V teoretické části mé bakalářské práce uvedu čtenáře do problematiky politického marketingu a marketingových komunikací obecně. Obě tyto kapitoly tvoří teoretický základ pro praktickou část, ve které se nejprve věnuji obecné charakteristice dvou vybraných politických subjektů působících v komunální politice ve městě Lanškroun a následně podrobnému rozboru jejich marketingových komunikací.
V závěru práce navrhuji vlastní řešení na zlepšení efektivity marketingových komunikací pro místní sdružení Občanské demokratické strany v Lanškrouně.
Anotace v angličtině
In the theoretical part of my thesis I am going to introduce readers into the problems about political marketing and the marketing communication generally. Both chapters create teorethical base for the practical part in which I firstly go in for general characteristics of two selected political subjects causing in the municipal politics in the town Lanskroun and subsequently detailed analysis their marketing communication.
At the end of my thesis I suggest own solution to improve the effectiveness of the marketing communication for local association the Civic Democratic Party in the town Lanskroun.
Klíčová slova
politika, politický marketing, marketingové komunikace, komunikační proces, komunikační mix, politické subjekty, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
politics, politics marketing, marketing communication, communication process, communication mix, politics subjekt, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
70 s., 15 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
V teoretické části mé bakalářské práce uvedu čtenáře do problematiky politického marketingu a marketingových komunikací obecně. Obě tyto kapitoly tvoří teoretický základ pro praktickou část, ve které se nejprve věnuji obecné charakteristice dvou vybraných politických subjektů působících v komunální politice ve městě Lanškroun a následně podrobnému rozboru jejich marketingových komunikací.
V závěru práce navrhuji vlastní řešení na zlepšení efektivity marketingových komunikací pro místní sdružení Občanské demokratické strany v Lanškrouně.
Anotace v angličtině
In the theoretical part of my thesis I am going to introduce readers into the problems about political marketing and the marketing communication generally. Both chapters create teorethical base for the practical part in which I firstly go in for general characteristics of two selected political subjects causing in the municipal politics in the town Lanskroun and subsequently detailed analysis their marketing communication.
At the end of my thesis I suggest own solution to improve the effectiveness of the marketing communication for local association the Civic Democratic Party in the town Lanskroun.
Klíčová slova
politika, politický marketing, marketingové komunikace, komunikační proces, komunikační mix, politické subjekty, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
politics, politics marketing, marketing communication, communication process, communication mix, politics subjekt, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte daný problém a cíle řešené v bakalářské práci . Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací v politické sféře a formulujte teoretická východiska pro analýzu marketingových komunikací v konkrétních politických stranách.
2. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte stav marketingových komunikací ve vybraných politických stranách v Ústecko-orlickém regionu.
3. Ověřte platnost hypotéz a zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a navrhněte vlastní řešení pro zvýšení efektivnosti marketingových komunikací vybraných politických stran.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte daný problém a cíle řešené v bakalářské práci . Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací v politické sféře a formulujte teoretická východiska pro analýzu marketingových komunikací v konkrétních politických stranách.
2. Stanovte pracovní hypotézy a analyzujte stav marketingových komunikací ve vybraných politických stranách v Ústecko-orlickém regionu.
3. Ověřte platnost hypotéz a zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a navrhněte vlastní řešení pro zvýšení efektivnosti marketingových komunikací vybraných politických stran.
Seznam doporučené literatury
1. Jablonski, Andrzev W. a kol., Politický marketing- teorie a praxe, Barrister &
Principal, Brno 2006, ISBN: 80-7364-011-2
2. Kotler, P., Marketing management, Grada Publishing 2001,
ISBN: 80-247-0016-6
3. Stell, J., Reklama. Průzkum, příprava a plánování., Computer Press 2003,
ISBN: 80-251-0065-0
4. Vysekalová, J., Komárková, R., Psychologie reklamy, Grada Publishing 2002,
ISBN: 80-247-0402-1
5. Vysekalová, J.,Mikeš, J., Reklama, Grada Publishing 2003,
ISBN: 80-247-0557-5
6. Cabala, L., Vodička, K., Politický systém ČR-historie a současnost, Portál
2003, ISBN: 80-7178-719-3
7. Šaratín, P. a kol., Volby 2002, Periplum 2003, ISBN: 80-86624-09-9
8. Jirák. J., Köpplová, B., Media a společnost, Portál 2003, ISBN: 80-7178-697-7
9.Bradlová, E., Od lokálních mítinků k politickému marketingu, Mezinárodní
politologický ústav, Brno 2005, ISBN: 80-210-3800-4
10. Tellis, Gerard J., Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing 2000,
ISBN: 80-7169-997-7
11. Mikuláštík, M., Manažerská psychologie, Zlín 2002, ISBN: 80-7318-099-5
12. Němec, P., Public relations Praxe komunikace s veřejností
Seznam doporučené literatury
1. Jablonski, Andrzev W. a kol., Politický marketing- teorie a praxe, Barrister &
Principal, Brno 2006, ISBN: 80-7364-011-2
2. Kotler, P., Marketing management, Grada Publishing 2001,
ISBN: 80-247-0016-6
3. Stell, J., Reklama. Průzkum, příprava a plánování., Computer Press 2003,
ISBN: 80-251-0065-0
4. Vysekalová, J., Komárková, R., Psychologie reklamy, Grada Publishing 2002,
ISBN: 80-247-0402-1
5. Vysekalová, J.,Mikeš, J., Reklama, Grada Publishing 2003,
ISBN: 80-247-0557-5
6. Cabala, L., Vodička, K., Politický systém ČR-historie a současnost, Portál
2003, ISBN: 80-7178-719-3
7. Šaratín, P. a kol., Volby 2002, Periplum 2003, ISBN: 80-86624-09-9
8. Jirák. J., Köpplová, B., Media a společnost, Portál 2003, ISBN: 80-7178-697-7
9.Bradlová, E., Od lokálních mítinků k politickému marketingu, Mezinárodní
politologický ústav, Brno 2005, ISBN: 80-210-3800-4
10. Tellis, Gerard J., Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing 2000,
ISBN: 80-7169-997-7
11. Mikuláštík, M., Manažerská psychologie, Zlín 2002, ISBN: 80-7318-099-5
12. Němec, P., Public relations Praxe komunikace s veřejností