Předmětem této bakalářské práce je vytvoření českého sylabu předmětu Systems Theory a vytvoření studijní opory v anglickém jazyce prezentovaných formou snímků v PowerPointu a dostupných na webových stránkách. V teoretické části jsou shrnuté programovací prostředky webových stránek a prezentace. Dále je vytvořen slovník anglické terminologie, který se vztahuje k probírané látce předmětu. V praktické části je řešen komplexní příklad, na kterém jsou demonstrovány jednotlivé kapitoly předmětu Systems Theory.
Anotace v angličtině
The topic of this Bachelor thesis deals with the creation of Czech syllabus for the subject of Systems Theory and development of a study guide in English that will be presented in the form of Power Point slides and accessible online. The theoretical part presents web programming tools and presentations. That is followed by an English terminology dictionary related to the subject. The practical part solves a complex problem, demonstrating each chapter of the Systems Theory course.
Klíčová slova
Laplaceova transformace, Lineární spojité dynamické systémy, PowerPoint, HTML, We-bové stránky, Teorie Systémů
Klíčová slova v angličtině
Laplace transform, Linear continuous dynamical systems, PowerPoint, HTML, Web sites, Systems Theory
Rozsah průvodní práce
67 s. (52 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření českého sylabu předmětu Systems Theory a vytvoření studijní opory v anglickém jazyce prezentovaných formou snímků v PowerPointu a dostupných na webových stránkách. V teoretické části jsou shrnuté programovací prostředky webových stránek a prezentace. Dále je vytvořen slovník anglické terminologie, který se vztahuje k probírané látce předmětu. V praktické části je řešen komplexní příklad, na kterém jsou demonstrovány jednotlivé kapitoly předmětu Systems Theory.
Anotace v angličtině
The topic of this Bachelor thesis deals with the creation of Czech syllabus for the subject of Systems Theory and development of a study guide in English that will be presented in the form of Power Point slides and accessible online. The theoretical part presents web programming tools and presentations. That is followed by an English terminology dictionary related to the subject. The practical part solves a complex problem, demonstrating each chapter of the Systems Theory course.
Klíčová slova
Laplaceova transformace, Lineární spojité dynamické systémy, PowerPoint, HTML, We-bové stránky, Teorie Systémů
Klíčová slova v angličtině
Laplace transform, Linear continuous dynamical systems, PowerPoint, HTML, Web sites, Systems Theory
Zásady pro vypracování
Nastudujte náplň předmětu Systems Theory a vytvořte jeho český sylabus.
Analyzujte metody a úlohy, jež sylabus obsahuje, a sestavte slovník anglické terminologie vztahující se k probírané látce.
Vytvořte studijní oporu v anglickém jazyce pro daný předmět obsahující pro každou kapitolu stručný teoretický aparát a řešené příklady.
Popište programovací prostředky pro tvorbu webové prezentace, jež hodláte dále použít.
Vytvořte prezentaci jak formou snímků, tak i veřejně přístupných webových stránek obsahující vytvořené studijní opory v anglickém jazyce.
Zásady pro vypracování
Nastudujte náplň předmětu Systems Theory a vytvořte jeho český sylabus.
Analyzujte metody a úlohy, jež sylabus obsahuje, a sestavte slovník anglické terminologie vztahující se k probírané látce.
Vytvořte studijní oporu v anglickém jazyce pro daný předmět obsahující pro každou kapitolu stručný teoretický aparát a řešené příklady.
Popište programovací prostředky pro tvorbu webové prezentace, jež hodláte dále použít.
Vytvořte prezentaci jak formou snímků, tak i veřejně přístupných webových stránek obsahující vytvořené studijní opory v anglickém jazyce.
Seznam doporučené literatury
FRANKLIN, Gene F., J. David POWELL a Abbas. EMAMI-NAEINI. Feedback control of dynamic systems. 5th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 01-314-9930-0.
NOVÁK, Michal a Petra LANGEROVÁ. Dictionary of mathematical terminology: (Czech - English / English - Czech) = Slovník matematické terminologie : (česko - anglický / anglicko - český). Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. ISBN 978-80-244-4743-8.
OGATA, Katsuhiko. System dynamics. 4th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall, 2004. ISBN 01-314-2462-9.
PEKAŘ, Libor. Sylabus seminářů předmětu Teorie systémů. In: Výuka na FAI [online]. ver2010b [cit. 2017-11-16]. Dostupné po přihlášení z: http://vyuka.fai.utb.cz/file.php?file=%2F175%2FTeorie_systemu%2FSylabus_predmetu_Teorie_systemu_ver2010b.pdf.
PROKOP, Roman, Radek MATUŠŮ a Zdenka PROKOPOVÁ. Teorie automatického řízení - lineární spojité dynamické systémy. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. ISBN 80-731-8369-2.
Seznam doporučené literatury
FRANKLIN, Gene F., J. David POWELL a Abbas. EMAMI-NAEINI. Feedback control of dynamic systems. 5th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 01-314-9930-0.
NOVÁK, Michal a Petra LANGEROVÁ. Dictionary of mathematical terminology: (Czech - English / English - Czech) = Slovník matematické terminologie : (česko - anglický / anglicko - český). Olomouc: Univerzita Palackého, 2015. ISBN 978-80-244-4743-8.
OGATA, Katsuhiko. System dynamics. 4th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall, 2004. ISBN 01-314-2462-9.
PEKAŘ, Libor. Sylabus seminářů předmětu Teorie systémů. In: Výuka na FAI [online]. ver2010b [cit. 2017-11-16]. Dostupné po přihlášení z: http://vyuka.fai.utb.cz/file.php?file=%2F175%2FTeorie_systemu%2FSylabus_predmetu_Teorie_systemu_ver2010b.pdf.
PROKOP, Roman, Radek MATUŠŮ a Zdenka PROKOPOVÁ. Teorie automatického řízení - lineární spojité dynamické systémy. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. ISBN 80-731-8369-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant odprezentoval před komisí hlavní cíle a výsledky své bakalářské práce. Prezentace jako celek působila velmi dobrým dojmem, student dokázal dobře vystihnout klíčové body práce. Součástí prezentace nebyla praktická ukázka. Následně byl student seznámen s posudky vedoucího a oponenta bakalářské práce.
Komise nevznesla k obhajobě žádné dotazy.