Informace o kvalifikační práci Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Odevzdaná práce ukončená po neúspěšné obhajobě (OPUNO).
Úplnost vyplnění požadovaných údajů
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
1. Teoretická část: Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka min. 10 min., produkce.
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical Part: Analysis of conventions and methods of recruiting audiovisual campaigns of universities on the example of communication strategy of Tomas Bata University
2. Practical Part: Audiovisual work, running time min. 10 min., production. (Mgr. Viktor Mayer)
Název dle studenta
Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Název dle studenta v angličtině
Analysis of Conventions and Methods of Recruiting Audiovisual Campaigns of Universities on the Example of Communication Strategy of Tomas Bata University
Tato práce je zaměřena na strategii a komunikaci vysokých škol prostřednictvím propa-gačních videí. V teoretické části je popsán marketing vysokých škol, jeho obsah a podoba, a také formy marketingové komunikace. V další části je rozebírána komunikační strategie vysokých škol. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní vysokou školu, její zvolenou strategii a také jsou zde uvedeny příklady propagačních videí. Tato část práce také obsahuje analýzu videí z hlediska používaných metod a konvencí.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focusing on strategy and communication of univerities through pro-motional videos. In the theoretical part is described the marketing of universities, its con-tent and form, as well as forms of marketing communication
Next part analyzes university communication strategy. The practical part of the thesis fo-cuses on a specific university, its chosen strategy and examples of promotional videos. This section also includes a video analysis of the methods and conventions used.
Klíčová slova
propagace vysokých škol, audiovizuální kampaň, propagační video, komunikace
Klíčová slova v angličtině
promotion of universities, audiovisual campaign, promotion video, communication
Rozsah průvodní práce
46 s. (56 980)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na strategii a komunikaci vysokých škol prostřednictvím propa-gačních videí. V teoretické části je popsán marketing vysokých škol, jeho obsah a podoba, a také formy marketingové komunikace. V další části je rozebírána komunikační strategie vysokých škol. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní vysokou školu, její zvolenou strategii a také jsou zde uvedeny příklady propagačních videí. Tato část práce také obsahuje analýzu videí z hlediska používaných metod a konvencí.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focusing on strategy and communication of univerities through pro-motional videos. In the theoretical part is described the marketing of universities, its con-tent and form, as well as forms of marketing communication
Next part analyzes university communication strategy. The practical part of the thesis fo-cuses on a specific university, its chosen strategy and examples of promotional videos. This section also includes a video analysis of the methods and conventions used.
Klíčová slova
propagace vysokých škol, audiovizuální kampaň, propagační video, komunikace
Klíčová slova v angličtině
promotion of universities, audiovisual campaign, promotion video, communication
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 20 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a do příslušné složky na AAV-NAS.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Grafický návrh bookletu (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách), návrh filmového plakátu formát 70 x 100cm (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách).
c) Film ve formátu HD v odpovídajícím datovém toku a kontejneru MPEG-4 part10 (MPEG-4 AVC) a kompresí H.264 s nekomprimovanou zvukovou stopou a to ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu).
d) Film ve formátu HD, barevné rozhraní 4:2:2, hloubka 10 bit, kodek Avid DNxHD 185x a s nekomprimovanou zvukovou stopou a to ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu).
e) Pokud je film vytvořen s vícekanálovou zvukovou stopou budou výše uvedené formáty opatřeny navíc exporty stereo a vícekanálový.
f) Technický scénář, dialogová listina a synopse (česky i anglicky) jen digitální verze (*.DOC).
g) Vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA.
h) Body b g budou přehledně uloženy v příslušné složce na AAV-NAS. Podmínkou je také odevzdání externího uložiště, které bude obsahovat body a - g, dále zdrojové materiály, střihový a zvukový projekt (vše řádně a přehledně označeno).
i) 3ks souborů tištěných prací v kroužkové vazbě, které obsahují: případovou studii o realizaci praktické části ve všech fázích výroby v rozsahu 2 normostrany, včetně distribučního záměru, dále explikaci, technický scénář, rozpočet filmu, štábovou listinu, natáčecí plán, denní dispozice, denní zprávy, seznam uzavřených smluv, vyúčtování filmu, anotaci filmu, ohlasy na film v tisku a další dle dispozic vedoucího práce.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Vše je také řádně uloženo na NAS-FMK. Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 20 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf. a do příslušné složky na AAV-NAS.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
a) 2 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem.
