Práce je postavena na vztahu internetu a marketingových komunikací, popisuje jeho současný stav, dosavadní vývoj, současnost a do jisté míry i předpoklady do budoucna. Teoretická část je souhrnem informací o užití komunikátů na internetu a nástroji realizace komunikačního procesu. Práce popis vztah recipienta k danému médiu, danému komunikátu a jeho vizuální případně i audiální ztvárnění. Z teoretického hlediska definuje nástroje marketingových komunikací na internetu, jejich využití a dále výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů komunikace. V analytické části se zabývá deskripcí a analýzou příkladu komunikačních prvků na internetu, přičemž je posuzuji dle specifik, uvedených v teoretické části. V závěru práce je popsán návrh, jak vhodně komunikovat propagační sdělení na Internetu, ze strany obsahu i samotného zpracování.
Anotace v angličtině
The work is based on the relationship between internet and marketing communications and describes its current situation, previous development, present and to a certain extent provides an overview of the future. The theoretic part presents information about usage of communicators on the internet and realization tools to the communication process. It describes relationship of recipients to a given media source, communicative item and visual or audio rendering. Definitions of tools for marketing communication on internet are presented from the theoretical point of view given their advantages and disadvantages. In analytical part of the paper it´s providing an analysis of examples of communication element on the internet, which are assessed by the specifics presented in the theoretical part. The end of the paper provides a solution how to effectively communicate the message on the internet including both the content and the message formulation.
Klíčová slova
Marketingové komunikace, internet, e-marketing, digitální technologie, reklama na internetu, webové stránky, interaktivní prezentace, viral marketing, komunikační sdělení v elektronické podobě
Klíčová slova v angličtině
Marketing comunications, e-marketing, digital technologies, advertising on internet, web pages, interactive presentations, viral marketing, elektronic comunication message
Rozsah průvodní práce
74
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je postavena na vztahu internetu a marketingových komunikací, popisuje jeho současný stav, dosavadní vývoj, současnost a do jisté míry i předpoklady do budoucna. Teoretická část je souhrnem informací o užití komunikátů na internetu a nástroji realizace komunikačního procesu. Práce popis vztah recipienta k danému médiu, danému komunikátu a jeho vizuální případně i audiální ztvárnění. Z teoretického hlediska definuje nástroje marketingových komunikací na internetu, jejich využití a dále výhody a nevýhody jednotlivých nástrojů komunikace. V analytické části se zabývá deskripcí a analýzou příkladu komunikačních prvků na internetu, přičemž je posuzuji dle specifik, uvedených v teoretické části. V závěru práce je popsán návrh, jak vhodně komunikovat propagační sdělení na Internetu, ze strany obsahu i samotného zpracování.
Anotace v angličtině
The work is based on the relationship between internet and marketing communications and describes its current situation, previous development, present and to a certain extent provides an overview of the future. The theoretic part presents information about usage of communicators on the internet and realization tools to the communication process. It describes relationship of recipients to a given media source, communicative item and visual or audio rendering. Definitions of tools for marketing communication on internet are presented from the theoretical point of view given their advantages and disadvantages. In analytical part of the paper it´s providing an analysis of examples of communication element on the internet, which are assessed by the specifics presented in the theoretical part. The end of the paper provides a solution how to effectively communicate the message on the internet including both the content and the message formulation.
Klíčová slova
Marketingové komunikace, internet, e-marketing, digitální technologie, reklama na internetu, webové stránky, interaktivní prezentace, viral marketing, komunikační sdělení v elektronické podobě
Klíčová slova v angličtině
Marketing comunications, e-marketing, digital technologies, advertising on internet, web pages, interactive presentations, viral marketing, elektronic comunication message
Zásady pro vypracování
1. Definujte pozici internetu v systému marketingových komunikacích.
2. Zpracujte teoretickou základnu tvorby webových stránek z hlediska marketingových komunikací.
3. Analyzujte webové stránky na základě předcházejících bodů.
4. Z provedených analýz vyvoďte návrhy a doporučení pro tvorbu webových stránek.
Zásady pro vypracování
1. Definujte pozici internetu v systému marketingových komunikacích.
2. Zpracujte teoretickou základnu tvorby webových stránek z hlediska marketingových komunikací.
3. Analyzujte webové stránky na základě předcházejících bodů.
4. Z provedených analýz vyvoďte návrhy a doporučení pro tvorbu webových stránek.
Seznam doporučené literatury
STERNE, J. What makes people click : advertising on the web. Indianapolis : Que, 1997
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. Praha : Grada, 1998
TAPSCOTT, D. Digitální ekonomika. Brno : Computer Press, 1999
VOGEL, L. H. Entertainment Industry Economics. Cambridge: Cambridge University Press, 2004
Seznam doporučené literatury
STERNE, J. What makes people click : advertising on the web. Indianapolis : Que, 1997
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. Praha : Grada, 1998
TAPSCOTT, D. Digitální ekonomika. Brno : Computer Press, 1999
VOGEL, L. H. Entertainment Industry Economics. Cambridge: Cambridge University Press, 2004