Bakalářská práce pojednává o komunikaci Krajského úřadu s občany. Práce se zaměřuje výhradně na public relations komunikát Okno do kraje. Zkoumá jeho čtenost a znalost. Vý-sledy jsou podloženy marketingovým průzkumem mezi občany Zlínského kraje, a to z regi-onu Zlínského, Vsetínského, Uhersko-Hradišťského a Kroměřížského.
Práce dále popisuje komunikační aktivity Krajského úřadu Zlínského kraje.
Cílem práce je popsání hlavního public relations komunikátu KÚ, magazín Okno do kraje. Navrhnutí lepší distribuce a obsahu magazínu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with communication between local goverment and the public. The thesis is related solely to a public relation media publication called '' Okno do kraje‘‘. I tis recognised for its easy reading and knowledge.
The suggestions are preceded by marketing research carried out on cizizens in the Zlin regi-on. And it icludes the regions Zlin, Vsetín, Uherské-Hradiště and Kromeriz.
This thesis details the activities of ''Zlinsky kraj‘‘. The object of this thesis is to describe the main PR media magazín ''Okno do kraje‘‘.
The object is to devise a better distribution and purpose for the magazin.
Klíčová slova
Komunikace, kraj, krajský úřad, veřejná správa, okno do kraje.
Klíčová slova v angličtině
Communication, region, local goverment, Okno od kraje, regional office
Rozsah průvodní práce
51 s, 21 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o komunikaci Krajského úřadu s občany. Práce se zaměřuje výhradně na public relations komunikát Okno do kraje. Zkoumá jeho čtenost a znalost. Vý-sledy jsou podloženy marketingovým průzkumem mezi občany Zlínského kraje, a to z regi-onu Zlínského, Vsetínského, Uhersko-Hradišťského a Kroměřížského.
Práce dále popisuje komunikační aktivity Krajského úřadu Zlínského kraje.
Cílem práce je popsání hlavního public relations komunikátu KÚ, magazín Okno do kraje. Navrhnutí lepší distribuce a obsahu magazínu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with communication between local goverment and the public. The thesis is related solely to a public relation media publication called '' Okno do kraje‘‘. I tis recognised for its easy reading and knowledge.
The suggestions are preceded by marketing research carried out on cizizens in the Zlin regi-on. And it icludes the regions Zlin, Vsetín, Uherské-Hradiště and Kromeriz.
This thesis details the activities of ''Zlinsky kraj‘‘. The object of this thesis is to describe the main PR media magazín ''Okno do kraje‘‘.
The object is to devise a better distribution and purpose for the magazin.
Klíčová slova
Komunikace, kraj, krajský úřad, veřejná správa, okno do kraje.
Klíčová slova v angličtině
Communication, region, local goverment, Okno od kraje, regional office
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretickou základnu k tématu marketingových komunikací úřadů veřejné správy.
2. Stanovte cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte činnost a dosavadní marketingové komunikace Krajského úřadu Zlínského kraje.
4. Analyzujte komunikační nástroje KÚ.
5. Na základě primárního šetření a studia sekundárních dat navrhněte zefektivnění distribuce a obsahu hlavního P. R. komunikátu ZK - magazínu Okno do kraje, vyjádřete se k hypotézám.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretickou základnu k tématu marketingových komunikací úřadů veřejné správy.
2. Stanovte cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte činnost a dosavadní marketingové komunikace Krajského úřadu Zlínského kraje.
4. Analyzujte komunikační nástroje KÚ.
5. Na základě primárního šetření a studia sekundárních dat navrhněte zefektivnění distribuce a obsahu hlavního P. R. komunikátu ZK - magazínu Okno do kraje, vyjádřete se k hypotézám.
Seznam doporučené literatury
BLACK, S. Nejúčinnější propagace-Public Relations. Grada Publishing, Praha 1994. ISBN 80-7169-106-2
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Grada Publishing, Praha 1999.184 s. ISBN 80-7169-750-8
NĚMEC, P. Public Relations-Praxe komunikace s veřejností. Management Press, Praha 1996. ISBN 80-85943-20-4
KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Management Press, Praha 1999. 121 s. ISBN 80-7261-006-6
FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Grada Publishing, Praha 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8
Seznam doporučené literatury
BLACK, S. Nejúčinnější propagace-Public Relations. Grada Publishing, Praha 1994. ISBN 80-7169-106-2
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Grada Publishing, Praha 1999.184 s. ISBN 80-7169-750-8
NĚMEC, P. Public Relations-Praxe komunikace s veřejností. Management Press, Praha 1996. ISBN 80-85943-20-4
KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Management Press, Praha 1999. 121 s. ISBN 80-7261-006-6
FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Grada Publishing, Praha 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8