b) Grafický návrh bookletu (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách), návrh filmového plakátu formát 70 x 100cm (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách).
c) Film ve formátu HD v odpovídajícím datovém toku a kontejneru MPEG-4 part10 (MPEG-4 AVC) a kompresí H.264 s nekomprimovanou zvukovou stopou a to ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu).
d) Film ve formátu HD, barevné rozhraní 4:2:2, hloubka 10 bit, kodek Avid DNxHD 185x a s nekomprimovanou zvukovou stopou a to ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu).
e) Pokud je film vytvořen s vícekanálovou zvukovou stopou budou výše uvedené formáty opatřeny navíc exporty stereo a vícekanálový.
f) Technický scénář, dialogová listina a synopse (česky i anglicky) jen digitální verze (*.DOC).
g) Vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA.
h) Body b g budou přehledně uloženy v příslušné složce na AAV-NAS. Podmínkou je také odevzdání externího uložiště, které bude obsahovat body a - g, dále zdrojové materiály, střihový a zvukový projekt (vše řádně a přehledně označeno).
i) 3ks souborů tištěných prací v kroužkové vazbě, které obsahují: případovou studii o realizaci praktické části ve všech fázích výroby v rozsahu 2 normostrany, včetně distribučního záměru, dále explikaci, technický scénář, rozpočet filmu, štábovou listinu, natáčecí plán, denní dispozice, denní zprávy, seznam uzavřených smluv, vyúčtování filmu, anotaci filmu, ohlasy na film v tisku a další dle dispozic vedoucího práce.
Všechny odevzdávané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV pro odevzdávání prací a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Vše je také řádně uloženo na NAS-FMK. Součástí závěrečné práce je vytištěný a podepsaný formulář "Údaje o bakalářské práci studenta".
V samotné složce na AAV-NAS, označené "Podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně" odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní e-mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
HÁJEK, Václav. Jak rozpoznat odpadkový koš: eseje o stereotypech ve vizuální kultuře. V Praze: Labyrint, 2011, 148 s. Labyrint fresh eye. ISBN 978-80-87260-31-9.
STURKEN, Marita a Lisa CARTWRIGHT. Studia vizuální kultury. Praha: Portál, 2009, 471 s. ISBN 978-80-7367-556-1.
MIRZOEFF, Nicholas. Úvod do vizuální kultury. Praha: Academia, 2012, 318 s. Vizuální studia. ISBN 978-80-200-1984-4.
NEJEZCHLEBOVÁ, Lenka. Sex v reklamě. Liberec: Bor, 2010, 158 s. Jazyky a texty. ISBN 978-80-86807-88-1.
JACYNO, Małgorzata. Kultura individualismu. Praha: Sociologické nakladatelství, 2012, 262 s. Post. ISBN 978-80-7419-104-6.
MCQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. 4., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál, 2009, 639 s. ISBN 978-80-7367-574-5.
Seznam doporučené literatury
HÁJEK, Václav. Jak rozpoznat odpadkový koš: eseje o stereotypech ve vizuální kultuře. V Praze: Labyrint, 2011, 148 s. Labyrint fresh eye. ISBN 978-80-87260-31-9.
STURKEN, Marita a Lisa CARTWRIGHT. Studia vizuální kultury. Praha: Portál, 2009, 471 s. ISBN 978-80-7367-556-1.
MIRZOEFF, Nicholas. Úvod do vizuální kultury. Praha: Academia, 2012, 318 s. Vizuální studia. ISBN 978-80-200-1984-4.
NEJEZCHLEBOVÁ, Lenka. Sex v reklamě. Liberec: Bor, 2010, 158 s. Jazyky a texty. ISBN 978-80-86807-88-1.
JACYNO, Małgorzata. Kultura individualismu. Praha: Sociologické nakladatelství, 2012, 262 s. Post. ISBN 978-80-7419-104-6.
MCQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. 4., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál, 2009, 639 s. ISBN 978-80-7367-574-5.