Práce řeší výběr vhodných poplachových systémů pro mateřské školy a jejich organizační strukturu. Provede bezpečnostní posouzení školy, navrhne režimová opatření a zabezpečení pro konkrétní mateřskou školu.
Anotace v angličtině
The thesis solves the selection of suitable alarm systems for nursery schools and their organizational structure. Performs a security assessment of the school, suggests regime measures and security for a particular nursery school.
Klíčová slova
bezpečnostní posouzení, bezpečnostní audit, analýza rizik, mateřská škola, analýza, audit, bezpečnostní opatření, návrh zabezpečení, úroveň zabezpečení
Práce řeší výběr vhodných poplachových systémů pro mateřské školy a jejich organizační strukturu. Provede bezpečnostní posouzení školy, navrhne režimová opatření a zabezpečení pro konkrétní mateřskou školu.
Anotace v angličtině
The thesis solves the selection of suitable alarm systems for nursery schools and their organizational structure. Performs a security assessment of the school, suggests regime measures and security for a particular nursery school.
Klíčová slova
bezpečnostní posouzení, bezpečnostní audit, analýza rizik, mateřská škola, analýza, audit, bezpečnostní opatření, návrh zabezpečení, úroveň zabezpečení
Seznamte se s problematikou bezpečnostního auditu.
Rozeberte vhodné poplachové systémy a způsoby jejich použití.
Popište organizační strukturu, pohyb osob a materiálu ve školce.
Zpracujte bezpečnostní posouzení mateřské školy.
Navrhněte režimová opatření.
Vypracujte návrh zabezpečení s uvedenými systémy pro konkrétní objekt.
Proveďte ekonomické zhodnocení navrhovaných řešení.
Zásady pro vypracování
Seznamte se s problematikou bezpečnostního auditu.
Rozeberte vhodné poplachové systémy a způsoby jejich použití.
Popište organizační strukturu, pohyb osob a materiálu ve školce.
Zpracujte bezpečnostní posouzení mateřské školy.
Navrhněte režimová opatření.
Vypracujte návrh zabezpečení s uvedenými systémy pro konkrétní objekt.
Proveďte ekonomické zhodnocení navrhovaných řešení.
Seznam doporučené literatury
Lukáš, L.. Bezpečnostní technologie, systémy a management II. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2012, 386 s. ISBN 978-80-87500-19-4.
VALOUCH, Jan. Projektování integrovaných systémů \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky, Červen 2011, 102 s.
ČSN CLC/TS 50131-7. Poplachové systémy Poplachové zabezpečovací a tísňové systémy: Část 7: Pokyny pro aplikace. Praha: Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví, 2011. 48s. Třídící znak 334591.
PROCHÁZKOVÁ, Dana a Jan PROCHÁZKA. Analýza rizik I. Praha: Vysoká škola regionálního rozvoje, 2014. ISBN 978-80-87174-26-5.
PROCHÁZKOVÁ, Dana a Jan PROCHÁZKA. Analýza rizik II. Praha: Vysoká škola regionálního rozvoje, 2014. ISBN 978-80-87174-27-2.
Seznam doporučené literatury
Lukáš, L.. Bezpečnostní technologie, systémy a management II. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2012, 386 s. ISBN 978-80-87500-19-4.
VALOUCH, Jan. Projektování integrovaných systémů \matsymb{lbrack}online\matsymb{rbrack}. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky, Červen 2011, 102 s.
ČSN CLC/TS 50131-7. Poplachové systémy Poplachové zabezpečovací a tísňové systémy: Část 7: Pokyny pro aplikace. Praha: Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví, 2011. 48s. Třídící znak 334591.
PROCHÁZKOVÁ, Dana a Jan PROCHÁZKA. Analýza rizik I. Praha: Vysoká škola regionálního rozvoje, 2014. ISBN 978-80-87174-26-5.
PROCHÁZKOVÁ, Dana a Jan PROCHÁZKA. Analýza rizik II. Praha: Vysoká škola regionálního rozvoje, 2014. ISBN 978-80-87174-27-2.
Přílohy volně vložené
1 tabulka, 6 výkresová dokumentace
Přílohy vázané v práci
plány, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Součástí prezentace BP nebyla praktická ukázka.
Student zodpověděl položené dotazy vedoucího BP a oponenta v plném rozsahu.
V rámci obhajoby byly položeny následující dotazy:
1. Pravděpodobnost je jaká veličina? Jak se počítá? (doc. RNDr. Vojtěch Křesálek, CSc.)
2. Uvádíte různé hrozby - neřešíte útěk dítěte ze školky? (Ing. Oldřich Luňáček, Ph.D.)
3. Máte orientační náhled, kolik by stálo zabezpečení jedné školky? (Ing. Oldřich Luňáček, Ph.D.)
4. Jak jste určil pravděpodobnost těch jednotlivých hrozeb? (doc. RNDr. Vojtěch Křesálek, CSc.)
5. Určil jste to na základě statistiky? (doc. RNDr. Vojtěch Křesálek, CSc.)
6. Kde jste vzal ty statistiky? (doc. RNDr. Vojtěch Křesálek, CSc.)
7. Proč má každá zranitelnost stejnou hodnotu? (Ing. Dora Lapková, Ph.D.)
8. V jakých intervalech se může řešit pravděpodobnost požáru? (doc. Mgr. Milan Adámek, Ph.D.)
9. Co je optimální varianta? (doc. Mgr. Milan Adámek, Ph.D.)
10. Jak byste zabezpečil objekt Fakulty aplikované informatiky jednoduše? (doc. Mgr. Milan Adámek, Ph.D.)