Úkolem diplomové práce je vytvořit střednědobou strategii PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu. Na úvod jsem analyzoval jednotlivé druhy marketingové komunikace firem HP TRONIC Zlín. Jde především o definici image firmy HP TRONIC Zlín jako takové a následně jednotlivých značek, potažmo společností ve skupině. Na základě údajů z monitoringu tisku jsem ověřoval, jak fungují stávající způsoby PR a na základě známých výzkumů jak fungují další druhy marketingové komunikace firmy. S tím souviselo i zjištění zpětné vazby a sledování účinnosti zkoumané komunikace v HP TRONIC Zlín. Toto bylo určeno na základě obchodních výsledků, neboť HP TRONIC Zlín je především obchodní firmou. Na základě získaných informací jsem pak navrhl střednědobou strategii public relations podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín v marketingovém mixu.
Anotace v angličtině
In this project I would like prepare medium term plan public relations group HP TRONIC as one part of marketing mix. At first I analyzed apportionable part marketing communication group HP TRONIC. Firstly is concerned about definition image groupe HP TRONIC and in other about individual trade marks and comapnies in group HP TRONIC. I check in terms data of monitor news in media, how operating existing public relations and function ohters part of marketing communicatins in terms data of known market research. I elicit retroaction from communications and monitoring efectivity communications. It assess from trading income, because HP TRONIC is mostly business firm. I check in informations prepare medium term plan public relations group HP TRONIC.
Klíčová slova
Public relations, obchod, HP TRONIC, marketing, komunikace
Klíčová slova v angličtině
public relations, trade, communications, marketing, HP TRONIC
Rozsah průvodní práce
82 s., 11 s obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Úkolem diplomové práce je vytvořit střednědobou strategii PR podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín jako jedné části marketingového mixu. Na úvod jsem analyzoval jednotlivé druhy marketingové komunikace firem HP TRONIC Zlín. Jde především o definici image firmy HP TRONIC Zlín jako takové a následně jednotlivých značek, potažmo společností ve skupině. Na základě údajů z monitoringu tisku jsem ověřoval, jak fungují stávající způsoby PR a na základě známých výzkumů jak fungují další druhy marketingové komunikace firmy. S tím souviselo i zjištění zpětné vazby a sledování účinnosti zkoumané komunikace v HP TRONIC Zlín. Toto bylo určeno na základě obchodních výsledků, neboť HP TRONIC Zlín je především obchodní firmou. Na základě získaných informací jsem pak navrhl střednědobou strategii public relations podpory skupiny firem HP TRONIC Zlín v marketingovém mixu.
Anotace v angličtině
In this project I would like prepare medium term plan public relations group HP TRONIC as one part of marketing mix. At first I analyzed apportionable part marketing communication group HP TRONIC. Firstly is concerned about definition image groupe HP TRONIC and in other about individual trade marks and comapnies in group HP TRONIC. I check in terms data of monitor news in media, how operating existing public relations and function ohters part of marketing communicatins in terms data of known market research. I elicit retroaction from communications and monitoring efectivity communications. It assess from trading income, because HP TRONIC is mostly business firm. I check in informations prepare medium term plan public relations group HP TRONIC.
Klíčová slova
Public relations, obchod, HP TRONIC, marketing, komunikace
Klíčová slova v angličtině
public relations, trade, communications, marketing, HP TRONIC
Zásady pro vypracování
1. Definujte problém a stanovte cíle diplomové práce.
2. Analyzujte marketingové komunikace firmy HP Tronic Zlín na základě výzkumu v cílových skupinách. Zejména :
a. Definujte image HP Tronic a jeho značek v cílové veřejnosti
b. Ověřte stávající způsoby PR a dalších druhů marketingové komunikace firmy
c. Charakterizujte zpětnou vazbu a sledování účinnosti zkoumané komunikace v HP Tronic
3. Vyhodnoťte výsledky výzkumu a zpracujte střednědobou strategii public relations podpory skupiny firem HP Tronic v marketingovém mixu.
4. Navrhněte příp.další tématické pokračování práce.
Zásady pro vypracování
1. Definujte problém a stanovte cíle diplomové práce.
2. Analyzujte marketingové komunikace firmy HP Tronic Zlín na základě výzkumu v cílových skupinách. Zejména :
a. Definujte image HP Tronic a jeho značek v cílové veřejnosti
b. Ověřte stávající způsoby PR a dalších druhů marketingové komunikace firmy
c. Charakterizujte zpětnou vazbu a sledování účinnosti zkoumané komunikace v HP Tronic
3. Vyhodnoťte výsledky výzkumu a zpracujte střednědobou strategii public relations podpory skupiny firem HP Tronic v marketingovém mixu.
4. Navrhněte příp.další tématické pokračování práce.
Seznam doporučené literatury
BAJČAN R., Techniky public relations aneb jak pracovat s médii, 1. vyd. Praha Management Press, 2003. 148 s. ISBN 80-7261-096-1
PHILLIPS., D., Jak využít internet v PR, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 216 s. ISBN 80-247-0368-8
Pospíšil P., Efektivní Public Relations a media relations, 1. vyd. Praha, Computer Press, 2002, 172 s. ISBN: 80-7226-823-6
SVOBODA V., Základy Public relations, Zlín, UTB, 2001, ISBN: 80-7318-043-x
Seznam doporučené literatury
BAJČAN R., Techniky public relations aneb jak pracovat s médii, 1. vyd. Praha Management Press, 2003. 148 s. ISBN 80-7261-096-1
PHILLIPS., D., Jak využít internet v PR, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 216 s. ISBN 80-247-0368-8
Pospíšil P., Efektivní Public Relations a media relations, 1. vyd. Praha, Computer Press, 2002, 172 s. ISBN: 80-7226-823-6
SVOBODA V., Základy Public relations, Zlín, UTB, 2001, ISBN: 80-7318-043-x