Práce je zaměřena na konkrétní společnost Spomont s.r.o. , která působí na B2B trzích,
a to především z hlediska jejích komunikačních aktivit. První část práce se zaměřuje
na teoretické poznatky u oblasti trhů B2B a na komunikační nástroje. Teoretickou část následuje
analýza současného stavu ve společnosti z pohledu komunikace se zákazníky, cílových
skupin a silných a slabých stránek společnosti. V projektové části naleznete rozebrány
jednotlivé možnosti vedoucí k zlepšení současného stavu a dosažení předem definovaných
cílů.
Anotace v angličtině
This project is focused on the communication activities of the Spolmont s.r.o. company,
which acts on the business to business market. The first part concentrates on the theoretical
aspects of the B2B markets and their communication tools. Theoretical part is followed by
analysis of the recent situation in the company of the point of the communication with the
customers, target group and strengths and weaknesses. In the project section you can find
possible solutions, which could improve recent situation and reach the goals specified before.
business to business, B2B, target group, communication, communication tools, communication
strategy, marketing communication, Spolmont s.r.o. company, analysis
Rozsah průvodní práce
-
Jazyk
-
Anotace
Práce je zaměřena na konkrétní společnost Spomont s.r.o. , která působí na B2B trzích,
a to především z hlediska jejích komunikačních aktivit. První část práce se zaměřuje
na teoretické poznatky u oblasti trhů B2B a na komunikační nástroje. Teoretickou část následuje
analýza současného stavu ve společnosti z pohledu komunikace se zákazníky, cílových
skupin a silných a slabých stránek společnosti. V projektové části naleznete rozebrány
jednotlivé možnosti vedoucí k zlepšení současného stavu a dosažení předem definovaných
cílů.
Anotace v angličtině
This project is focused on the communication activities of the Spolmont s.r.o. company,
which acts on the business to business market. The first part concentrates on the theoretical
aspects of the B2B markets and their communication tools. Theoretical part is followed by
analysis of the recent situation in the company of the point of the communication with the
customers, target group and strengths and weaknesses. In the project section you can find
possible solutions, which could improve recent situation and reach the goals specified before.
business to business, B2B, target group, communication, communication tools, communication
strategy, marketing communication, Spolmont s.r.o. company, analysis
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši dostupné literatury a ostatních informačních zdrojů v oblasti komunikace firmy na úrovni B2B.
2. Analyzujte současnou situaci společnosti Spolmont s.r.o. a formulujte cíle a hypotézy DP.
3. Podle stanovených kritérií identifikujte cílové skupiny a vytvořte jejich profil.
4. Ve vztahu k cílovým skupinám navrhněte komunikační strategii, její cíle a na jejich základě vypracujte plán komunikačních aktivit.
5. V závěru doplňte návrhy o možnostech zjišťování efektivity komunikačních aktivit.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši dostupné literatury a ostatních informačních zdrojů v oblasti komunikace firmy na úrovni B2B.
2. Analyzujte současnou situaci společnosti Spolmont s.r.o. a formulujte cíle a hypotézy DP.
3. Podle stanovených kritérií identifikujte cílové skupiny a vytvořte jejich profil.
4. Ve vztahu k cílovým skupinám navrhněte komunikační strategii, její cíle a na jejich základě vypracujte plán komunikačních aktivit.
5. V závěru doplňte návrhy o možnostech zjišťování efektivity komunikačních aktivit.
Seznam doporučené literatury
PELSMACHER, P. Geuens, M. Bergh, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN: 80-247-0254-1
OOPER J., LANE P. Marketingové plánování. Praha: GRADA, 1999. ISBN: 80-259-1682-1
W. A Woods. Internetová tržiště B2B pro 21. století, Praha:Immo-press, a.s. 2004. ISBN: 80-239-3899-1
Papík, R. Marketing & komunikace, Praha: GRADA 2001. ISSN: 1211-5622
Foret, M.: Marketingová komunikace, 2. vyd., Brno, MU 1997, ISBN: 80-210-1461-1
Světlík, J.: Marketing, cesta k trhu, 2. vydání Zlín, EKKA 1994, ISBN: 80-86898-48-2
Seznam doporučené literatury
PELSMACHER, P. Geuens, M. Bergh, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN: 80-247-0254-1
OOPER J., LANE P. Marketingové plánování. Praha: GRADA, 1999. ISBN: 80-259-1682-1
W. A Woods. Internetová tržiště B2B pro 21. století, Praha:Immo-press, a.s. 2004. ISBN: 80-239-3899-1
Papík, R. Marketing & komunikace, Praha: GRADA 2001. ISSN: 1211-5622
Foret, M.: Marketingová komunikace, 2. vyd., Brno, MU 1997, ISBN: 80-210-1461-1
Světlík, J.: Marketing, cesta k trhu, 2. vydání Zlín, EKKA 1994, ISBN: 80-86898-48-2