Tato práce reflektuje a řeší reálnou situaci Studentské Unie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a zaměřuje se na její propagaci. Je zde znázorněna činnost organizace a její pozice v univerzitním celku. Hlavním předmětem práce je přehled komunikačních aktivit SU UTB a jejich zhodnocení. Součástí je plnohodnotný vyhodnocený výzkum zjišťující pově-domí studentů UTB o organizaci, jejich vnímání komunikačních aktivit a účinnost komu-nikace. Na základě tohoto výzkumu byla vyvozena doporučení jak zlepšit a zefektivnit komunikaci se studenty.
Anotace v angličtině
This work reflects and solves real situation of Students’ Union of Tomas Bata University in Zlin and it is targeting the propagation of itself. The activity of organization and its pozition of university complex is presented here. Main topic of this work is view of communication activities of SU UTB and its estimation. Full-value research is one of the fractions, which finds out awareness of students of UTB about the organization, their sense of communication activities and effectivity of it. On the basis of this research the recommendation how to improve the communication with students was deduced.
Klíčová slova
studentská organizace, univerzita, propagace, komunikace, internet, studenti, vedení univerzity, výzkum, efektivita, zlepšení, akce
Klíčová slova v angličtině
students’ organisation, university, propagation, communication, internet, students, the lead of university, research, effectivity, improvement, action
Rozsah průvodní práce
78 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce reflektuje a řeší reálnou situaci Studentské Unie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a zaměřuje se na její propagaci. Je zde znázorněna činnost organizace a její pozice v univerzitním celku. Hlavním předmětem práce je přehled komunikačních aktivit SU UTB a jejich zhodnocení. Součástí je plnohodnotný vyhodnocený výzkum zjišťující pově-domí studentů UTB o organizaci, jejich vnímání komunikačních aktivit a účinnost komu-nikace. Na základě tohoto výzkumu byla vyvozena doporučení jak zlepšit a zefektivnit komunikaci se studenty.
Anotace v angličtině
This work reflects and solves real situation of Students’ Union of Tomas Bata University in Zlin and it is targeting the propagation of itself. The activity of organization and its pozition of university complex is presented here. Main topic of this work is view of communication activities of SU UTB and its estimation. Full-value research is one of the fractions, which finds out awareness of students of UTB about the organization, their sense of communication activities and effectivity of it. On the basis of this research the recommendation how to improve the communication with students was deduced.
Klíčová slova
studentská organizace, univerzita, propagace, komunikace, internet, studenti, vedení univerzity, výzkum, efektivita, zlepšení, akce
Klíčová slova v angličtině
students’ organisation, university, propagation, communication, internet, students, the lead of university, research, effectivity, improvement, action
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretickou základnu tématu - tzn. problematiku propagace neziskových organizací (s uvedením specifik studentských organizací) včetně metod a technik marketingového výzkumu, měřících její efektivitu.
2. Stanovte cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte Studentskou Unii UTB a její dosavadní propagační aktivity, proveďte analýzu komunikačních nástrojů, např. ve srovnání s podobnými organizacemi v ČR.
4. Realizujte primární šetření s cílem zjistit aktuální úroveň povědomí o činnosti SU UTB u studentů.
5. Z provedených analýz vyvoďte návrhy a doporučení pro propagaci SU UTB.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretickou základnu tématu - tzn. problematiku propagace neziskových organizací (s uvedením specifik studentských organizací) včetně metod a technik marketingového výzkumu, měřících její efektivitu.
2. Stanovte cíle a hypotézy práce.
3. Charakterizujte Studentskou Unii UTB a její dosavadní propagační aktivity, proveďte analýzu komunikačních nástrojů, např. ve srovnání s podobnými organizacemi v ČR.
4. Realizujte primární šetření s cílem zjistit aktuální úroveň povědomí o činnosti SU UTB u studentů.
5. Z provedených analýz vyvoďte návrhy a doporučení pro propagaci SU UTB.
Seznam doporučené literatury
DRUCKER, Peter Ferdinand: Řízení neziskových organizací: praxe a principy. Praha: Management Press, 1994. 184 s.
BOURDON, Jacques: Neziskové organizace. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 127 s.
NĚMEC, Petr: Public relations: praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 167 s.
STÁVKOVÁ, Jana, FORET, Miroslav: Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s.
KOZEL, Roman, Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 277 s.
Seznam doporučené literatury
DRUCKER, Peter Ferdinand: Řízení neziskových organizací: praxe a principy. Praha: Management Press, 1994. 184 s.
BOURDON, Jacques: Neziskové organizace. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 127 s.
NĚMEC, Petr: Public relations: praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 167 s.
STÁVKOVÁ, Jana, FORET, Miroslav: Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s.
KOZEL, Roman, Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 277 s.