Ve své bakalářské práci se pokusím analyzovat oblast Máchova kraje, zasadit ji do historického kontextu a navrhnout řešení, kterými bych chtěl zvýšit exkluzivitu kraje a přivést více turistů do regionu. Zefektivnit komunikaci mezi městem a soukromými subjekty a tím následně sjednotit corporate identity Máchova kraje a definovat cílovou skupinu pro oblast Máchova jezera.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I try to perform an analysis of the so-called Mácha region. I would like to put it into a historical context and to suggest a solution for increasing the exclusiveness of the region in order to attract more tourists. I would also like to improve the effectiveness of communication between local authorities and private subjects in order to unify the corporate identity of the Mácha region and to define the target group for the area of the Máchovo jezero lake.
Klíčová slova
Máchův kraj, komunikace, public relation, cílová skupina, corporate identity
Klíčová slova v angličtině
Mácha region, communication channels, public relation, target group, corporate identity
Rozsah průvodní práce
43 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se pokusím analyzovat oblast Máchova kraje, zasadit ji do historického kontextu a navrhnout řešení, kterými bych chtěl zvýšit exkluzivitu kraje a přivést více turistů do regionu. Zefektivnit komunikaci mezi městem a soukromými subjekty a tím následně sjednotit corporate identity Máchova kraje a definovat cílovou skupinu pro oblast Máchova jezera.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I try to perform an analysis of the so-called Mácha region. I would like to put it into a historical context and to suggest a solution for increasing the exclusiveness of the region in order to attract more tourists. I would also like to improve the effectiveness of communication between local authorities and private subjects in order to unify the corporate identity of the Mácha region and to define the target group for the area of the Máchovo jezero lake.
Klíčová slova
Máchův kraj, komunikace, public relation, cílová skupina, corporate identity
Klíčová slova v angličtině
Mácha region, communication channels, public relation, target group, corporate identity
Zásady pro vypracování
1. Definice cestovního ruchu a provedení rešerše odborné literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikací obecně i cestovního ruchu.
2. Vymezení a charakteristika oblasti, zpracování analýzy současného stavu marketingových komunikací z jejího pohledu i z pohledu jejich cílových skupin a hlavní konkurenční výhody.
3. Zhodnocení výsledků analýzy, vyhodnocení závěru, naznačení možností budoucího vypracování projektového řešení, případně dalšího výzkumu daného problému.
Zásady pro vypracování
1. Definice cestovního ruchu a provedení rešerše odborné literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikací obecně i cestovního ruchu.
2. Vymezení a charakteristika oblasti, zpracování analýzy současného stavu marketingových komunikací z jejího pohledu i z pohledu jejich cílových skupin a hlavní konkurenční výhody.
3. Zhodnocení výsledků analýzy, vyhodnocení závěru, naznačení možností budoucího vypracování projektového řešení, případně dalšího výzkumu daného problému.
Seznam doporučené literatury
Petr David, Vladimír Soukup: Průvodce po Čechách Moravě a Slezku, S a D Praha: 1994, počet stran 138, ISBN 80-901517-8-7
Doc. Ing. Vlasta Malá, Csc. a kolektiv: Základy cestovního ruchu, VŠE Praha, 2002, počet stran 98, ISBN 80-245-0439-1
Ing. Martin Vaško: Cestovní ruch a regionální rozvoj, VŠE Praha: 2002, počet stran 94, ISBN 80-245-0445-6
Ročenka obce Doksy 2004, 2005, 2006
Foret M., Foretová V., Jak rozvíjet místní cestovní ruch, Grada Publishing, 2001, počet stran 178, ISBN 80-2470207-X
P. Kotler: Marketing Management, 10. rozš. vydání, Grada Publishing, 2001, počet stran 719, ISBN 80-247-0016-6
Josef Staněk: Český ráj a Máchův kraj, Olympia, Praha: 1974, počet stran 167
Seznam doporučené literatury
Petr David, Vladimír Soukup: Průvodce po Čechách Moravě a Slezku, S a D Praha: 1994, počet stran 138, ISBN 80-901517-8-7
Doc. Ing. Vlasta Malá, Csc. a kolektiv: Základy cestovního ruchu, VŠE Praha, 2002, počet stran 98, ISBN 80-245-0439-1
Ing. Martin Vaško: Cestovní ruch a regionální rozvoj, VŠE Praha: 2002, počet stran 94, ISBN 80-245-0445-6
Ročenka obce Doksy 2004, 2005, 2006
Foret M., Foretová V., Jak rozvíjet místní cestovní ruch, Grada Publishing, 2001, počet stran 178, ISBN 80-2470207-X
P. Kotler: Marketing Management, 10. rozš. vydání, Grada Publishing, 2001, počet stran 719, ISBN 80-247-0016-6
Josef Staněk: Český ráj a Máchův kraj, Olympia, Praha: 1974, počet stran 167