Cílem této bakalářské práce je zpracovat interaktivního průvodce pro studenty prvních roč-níků na Fakultě aplikované informatiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V teoretické části bude vysvětlen pojem "Průvodce" a popsané jeho charakteristiky, proveden průzkum inter-aktivních průvodců na veřejných vysokých školách v České Republice a budou zde také uvedená a rozebraná možná technická řešení pro tvorbu interaktivního průvodce. Praktická část této bakalářské práce bude obsahovat průzkum současného stavu informovanosti stu-dentů, dotazníkové šetření s cíle zjištění úrovně informovanosti studentů FAI a hlavním výstupem praktické části bude vylepšení informačních materiálů pro studenty prvních roč-níků.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to prepare an interactive guide for the first year students of the Faculty of Applied Informatics of Tomas Bata University in Zlin. In the theoretical part, the term "Guide" and its characteristics will be explained, a research of interactive guides at public universities in the Czech Republic will be carried out, and there will also be presented and explored possible technical solutions for the creation of an interactive guide. The practical part of this bachelor's thesis will include a survey of the current state of in-forming students, a questionnaire survey with the objectives of finding the level of infor-mation of the FAI students and the main output of the practical part will be the impro-vement of information materials for first-year students.
guide, interactive guide, suggestions for improvements, student awareness, research, web presentation, WordPress
Rozsah průvodní práce
101 s. (15 810 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zpracovat interaktivního průvodce pro studenty prvních roč-níků na Fakultě aplikované informatiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V teoretické části bude vysvětlen pojem "Průvodce" a popsané jeho charakteristiky, proveden průzkum inter-aktivních průvodců na veřejných vysokých školách v České Republice a budou zde také uvedená a rozebraná možná technická řešení pro tvorbu interaktivního průvodce. Praktická část této bakalářské práce bude obsahovat průzkum současného stavu informovanosti stu-dentů, dotazníkové šetření s cíle zjištění úrovně informovanosti studentů FAI a hlavním výstupem praktické části bude vylepšení informačních materiálů pro studenty prvních roč-níků.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to prepare an interactive guide for the first year students of the Faculty of Applied Informatics of Tomas Bata University in Zlin. In the theoretical part, the term "Guide" and its characteristics will be explained, a research of interactive guides at public universities in the Czech Republic will be carried out, and there will also be presented and explored possible technical solutions for the creation of an interactive guide. The practical part of this bachelor's thesis will include a survey of the current state of in-forming students, a questionnaire survey with the objectives of finding the level of infor-mation of the FAI students and the main output of the practical part will be the impro-vement of information materials for first-year students.
guide, interactive guide, suggestions for improvements, student awareness, research, web presentation, WordPress
Zásady pro vypracování
Seznamte se s propagačními materiály pro studenty prvních ročníků na Fakultě aplikované informatiky UTB ve Zlíně.
Proveďte dotazníkové šetření mezi studenty zjišťující přehlednosti a úplnosti předkládaných informací.
Prozkoumejte možnosti softwarových nástrojů vhodných pro tvorbu interaktivního průvodce pro studenty.
Vytvořte interaktivního průvodce pro studenty prvních ročníků se zapracovanými připomínkami z dotazníkového šetření.
Při tvorbě průvodce se zaměřte na bezplatné softwarové nástroje, které dovolují pohodlnou editaci obsahu v budoucích letech.
Zásady pro vypracování
Seznamte se s propagačními materiály pro studenty prvních ročníků na Fakultě aplikované informatiky UTB ve Zlíně.
Proveďte dotazníkové šetření mezi studenty zjišťující přehlednosti a úplnosti předkládaných informací.
Prozkoumejte možnosti softwarových nástrojů vhodných pro tvorbu interaktivního průvodce pro studenty.
Vytvořte interaktivního průvodce pro studenty prvních ročníků se zapracovanými připomínkami z dotazníkového šetření.
Při tvorbě průvodce se zaměřte na bezplatné softwarové nástroje, které dovolují pohodlnou editaci obsahu v budoucích letech.
Seznam doporučené literatury
ŠESTÁKOVÁ, Lucie. WordPress: vlastní web bez programování. Brno: Computer Press, 2013, 248 s. ISBN 978-80-251-3832-8.
DEXTER, Mark a Louis LANDRY. Mistrovství v Joomla!: kompletní průvodce vývojáře. Brno: Computer Press, 2013, 559 s. ISBN 978-80-251-3740-6.
NĚMEC, Petr. GIMP 2.8: uživatelská příručka pro začínající grafiky. Brno: Computer Press, 2013, 272 s. ISBN 978-80-251-3815-1.
EVERGREEN, Stephanie D. H. Presenting data effectively: communicating your findings for maximum impact. Los Angeles: SAGE, c2014, xvi, 183 s. ISBN 978-1-4522-5736-5.
ANDERSON, Stephen P. Přitažlivý interaktivní design: jak vytvářet uživatelsky přívětivé produkty. Brno: Computer Press, 2012, 240 s. ISBN 978-80-251-3722-2.
Seznam doporučené literatury
ŠESTÁKOVÁ, Lucie. WordPress: vlastní web bez programování. Brno: Computer Press, 2013, 248 s. ISBN 978-80-251-3832-8.
DEXTER, Mark a Louis LANDRY. Mistrovství v Joomla!: kompletní průvodce vývojáře. Brno: Computer Press, 2013, 559 s. ISBN 978-80-251-3740-6.
NĚMEC, Petr. GIMP 2.8: uživatelská příručka pro začínající grafiky. Brno: Computer Press, 2013, 272 s. ISBN 978-80-251-3815-1.
EVERGREEN, Stephanie D. H. Presenting data effectively: communicating your findings for maximum impact. Los Angeles: SAGE, c2014, xvi, 183 s. ISBN 978-1-4522-5736-5.
ANDERSON, Stephen P. Přitažlivý interaktivní design: jak vytvářet uživatelsky přívětivé produkty. Brno: Computer Press, 2012, 240 s. ISBN 978-80-251-3722-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi se svou bakalářskou prací. Následně proběhla diskuse na dané téma.