Efektivní komunikace jsou jedním z klíčových pilířů v každé organizaci. Zahrnují systém činností vykonávaných na různých stupních členění organizace. Jednu z oblastí napomáhající k vyšší efek-tivitě komunikace tvoří i interní Public relations. Tento nástroj komunikačního mixu umožňuje velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Kvalifi-kovaně řízený systém interních PR tak díky zaměstnancům vede k dosažení úspěchů v komerč-ním i nekomerčním sektoru.
Anotace v angličtině
Effective communication is essential for all organizations. It links the activities of various parts of the organization. The internal Public relations are extremely important for executing effective communication. This implement of communication mix ensures influence of employees´ values and attitudes. It creates the base for motivating to higher efficiency. The system of internal PR, which is qualified managed, leads to success in commercial and noncommercial sector
internal PR, company employees, communication, investigation sonde
Rozsah průvodní práce
40 s., 23 s. obr.příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Efektivní komunikace jsou jedním z klíčových pilířů v každé organizaci. Zahrnují systém činností vykonávaných na různých stupních členění organizace. Jednu z oblastí napomáhající k vyšší efek-tivitě komunikace tvoří i interní Public relations. Tento nástroj komunikačního mixu umožňuje velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Kvalifi-kovaně řízený systém interních PR tak díky zaměstnancům vede k dosažení úspěchů v komerč-ním i nekomerčním sektoru.
Anotace v angličtině
Effective communication is essential for all organizations. It links the activities of various parts of the organization. The internal Public relations are extremely important for executing effective communication. This implement of communication mix ensures influence of employees´ values and attitudes. It creates the base for motivating to higher efficiency. The system of internal PR, which is qualified managed, leads to success in commercial and noncommercial sector
internal PR, company employees, communication, investigation sonde
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu bakalářské práce a stanovte pracovní hypotézy.
2. Analyzujte současný stav interních public relations ve zvolené firmě.
3. Proveďte průzkumnou sondu ke zjištění stavu interní komunikace ve zvolené firmě.
4. Ze zjištěných výsledků navrhněte plán interních PR včetně návrhu struktury firemního časopisu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu bakalářské práce a stanovte pracovní hypotézy.
2. Analyzujte současný stav interních public relations ve zvolené firmě.
3. Proveďte průzkumnou sondu ke zjištění stavu interní komunikace ve zvolené firmě.
4. Ze zjištěných výsledků navrhněte plán interních PR včetně návrhu struktury firemního časopisu.
Seznam doporučené literatury
Svoboda, V., Public relations moderně a účinně, Grada Publishing, Praha, 2006, ISBN 80-247-0564-8
Caywood, C., Public relations, řízená komunikace podniku s veřejností, Computer Press, brno, 2003, ISBN 80-7226-886-4
Lukášová, R., Nový, I., Organizační kultura, Grada Publishing, Praha, 2004, ISBN 80-247-0648-2
Foret, M., Marketingová komunikace, Computer Press, Brno, 2006, ISBN 80-251-1041-9
Seznam doporučené literatury
Svoboda, V., Public relations moderně a účinně, Grada Publishing, Praha, 2006, ISBN 80-247-0564-8
Caywood, C., Public relations, řízená komunikace podniku s veřejností, Computer Press, brno, 2003, ISBN 80-7226-886-4
Lukášová, R., Nový, I., Organizační kultura, Grada Publishing, Praha, 2004, ISBN 80-247-0648-2
Foret, M., Marketingová komunikace, Computer Press, Brno, 2006, ISBN 80-251-1041-9