Bakalářská práce pojednává o event marketingu jako o komunikačním nástroji nesoucím emoce a doprovodné zážitky. Teoretická část se zabývá emocemi a emocionálním působením, základní typologií event marketingových aktivit a zařazením tohoto nástroje do komunikačního mixu. V praktické části je nastíněna situační analýza společnosti Samohýl Motor Zlín a.s., z níž vychází projektová část práce, která se zabývá návrhem event marketingové akce na zlepšení komunikace specifické řady vozů Škoda.
Anotace v angličtině
This bachelor work is devoted to event marketing, as a communication tool of emotions. The theoretical part is about emotions, basic definitions of event marketing activities and the placement of this tool to communication mix. In the practical part the situation analysis the Samohýl Motor Zlín a.s. company, which is introduced and later analysed in the project part. This part is concerned with the proposal of event marketing events in order to improve communication of the specific car line Škoda.
Bakalářská práce pojednává o event marketingu jako o komunikačním nástroji nesoucím emoce a doprovodné zážitky. Teoretická část se zabývá emocemi a emocionálním působením, základní typologií event marketingových aktivit a zařazením tohoto nástroje do komunikačního mixu. V praktické části je nastíněna situační analýza společnosti Samohýl Motor Zlín a.s., z níž vychází projektová část práce, která se zabývá návrhem event marketingové akce na zlepšení komunikace specifické řady vozů Škoda.
Anotace v angličtině
This bachelor work is devoted to event marketing, as a communication tool of emotions. The theoretical part is about emotions, basic definitions of event marketing activities and the placement of this tool to communication mix. In the practical part the situation analysis the Samohýl Motor Zlín a.s. company, which is introduced and later analysed in the project part. This part is concerned with the proposal of event marketing events in order to improve communication of the specific car line Škoda.
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o nástrojích marketingových komunikací se zaměřením na oblast event marketingu. Charakterizujte hlavní trendy v oblasti event-marketingu.
2. Formulujte cíle a hypotézy práce.
3. Na základě sběru sekundárních dat analyzujte event akce českých firem.
4. Z výsledků analýzy vyvoďte projekt efektivní event-marketingové akce se všemi jeho náležitostmi-tzn. brief, realizace, rozpočet, nástroje měření efektivity apod.
5. Vyjádřete se k nastaveným hypotézám a formulujte další možnosti práce na tématu.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o nástrojích marketingových komunikací se zaměřením na oblast event marketingu. Charakterizujte hlavní trendy v oblasti event-marketingu.
2. Formulujte cíle a hypotézy práce.
3. Na základě sběru sekundárních dat analyzujte event akce českých firem.
4. Z výsledků analýzy vyvoďte projekt efektivní event-marketingové akce se všemi jeho náležitostmi-tzn. brief, realizace, rozpočet, nástroje měření efektivity apod.
5. Vyjádřete se k nastaveným hypotézám a formulujte další možnosti práce na tématu.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., Marketing management, Grada Publishing 2001, ISBN: 80-247-0016-6
Stell, J., Reklama. Průzkum, příprava a plánování., Computer Press 2003, ISBN: 80-251-0065-0
Vysekalová, J., Komárková, R., Psychologie reklamy, Grada Publishing 2002, ISBN: 80-247-0402-1
Vysekalová, J.,Mikeš, J., Reklama, Grada Publishing 2003, ISBN: 80-247-0557-5
Šindler, P., Event marketing. Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0646-6
Kinnebrock, W., Integriertes Eventarketing. Wiesbaden, Forkel Verlag 1993
Němec, P., Public relations Praxe komunikace s veřejností
CLARKE L. CAYWOOD. Public Relations. Computer press 2003.ISBN 80-7226-886-4
Zumrová, L., Sponzoring (skripta). Brno, Mospra Brno 2000
Světlík, J., Marketing a reklama (skripta). Zlín, UTB 2003
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., Marketing management, Grada Publishing 2001, ISBN: 80-247-0016-6
Stell, J., Reklama. Průzkum, příprava a plánování., Computer Press 2003, ISBN: 80-251-0065-0
Vysekalová, J., Komárková, R., Psychologie reklamy, Grada Publishing 2002, ISBN: 80-247-0402-1
Vysekalová, J.,Mikeš, J., Reklama, Grada Publishing 2003, ISBN: 80-247-0557-5
Šindler, P., Event marketing. Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0646-6
Kinnebrock, W., Integriertes Eventarketing. Wiesbaden, Forkel Verlag 1993
Němec, P., Public relations Praxe komunikace s veřejností
CLARKE L. CAYWOOD. Public Relations. Computer press 2003.ISBN 80-7226-886-4
Zumrová, L., Sponzoring (skripta). Brno, Mospra Brno 2000
Světlík, J., Marketing a reklama (skripta). Zlín, UTB 2003