Obsahem této práce je podrobná analýza IPTV ze dvou pohledů: IPTV jako produktu na českém trhu a IPTV jako reklamního nástroje.
Práce zahrnuje jak teoretická východiska, tak analýzu reklamního využití IPTV a analýzu českého trhu IPTV ve srovnání s francouzským trhem, jedničkou v oblasti poskytování této služby. Cílem této práce je určení pozice IPTV na českém trhu a stanovení nových mož-ností reklamního využití tohoto média. V závěru je vydefinován možný vývoj IPTV na českém trhu.
Anotace v angličtině
The goal of the graduation thesis is to analyse IPTV from two points of view: IPTV as a product in the Czech market and IPTV as advertising medium.
There are both theoretical resources and the analysis of the use of IPTV in advertising as well as the analysis of the Czech market with IPTV compared with the French market as the best provider of this service. The purpose of this graduation thesis is to specify the posi-tion of IPTV in the Czech market and to determine the new possibilities how to use this medium in advertising. At the close is defined the potential future of IPTV in the Czech market.
Klíčová slova
IPTV, médium, média, nová média, digitalizace, DVB-T, DVB-C, DVB-S
Klíčová slova v angličtině
IPTV, medium, media, new media, digitizing, DVB-T, DVB-C, DVB-S
Rozsah průvodní práce
77 s., 8 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem této práce je podrobná analýza IPTV ze dvou pohledů: IPTV jako produktu na českém trhu a IPTV jako reklamního nástroje.
Práce zahrnuje jak teoretická východiska, tak analýzu reklamního využití IPTV a analýzu českého trhu IPTV ve srovnání s francouzským trhem, jedničkou v oblasti poskytování této služby. Cílem této práce je určení pozice IPTV na českém trhu a stanovení nových mož-ností reklamního využití tohoto média. V závěru je vydefinován možný vývoj IPTV na českém trhu.
Anotace v angličtině
The goal of the graduation thesis is to analyse IPTV from two points of view: IPTV as a product in the Czech market and IPTV as advertising medium.
There are both theoretical resources and the analysis of the use of IPTV in advertising as well as the analysis of the Czech market with IPTV compared with the French market as the best provider of this service. The purpose of this graduation thesis is to specify the posi-tion of IPTV in the Czech market and to determine the new possibilities how to use this medium in advertising. At the close is defined the potential future of IPTV in the Czech market.
Klíčová slova
IPTV, médium, média, nová média, digitalizace, DVB-T, DVB-C, DVB-S
Klíčová slova v angličtině
IPTV, medium, media, new media, digitizing, DVB-T, DVB-C, DVB-S
Zásady pro vypracování
1. Definujte nutnou teoretickou základnu pro užití termínů IPTV, média, definujte pozici televize a IPTV jako nástroje systému marketingových komunikací.
2. Analyzujte specifika užití IPTV v kontrastu s ostatními médii-pokud nějaký je.
3. Proveďte důkladnou analýzu českého trhu v možném kontextu se zahraničními trhy, definujte specifika českého trhu v této oblasti.
4. Zkuste vydefinovat možný budoucí vývoj využívání IPTV.
Zásady pro vypracování
1. Definujte nutnou teoretickou základnu pro užití termínů IPTV, média, definujte pozici televize a IPTV jako nástroje systému marketingových komunikací.
2. Analyzujte specifika užití IPTV v kontrastu s ostatními médii-pokud nějaký je.
3. Proveďte důkladnou analýzu českého trhu v možném kontextu se zahraničními trhy, definujte specifika českého trhu v této oblasti.
4. Zkuste vydefinovat možný budoucí vývoj využívání IPTV.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing, Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0513-3
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1
LISTER, M., DOVEY, J., GIDDINGS, S., GRANT, I., KELLY, K., New media: a critical introduction, Routledge 2003, ISBN 0-415-22377-6
HARRIES, D., The new media book, BFI Publishing 2002, ISBN 0-85170-925-7
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing, Grada Publishing 2004, ISBN 80-247-0513-3
PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0254-1
LISTER, M., DOVEY, J., GIDDINGS, S., GRANT, I., KELLY, K., New media: a critical introduction, Routledge 2003, ISBN 0-415-22377-6
HARRIES, D., The new media book, BFI Publishing 2002, ISBN 0-85170-925-7