celkový pohled na cílovou skupinu teenageřů, na český fonografický průmysl, hlavní propagovaní hudební žánry a jeho marketingové působení, formy komunikace a jejich nositele. V praktické části reklamní působení fonografického průmyslu, jako používá apely a jaké jsou nové směry a trendy v tomto odvětví,některé nereklamní kampaně, které jsou významnou součástí oslovování mladých lidí v naší republice.
Anotace v angličtině
In my bachelor´s essay I have tried to take up a general view on a teenagers, czech tono-graphic industry, music genres promoted to them and consequently its comercial impact, forms of communications and its bearers
Klíčová slova
Teenager, segmentace cílové skupiny, hudební průmysl, hudba, hudební vydavatelství, reklama, média, formy propagace produktů fonografického průmyslu
Klíčová slova v angličtině
teenager, tonographic industry, music, music records, media, commercional, forms of communications
Rozsah průvodní práce
70s, obr. příloha č.5
Jazyk
CZ
Anotace
celkový pohled na cílovou skupinu teenageřů, na český fonografický průmysl, hlavní propagovaní hudební žánry a jeho marketingové působení, formy komunikace a jejich nositele. V praktické části reklamní působení fonografického průmyslu, jako používá apely a jaké jsou nové směry a trendy v tomto odvětví,některé nereklamní kampaně, které jsou významnou součástí oslovování mladých lidí v naší republice.
Anotace v angličtině
In my bachelor´s essay I have tried to take up a general view on a teenagers, czech tono-graphic industry, music genres promoted to them and consequently its comercial impact, forms of communications and its bearers
Klíčová slova
Teenager, segmentace cílové skupiny, hudební průmysl, hudba, hudební vydavatelství, reklama, média, formy propagace produktů fonografického průmyslu
Klíčová slova v angličtině
teenager, tonographic industry, music, music records, media, commercional, forms of communications
Zásady pro vypracování
1. Formulujte teoretická východiska pro zpracování daného tématu.
2. Zpracujte analýzu současného českého a světového trhu v tomto sektoru.
3. Zpracujte analýzu cílové skupiny, definujte její vlastnosti a povahu.
4. Sledujte a zpracujte vývoj současných tendencí v daném hudebním sektoru.
5. Analyzujte způsob konkurování firem v hudebním průmyslu.
6. Role a analýza medií v tomto sektoru.
7. Nové trendy a budoucnost hudebních nosičů, problematika pirátkého zneužívání.
8. Vyvoďte závěry.
Zásady pro vypracování
1. Formulujte teoretická východiska pro zpracování daného tématu.
2. Zpracujte analýzu současného českého a světového trhu v tomto sektoru.
3. Zpracujte analýzu cílové skupiny, definujte její vlastnosti a povahu.
4. Sledujte a zpracujte vývoj současných tendencí v daném hudebním sektoru.
5. Analyzujte způsob konkurování firem v hudebním průmyslu.
6. Role a analýza medií v tomto sektoru.
7. Nové trendy a budoucnost hudebních nosičů, problematika pirátkého zneužívání.
8. Vyvoďte závěry.
Seznam doporučené literatury
Ogilvy, D.: O reklamě, Praha Management Press 1996
Philip Kotler, Amstromg G.: Marketing, GRADA Publishing, Praha 2003
Schultz, D.E. : Moderní reklama, umění zaujmout, Grada Publishing, Praha, 1995
Šafařík J. :Dějiny hudby - III.díl (20. století)
Časopisy:
Marketing&Media; Strategie; Bravo; Popcorn; hubední časopisy pro teenagery; specializované internetové servery.
Seznam doporučené literatury
Ogilvy, D.: O reklamě, Praha Management Press 1996
Philip Kotler, Amstromg G.: Marketing, GRADA Publishing, Praha 2003
Schultz, D.E. : Moderní reklama, umění zaujmout, Grada Publishing, Praha, 1995
Šafařík J. :Dějiny hudby - III.díl (20. století)
Časopisy:
Marketing&Media; Strategie; Bravo; Popcorn; hubední časopisy pro teenagery; specializované internetové servery.