Tato bakalářská práce se věnuje analýze věrnostního programu Benefit, obchodní firmy Telefónica O2 Czech Republic a.s., respektivě jejího předchozího vlastníka - firmy Eurotel Praha spol. s r.o. Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, zda věrnostní program je takovým strategickým marketingovým nástrojem podpory prodeje, který dokáže nejen udržet stávajícího zákazníka, ale také ovlivnit jeho chování tak, aby ho vedl k opakovanému nákupu, směřujícímu ke zvýšení zisku. Analýzou různých kritérií věrnostního programu jsem se snažila zjistit efektivitu tohoto motivačního nástroje.
Anotace v angličtině
This Bachelors thesis address the loyalty program Benefit, of the Telefonica O2 Czech Republic a.s., respectively of its former legal entity, company Eurotel Praha spol s r.o. The aim of my Bachelors thesis was to identify whether such a loyalty program can be a supporting strategic marketing sales tool, which would be capable of not only keeping the existing customer, but also influencing his behavior, in order to lead him to repeated purchase, eventually contributing to increased revenue. By analyzing of several criteria of the program, I have tried to discover the effectiveness of this motivational tool.
Tato bakalářská práce se věnuje analýze věrnostního programu Benefit, obchodní firmy Telefónica O2 Czech Republic a.s., respektivě jejího předchozího vlastníka - firmy Eurotel Praha spol. s r.o. Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, zda věrnostní program je takovým strategickým marketingovým nástrojem podpory prodeje, který dokáže nejen udržet stávajícího zákazníka, ale také ovlivnit jeho chování tak, aby ho vedl k opakovanému nákupu, směřujícímu ke zvýšení zisku. Analýzou různých kritérií věrnostního programu jsem se snažila zjistit efektivitu tohoto motivačního nástroje.
Anotace v angličtině
This Bachelors thesis address the loyalty program Benefit, of the Telefonica O2 Czech Republic a.s., respectively of its former legal entity, company Eurotel Praha spol s r.o. The aim of my Bachelors thesis was to identify whether such a loyalty program can be a supporting strategic marketing sales tool, which would be capable of not only keeping the existing customer, but also influencing his behavior, in order to lead him to repeated purchase, eventually contributing to increased revenue. By analyzing of several criteria of the program, I have tried to discover the effectiveness of this motivational tool.
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
2. Vymezte postavení zvoleného věrnostního programu vůči konkurenci.
3. Analyzujte zvolený věrnostní program podle jednotlivých kritérií včetně měření jeho efektivity a dopadu na cílovou skupinu.
4. Navrhnětě případná zlepšení vedoucí k vyšší efektivitě analyzovaného věrnostního programu.
5. Stanovte obecná paradigmata efektivního věrnostního programu aplikovatelná v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
2. Vymezte postavení zvoleného věrnostního programu vůči konkurenci.
3. Analyzujte zvolený věrnostní program podle jednotlivých kritérií včetně měření jeho efektivity a dopadu na cílovou skupinu.
4. Navrhnětě případná zlepšení vedoucí k vyšší efektivitě analyzovaného věrnostního programu.
5. Stanovte obecná paradigmata efektivního věrnostního programu aplikovatelná v praxi.
Seznam doporučené literatury
Pelsmecker, P.,Geuens,M.: Bergh. J.V.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing, 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
Kai Storbacka, Jarmo R. Lehtinen, Řízení vztahů se zákazníky, Customer Relationship Management, Praha, Grada Publishing 2001, ISBN 80-716-9813X
Lester Wunderman, Direct marketing Reklama, která se zaplatí, Praha, Grada Publishing, ISBN, 80-247-07314
Frederick F. Reichheld, The Loyalty Effect, Harvard Business School Press, Boston, 1996
Seznam doporučené literatury
Pelsmecker, P.,Geuens,M.: Bergh. J.V.: Marketingová komunikace, Praha Grada Publishing, 2003. Počet stran 600. ISBN 80-247-0254-1
Kai Storbacka, Jarmo R. Lehtinen, Řízení vztahů se zákazníky, Customer Relationship Management, Praha, Grada Publishing 2001, ISBN 80-716-9813X
Lester Wunderman, Direct marketing Reklama, která se zaplatí, Praha, Grada Publishing, ISBN, 80-247-07314
Frederick F. Reichheld, The Loyalty Effect, Harvard Business School Press, Boston, 1996