce