Cílem mé práce je obhájit důležitost public relations v rámci marketingových komunikací neziskových organizací a poukázat na význam jejich existence v této oblasti. V teoretické části pojednávám o současné problematice neziskového sektoru se zaměřením na ekologické, komunitní a dobrovolnické organizace. V praktické části práce se zabývám činností Hnutí Brontosaurus a analyzuji jeho současné PR aktivity. V závěru práce navrhuji formy a prostředky jejich zefektivnění.
Anotace v angličtině
The purpose of my work is to vindicate the public relations in the marketing communications of non-profit organizations and to point out the importance of them in this field. In the theoretical part I treat of contemporary problems of non-profit sector with focus to environmental, communal and voluntary organizations. In the practical part I deal with work of environmental group ‘‘Hnutí Brontosaurus‘‘ and analyse its contemporary PR activities. In the conclusion of my work I suggest the way to improve the PR of such groups.
Klíčová slova
public relations, public relations v neziskovém sektoru, neziskový sektor, nezisková organizace, občanské sdružení, environmentální organizace, Hnutí Brontosaurus
Klíčová slova v angličtině
public relations, public relations in the non-profit sector, non-profit organization, civil association, environmental organization, ''Hnutí Brontosaurus‘‘
Rozsah průvodní práce
62 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé práce je obhájit důležitost public relations v rámci marketingových komunikací neziskových organizací a poukázat na význam jejich existence v této oblasti. V teoretické části pojednávám o současné problematice neziskového sektoru se zaměřením na ekologické, komunitní a dobrovolnické organizace. V praktické části práce se zabývám činností Hnutí Brontosaurus a analyzuji jeho současné PR aktivity. V závěru práce navrhuji formy a prostředky jejich zefektivnění.
Anotace v angličtině
The purpose of my work is to vindicate the public relations in the marketing communications of non-profit organizations and to point out the importance of them in this field. In the theoretical part I treat of contemporary problems of non-profit sector with focus to environmental, communal and voluntary organizations. In the practical part I deal with work of environmental group ‘‘Hnutí Brontosaurus‘‘ and analyse its contemporary PR activities. In the conclusion of my work I suggest the way to improve the PR of such groups.
Klíčová slova
public relations, public relations v neziskovém sektoru, neziskový sektor, nezisková organizace, občanské sdružení, environmentální organizace, Hnutí Brontosaurus
Klíčová slova v angličtině
public relations, public relations in the non-profit sector, non-profit organization, civil association, environmental organization, ''Hnutí Brontosaurus‘‘
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury týkající se problematiky PR se zaměřením na neziskový sektor.
2. Zpracujte analýzu PR Hnutí Brontosaurus.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a naznačte možnosti budoucího vypracování projektového řešení.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury týkající se problematiky PR se zaměřením na neziskový sektor.
2. Zpracujte analýzu PR Hnutí Brontosaurus.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a naznačte možnosti budoucího vypracování projektového řešení.
Seznam doporučené literatury
CAYWOOD, C. L.: Public Relations. Řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003
ČEPELKA, O.: Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Liberec: Omega, 1997
BAČUVČÍK, R.: Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006
VĚRČÁK, V., GIRGAŠOVÁ, J., LIŠKAŘOVÁ, R.: Media Relations není manipulace. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2004
POSPÍŠIL, P.: Efektivní Public relations a media relations. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002
Seznam doporučené literatury
CAYWOOD, C. L.: Public Relations. Řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003
ČEPELKA, O.: Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. 1. vyd. Liberec: Omega, 1997
BAČUVČÍK, R.: Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006
VĚRČÁK, V., GIRGAŠOVÁ, J., LIŠKAŘOVÁ, R.: Media Relations není manipulace. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2004
POSPÍŠIL, P.: Efektivní Public relations a media relations. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002